
Με γνώμονα τις τελευταίες εξελίξεις για την ανάπτυξη και τη διαθεσιμότητα εμβολίου ενάντια στον Covid-19, η ΙΝΤΕRCARGO με ανακοίνωσή της σημειώνει ότι είναι απαραίτητο οι αρχές να δώσουν προτεραιότητα στους ναυτικούς σε ό,τι αφορά τα εμβολιαστικά προγράμματα.
«Ως key workers οι ναυτικοί θα πρέπει να συμπεριληφθούν στα πρώτα στάδια του εμβολιαστικού προγράμματος μιας χώρας», σημειώνει ο κ. Δημήτρης Φαφαλιός, πρόεδρος της INTERCARGO. «Ως βασικό στοιχείο για την επανεκκίνηση της παγκόσμιας οικονομίας, οι ναυτικοί θα πρέπει να λάβουν εμβολιασμό άμεσα και αποτελεσματικά. Χαιρετίζουμε νέες πρωτοβουλίες από εθνικές αρχές και όργανα της βιομηχανίας και ζητούμε οι πρωτοβουλίες αυτές να προωθηθούν και να δοκιμαστούν άμεσα προκειμένου οι ναυτικοί να μπορέσουν ξανά να ταξιδέψουν με ασφάλεια μεταξύ των σπιτιών τους και των πλοίων και να εκτελούν τα καθήκοντά τους κατά τη διάρκεια της παραμονής του πλοίου στα λιμάνια χωρίς τον φόβο μόλυνσης», καταλήγει ο κ. Φαφαλιός.
Από την πλευρά του ο κ. Jay K. Pillai, αντιπρόεδρος της INTERCARGO σημειώνει ότι οι ναυτικοί που παραμένουν στα πλοία βρίσκονται υπό πίεση ενώ από την άλλη όσοι δεν έχουν ναυτολογηθεί είναι αγχωμένοι για τη συνέχιση των καθηκόντων τους. «Και οι δύο πλευρές βρίσκονται στο έλεος των κυβερνήσεων και των Port States να διευκολύνουν τις αλλαγές πληρωμάτων. Ενώ επικροτούμε τη λήψη κάποιων θετικών μέτρων από ορισμένες κυβερνήσεις για να επιτρέψουν το σταδιακό άνοιγμα των λιμένων για αλλαγές πληρωμάτων, αυτή
η διαδικασία δεν ήταν ομαλή […] Eίναι καιρός για τα λιμάνια και oι ναυλωτές να αναγνωρίσουν τους ναυτικούς ως συνανθρώπους και να επιδείξουν συμπόνια προς εκείνους που μεταφέρουν και φροντίζουν τα φορτία τους».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Καναδάς θα επιβάλει από αύριο νέους, ανταποδοτικούς δασμούς σε ορισμένα αμερικανικά προϊόντα, ως απάντηση στους «αδικαιολόγητους και παράλογους» δασμούς που επέβαλε ο Αμερικανός…
Τα περιορισμένα σημεία φόρτισης αποτελούν το μεγαλύτερο πρόβλημα στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Αν και η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κυρίως εντός…
Ο Γενικός Γραμματέας του IMO, κ. Arsenio Dominguez, εξέδωσε δήλωση μετά την επίθεση στην Οδησσό στις 11 Μαρτίου: «Με βαθιά θλίψη πληροφορήθηκα την τραγική…
Την τελετή ονοματοδοσίας και παραλαβής δύο νεότευκτων δεξαμενοπλοίων γιόρτασε πρόσφατα η Golden Energy Management, με επικεφαλής τον Βίκτωρα Ρέστη. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση στα…
Η προηγμένη τεχνολογία πλωτών μονάδων μετατροπής αμμωνίας σε υδρογόνο («ammonia-to-hydrogen cracker») της Höegh Evi βρίσκεται στο επίκεντρο νέας στρατηγικής συνεργασίας με τη North Ammonia.…
H Hanseatic Global Terminals (HGT), o βραχίονας τερματικών της γερμανικής Hapag-Lloyd, απέκτησε το 60% των μετοχών της CNMP LH από τον όμιλο Seafrigo. Η…
Μία από τις πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία είναι το μη ανταγωνιστικό κόστος. Στο πλαίσιο αυτό, ο Executive Chairman…
Οι στρατηγικές συνεργασίες αναμένεται να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο για το μέλλον της ναυτιλίας εν μέσω συνεχώς μεταβαλλόμενων απαιτήσεων για τα καύσιμα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ