Ισχυρή στήριξη στην οικονομική πορεία της CMA CGM το γ΄ τρίμηνο παρείχε ο κλάδος των κοντέινερ. Η κρίση του Covid-19 επιβεβαίωσε τη σημασία της στρατηγικής του ομίλου όσον αφορά τη συμπληρωματικότητα μεταξύ των λύσεων της εφοδιαστικής αλυσίδας και των θαλάσσιων μεταφορών.
Τα έσοδα του ομίλου αυξήθηκαν περισσότερο από 6% κατά το γ΄ τρίμηνο του 2020 σε σύγκριση με το γ΄ τρίμηνο του 2019, φτάνοντας τα 8,1 δισ. δολάρια.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDΑ) βελτιώθηκαν σημαντικά, αγγίζοντας τα 1,7 δισ. δολάρια ΗΠΑ, με αύξηση 68% σε σύγκριση με το γ΄ τρίμηνο του 2019. Το περιθώριο EBITDA συνέχισε να αυξάνεται, φτάνοντας το 21,0% (έναντι 13,3% κατά το γ΄ τρίμηνο του 2019). Τα συνολικά κέρδη ανήλθαν σε 567 εκατ. USD, σε σύγκριση με τα 45 εκατ. USD το γ΄ τρίμηνο του 2019 και τα 136 εκατ. USD κατά το β΄ τρίμηνο του 2020. Η ρευστότητα του ομίλου ανήλθε σε 2,8 δισ. δολάρια ΗΠΑ στις 30 Σεπτεμβρίου 2020.
Οι δραστηριότητες της εταιρείας σημείωσαν σημαντική ανάκαμψη, ως απόρροια της αυξημένης ζήτησης για τη μεταφορά εμπορευμάτων, μετά την κρίση που προκλήθηκε από τον Covid-19 κατά το α΄ εξάμηνο του έτους.
Η αύξηση των μεταφερόμενων όγκων οφείλεται, κατά την εταιρεία, στους εξής παράγοντες:
· Στην ανάκαμψη της παγκόσμιας οικονομικής δραστηριότητας μετά τη χαλάρωση των διαφόρων μέτρων lockdown.
· Στην ισχυρή δυναμική όσον αφορά την κατανάλωση αγαθών εις βάρος των δραστηριοτήτων παροχής υπηρεσιών.
· Στην ισχυρή ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.
· Στη συνήθη εποχιακή διακύμανση της επιχειρηματικής δραστηριότητας για τις περιόδους κατανάλωσης αιχμής του Σεπτεμβρίου και των Χριστουγέννων στις δυτικές χώρες.
Ο Rodolphe Saadé, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της CMA CGM Group, σχολίασε: «Σε ένα ευνοϊκό περιβάλλον αγοράς για τον κλάδο μας, ο όμιλος κατέγραψε πολύ ισχυρές οικονομικές και λειτουργικές επιδόσεις. Η ναυτιλιακή μας δραστηριότητα σημείωσε σημαντική αύξηση των μεταφερόμενων όγκων σε σύγκριση με το β΄ τρίμηνο του 2020 και το σχέδιο μετασχηματισμού αρχίζει να αποδίδει καρπούς. Αυτή η κρίση απέδειξε επίσης τη σταθερότητα του επιχειρηματικού μας μοντέλου και έδειξε τη συνάφεια της στρατηγικής μας. Σε ένα πλαίσιο έντονης ζήτησης για τους επόμενους μήνες, θα συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε με ευελιξία στις ανάγκες των πελατών μας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Sunrise Lines ανακοίνωσε την απόκτηση ενός νεότερου πλοίου, το οποίο θα εξυπηρετεί τη γραμμή Χίου – Τσεσμέ. Το νέο πλοίο, με την ονομασία «Απόστολος Σ.»,…
Στην αγορά συναλλάγματος, το ευρώ έναντι του δολαρίου σημειώνει πτώση σε ποσοστό 0,11% και διαμορφώνεται στα 1,0393 δολάρια. Το ευρώ οδεύει να κλείσει το…
Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου/Growthfund, ανακοίνωσε πρόσφατα την εκκίνηση διεθνούς διαγωνιστικής διαδικασίας για την περαιτέρω ανάπτυξη της δραστηριότητας κρουαζιέρας στον λιμένα Κατάκολου, σε…
Ελικόπτερο του Πολεμικού Ναυτικού, τύπου S70B Aegean Hawk, μετά από αίτημα του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ), πραγματοποίησε τις βραδινές ώρες χθες,…
Επανάσταση στον κλάδο των σιδηροδρομικών μεταφορών παγκοσμίως πρόκειται να φέρει η Κίνα, με ένα νέο υπερσύγχρονο μοντέλο τρένου. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Xinhua, που…
Ορόσημο κατέγραψε το LNG project Corpus Christi Stage 3 της Cheniere Energy, με την εταιρεία να ανακοινώνει ότι παρήγαγε το πρώτο φορτίο υγροποιημένου φυσικού…
Παρότι οι διελεύσεις πλοίων από τη Διώρυγα του Σουέζ έχουν περιοριστεί δραστικά τον τελευταίο χρόνο, ελέω των επιθέσεων των μαχητών Χούθι στην Ερυθρά Θάλασσα,…
Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζονται οι εξαγωγές ρωσικών σιτηρών, καθώς, σύμφωνα με στοιχεία που επικαλείται το TASS, οι εξαγωγές σιταριού της Ρωσίας αναμένεται να καταγράψουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ