Ισχυρή στήριξη στην οικονομική πορεία της CMA CGM το γ΄ τρίμηνο παρείχε ο κλάδος των κοντέινερ. Η κρίση του Covid-19 επιβεβαίωσε τη σημασία της στρατηγικής του ομίλου όσον αφορά τη συμπληρωματικότητα μεταξύ των λύσεων της εφοδιαστικής αλυσίδας και των θαλάσσιων μεταφορών.
Τα έσοδα του ομίλου αυξήθηκαν περισσότερο από 6% κατά το γ΄ τρίμηνο του 2020 σε σύγκριση με το γ΄ τρίμηνο του 2019, φτάνοντας τα 8,1 δισ. δολάρια.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDΑ) βελτιώθηκαν σημαντικά, αγγίζοντας τα 1,7 δισ. δολάρια ΗΠΑ, με αύξηση 68% σε σύγκριση με το γ΄ τρίμηνο του 2019. Το περιθώριο EBITDA συνέχισε να αυξάνεται, φτάνοντας το 21,0% (έναντι 13,3% κατά το γ΄ τρίμηνο του 2019). Τα συνολικά κέρδη ανήλθαν σε 567 εκατ. USD, σε σύγκριση με τα 45 εκατ. USD το γ΄ τρίμηνο του 2019 και τα 136 εκατ. USD κατά το β΄ τρίμηνο του 2020. Η ρευστότητα του ομίλου ανήλθε σε 2,8 δισ. δολάρια ΗΠΑ στις 30 Σεπτεμβρίου 2020.
Οι δραστηριότητες της εταιρείας σημείωσαν σημαντική ανάκαμψη, ως απόρροια της αυξημένης ζήτησης για τη μεταφορά εμπορευμάτων, μετά την κρίση που προκλήθηκε από τον Covid-19 κατά το α΄ εξάμηνο του έτους.
Η αύξηση των μεταφερόμενων όγκων οφείλεται, κατά την εταιρεία, στους εξής παράγοντες:
· Στην ανάκαμψη της παγκόσμιας οικονομικής δραστηριότητας μετά τη χαλάρωση των διαφόρων μέτρων lockdown.
· Στην ισχυρή δυναμική όσον αφορά την κατανάλωση αγαθών εις βάρος των δραστηριοτήτων παροχής υπηρεσιών.
· Στην ισχυρή ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.
· Στη συνήθη εποχιακή διακύμανση της επιχειρηματικής δραστηριότητας για τις περιόδους κατανάλωσης αιχμής του Σεπτεμβρίου και των Χριστουγέννων στις δυτικές χώρες.
Ο Rodolphe Saadé, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της CMA CGM Group, σχολίασε: «Σε ένα ευνοϊκό περιβάλλον αγοράς για τον κλάδο μας, ο όμιλος κατέγραψε πολύ ισχυρές οικονομικές και λειτουργικές επιδόσεις. Η ναυτιλιακή μας δραστηριότητα σημείωσε σημαντική αύξηση των μεταφερόμενων όγκων σε σύγκριση με το β΄ τρίμηνο του 2020 και το σχέδιο μετασχηματισμού αρχίζει να αποδίδει καρπούς. Αυτή η κρίση απέδειξε επίσης τη σταθερότητα του επιχειρηματικού μας μοντέλου και έδειξε τη συνάφεια της στρατηγικής μας. Σε ένα πλαίσιο έντονης ζήτησης για τους επόμενους μήνες, θα συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε με ευελιξία στις ανάγκες των πελατών μας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα χαμηλότερο, από τα αρχικά πλάνα, ποσοστό πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων το 2025 είναι πιθανό να καταστήσει πολύ πιο δύσκολη την επίτευξη των στόχων της…
Την κατασκευή τριών νέων αιολικών πάρκων, συνολικής ισχύος περίπου 100MW, ανακοίνωσε η ΔΕΗ Ανανεώσιμες στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της δυναμικής ανάπτυξης του χαρτοφυλακίου ΑΠE…
Ανοδική πορεία χαράσσει ο ελληνικός εμπορικός στόλος, καθώς τον Σεπτέμβριο η δύναμή του αυξήθηκε κατά 0,4% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ. Υπενθυμίζεται,…
Περιορισμένες ήταν οι μεταβολές που σημειώθηκαν στη ναυλαγορά των containerships την εβδομάδα με πέρας την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου, με τον σχετικό δείκτη της Drewry,…
Άνεμος αισιοδοξίας πνέει τις τελευταίες εβδομάδες στην αγορά των bulk carriers, καθώς η τόνωση της ναυλαγοράς των Capesizes συντέλεσε στην ανάκαμψη του κύριου δείκτη…
Τέλος σε μια σειρά εκούσιων περικοπών της παραγωγής στη διάρκεια του τρέχοντος έτους φαίνεται να βάζουν οι εταιρείες φυσικού αερίου των ΗΠΑ, εν αναμονή…
Ισχυρή ανάπτυξη κατέγραψαν τα οικονομικά μεγέθη των εταιρειών διαχείρισης containerships το γ΄ τρίμηνο εν μέσω αναταραχών στην Ερυθρά Θάλασσα και ανόδου της παγκόσμιας ζήτησης…
Η Tata Steel Netherlands και η Ecolog προχωρούν στη δημιουργία ενός καινοτόμου «ενεργειακού διαδρόμου», συνδυάζοντας την υγροποίηση του διοξειδίου του άνθρακα (CO₂) για αποθήκευση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ