Ισχυρή στήριξη στην οικονομική πορεία της CMA CGM το γ΄ τρίμηνο παρείχε ο κλάδος των κοντέινερ. Η κρίση του Covid-19 επιβεβαίωσε τη σημασία της στρατηγικής του ομίλου όσον αφορά τη συμπληρωματικότητα μεταξύ των λύσεων της εφοδιαστικής αλυσίδας και των θαλάσσιων μεταφορών.
Τα έσοδα του ομίλου αυξήθηκαν περισσότερο από 6% κατά το γ΄ τρίμηνο του 2020 σε σύγκριση με το γ΄ τρίμηνο του 2019, φτάνοντας τα 8,1 δισ. δολάρια.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDΑ) βελτιώθηκαν σημαντικά, αγγίζοντας τα 1,7 δισ. δολάρια ΗΠΑ, με αύξηση 68% σε σύγκριση με το γ΄ τρίμηνο του 2019. Το περιθώριο EBITDA συνέχισε να αυξάνεται, φτάνοντας το 21,0% (έναντι 13,3% κατά το γ΄ τρίμηνο του 2019). Τα συνολικά κέρδη ανήλθαν σε 567 εκατ. USD, σε σύγκριση με τα 45 εκατ. USD το γ΄ τρίμηνο του 2019 και τα 136 εκατ. USD κατά το β΄ τρίμηνο του 2020. Η ρευστότητα του ομίλου ανήλθε σε 2,8 δισ. δολάρια ΗΠΑ στις 30 Σεπτεμβρίου 2020.
Οι δραστηριότητες της εταιρείας σημείωσαν σημαντική ανάκαμψη, ως απόρροια της αυξημένης ζήτησης για τη μεταφορά εμπορευμάτων, μετά την κρίση που προκλήθηκε από τον Covid-19 κατά το α΄ εξάμηνο του έτους.
Η αύξηση των μεταφερόμενων όγκων οφείλεται, κατά την εταιρεία, στους εξής παράγοντες:
· Στην ανάκαμψη της παγκόσμιας οικονομικής δραστηριότητας μετά τη χαλάρωση των διαφόρων μέτρων lockdown.
· Στην ισχυρή δυναμική όσον αφορά την κατανάλωση αγαθών εις βάρος των δραστηριοτήτων παροχής υπηρεσιών.
· Στην ισχυρή ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.
· Στη συνήθη εποχιακή διακύμανση της επιχειρηματικής δραστηριότητας για τις περιόδους κατανάλωσης αιχμής του Σεπτεμβρίου και των Χριστουγέννων στις δυτικές χώρες.
Ο Rodolphe Saadé, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της CMA CGM Group, σχολίασε: «Σε ένα ευνοϊκό περιβάλλον αγοράς για τον κλάδο μας, ο όμιλος κατέγραψε πολύ ισχυρές οικονομικές και λειτουργικές επιδόσεις. Η ναυτιλιακή μας δραστηριότητα σημείωσε σημαντική αύξηση των μεταφερόμενων όγκων σε σύγκριση με το β΄ τρίμηνο του 2020 και το σχέδιο μετασχηματισμού αρχίζει να αποδίδει καρπούς. Αυτή η κρίση απέδειξε επίσης τη σταθερότητα του επιχειρηματικού μας μοντέλου και έδειξε τη συνάφεια της στρατηγικής μας. Σε ένα πλαίσιο έντονης ζήτησης για τους επόμενους μήνες, θα συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε με ευελιξία στις ανάγκες των πελατών μας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με δυναμικότερους ρυθμούς κινούνται οι επενδυτικοί τροχοί στην αγορά ενέργειας με επίκεντρο το υδρογόνο, όμως η αβεβαιότητα καλά κρατεί για το εν λόγω εναλλακτικό…
Παρότι η HD KSOE έχει προ πολλού επιτύχει τον ετήσιο στόχο της όσον αφορά την εξασφάλιση παραγγελιών, το orderbook της συνεχίζει να αυξάνεται, με…
Τρένα και αεροπλάνα φαίνεται πως επιστρατεύει ο ευρωπαϊκός όμιλος λιανικής Pepco για τις μεταφορικές του ανάγκες, ενόσω η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα επιμένει, θέτοντας…
Παρότι ένα μεγάλο μέρος των ρωσικών διά θαλάσσης εξαγωγών πετρελαίου και παραγώγων του μεταφέρονται από πλοία του λεγόμενου «σκοτεινού» στόλου, οι μεταβολές που καταγράφονται…
Η REGENT Craft, κατασκευαστής υβριδικών πλοίων (seagliders), ανακοίνωσε πρόσφατα μια σημαντική συνεργασία με την UrbanLink Air Mobility, εταιρεία προηγμένης αεροκινητικότητας με έδρα τη Νότια…
Τα αεροσκάφη της Boeing και ο έλεγχος ποιότητας της κατασκευής τους βρίσκονται εκ νέου στο επίκεντρο, με το National Transportation Safety Board των ΗΠΑ…
Καμπανάκι χτυπά ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, καθώς στην Αιθιοπία καταγράφεται έξαρση των κρουσμάτων ελονοσίας. Ειδικότερα, όπως αναφέρει δημοσίευμα του Xinhua, ο ΠΟΥ χαρακτηρίζει την…
To LNG carrier «Pioneer», στο οποίο οι ΗΠΑ πρόσφατα επέβαλαν κυρώσεις για τη σύνδεσή του με τη θαλάσσια μεταφορά ρωσικού LNG, διήλθε από τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ