
Θετικές είναι οι μακροπρόθεσμες προοπτικές της αγοράς των Capesizes, όπως προκύπτει από τον οικονομικό απολογισμό της Seanergy Maritime Holdings Corp.
Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, πρόεδρος και CEO της Seanergy, με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας, τόνισε ότι, παρά τις βραχυπρόθεσμες αβεβαιότητες, απόρροια της πανδημίας, μακροπρόθεσμα θα συνεχίσει να υπάρχει μια θετική τάση, καθώς θα αυξάνεται η ζήτηση για τη μεταφορά ξηρών φορτίων, ενώ το orderbook των Capesizes βρίσκεται σε χαμηλά 15ετίας. Κατά το γ΄ τρίμηνο, οι ημερήσιοι ναύλοι για τα Capesizes βελτιώθηκαν σημαντικά σε σχέση με τα ιστορικά χαμηλά επίπεδα του α΄ εξαμήνου. Είναι χαρακτηριστικό ότι το TCE της εταιρείας αυξήθηκε κατά 132%, στα $16.219, το γ΄ τρίμηνο έναντι $6.985 το α΄ εξάμηνο του έτους.
Το γ΄ τρίμηνο του 2020, η Seanergy κατέγραψε κέρδη $3,6 εκατ. έναντι κερδών $0,7 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. «Εν μέσω ευμετάβλητων συνθηκών της αγοράς, αναλάβαμε δράσεις κατά το α΄ εννιάμηνο του έτους για τη διατήρηση της ρευστότητας και την ενδυνάμωση του ισολογισμού μας», σχολίασε ο κ. Τσαντάνης.
Ο επικεφαλής της Seanergy αναφέρθηκε και στις σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ναυτικοί εν μέσω περιορισμών στις μετακινήσεις, σημειώνοντας ότι η εισηγμένη στο Nasdaq εταιρεία εστιάζει στο να διασφαλίσει την ευημερία τόσο των πληρωμάτων όσο και του προσωπικού στα γραφεία, αλλά και στο να αποφευχθούν στρεβλώσεις στην καθημερινή λειτουργία των πλοίων.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το γ΄ τρίμηνο η Seanergy παρέλαβε το ενδέκατο Capesize, ναυπηγημένο το 2005. Το εν λόγω πλοίο αποκτήθηκε σε ιστορικά χαμηλή τιμή, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στη σχετική ανακοίνωση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Εν μέσω συθέμελων αλλαγών στο διεθνές εμπόριο, ο OPEC αναθεώρησε προς τα κάτω τις προβλέψεις του για την αύξηση της ζήτησης πετρελαίου τα προσεχή…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ