Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Αντιμετώπιση της θαλάσσιας ρύπανσης στη Μεσόγειο: Οι κινήσεις της ΕΕ

Αντιμετώπιση της θαλάσσιας ρύπανσης στη Μεσόγειο: Οι κινήσεις της ΕΕ

Email
LinkedIn
Facebook
X

Όπως ανακοινώθηκε από την κεντρική διοίκηση της EMSA στη Λισαβόνα, το δεξαμενόπλοιο «Μ/T Adelia» εισήχθη ως ένα ακόμα νέο σκάφος στο δίκτυο της EMSA και πλέον θα ανήκει στα Stand-by Oil Spill Recovery Vessels. Το πλοίο εξοπλίστηκε με υπερσύγχρονα συστήματα αντιμετώπισης ατυχημάτων ρύπανσης και θα δραστηριοποιείται κυρίως στην Κεντρική Μεσόγειο Θάλασσα.

H μεταφορική ικανότητα περισυλλογής πετρελαίου φτάνει τα 7,309 κ.μ. Υπάρχουν δύο ξεχωριστά συστήματα μηχανικής περισυλλογής, κινούμενοι βραχίονες επί του πλοίου και πλωτά φράγματα μαζί με πλωτά συστήματα επιφανειακής άντλησης πετρελαίου υψηλής χωρητικότητας.

Το δεξαμενόπλοιο φέρει επίσης ένα σύστημα ψεκασμού διαλυτικών ουσιών πετρελαίου, ενώ, για περιπτώσεις εκτεταμένης χρήσης τους, μεγάλο απόθεμα 200 τόνων βρίσκεται συγκεντρωμένο στη στεριά.

Η διαδικασία αντιμετώπισης υποστηρίζεται περαιτέρω από radar-συστήματα ανίχνευσης πετρελαιοκηλίδας και FLIR IR κάμερες, που προσφέρουν δυνατότητα υπέρυθρης θερμογραφίας και νυχτερινής όρασης.

Φωτό: www.emsa.europa.eu

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Πλοία και διαχειρίστριες εταιρείες στο στόχαστρο κυρώσεων του Ηνωμένου Βασιλείου

H βρετανική κυβέρνηση αποφάσισε πρόσφατα την επιβολή κυρώσεων σε πέντε πλοία και δύο συνδεδεμένες εταιρείες που εμπλέκονται στη μεταφορά ρωσικού υγροποιημένου φυσικού αερίου, μεταξύ…

30 χρόνια φυλακή σε δύο ναυτικούς: Η αντίδραση της ITF περί στοχοποίησης

Δύο ναυτικοί καταδικάστηκαν σε 30 χρόνια φυλάκιση, καθώς τον περασμένο Οκτώβριο βρέθηκαν ναρκωτικά σε πλοίο που είχε ελλιμενιστεί στο λιμάνι Ereğli της Μαύρης Θάλασσας…

Αποκτήστε το τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }