Tην αντίδρασή της για το γεγονός ότι μερίδα ναυλωτών στέκεται ουσιαστικά εμπόδιο στην ομαλή διεξαγωγή αλλαγών πληρωμάτων παρά το γεγονός ότι οι πλοιοκτήτες αναλαμβάνουν τα σχετιζόμενα κόστη, εξέφρασε νωρίτερα επίσημα η Intercargo.
«Υπάρχουν περιπτώσεις κατά τις οποίες οι ναυλωτές αγνοούν σχετικές ρήτρες στα ναυλοσύμφωνα. Στην πραγματικότητα σε bulk carriers που πραγματοποιούνται αλλαγές πληρωμάτων στη Νοτιοανατολική Ασία διαπιστώνεται ‘’τοξική’ μεταχείριση από ναυλωτές για τις 14 ημέρες που ακολουθούν τις αλλαγές πληρωμάτων», σημειώνεται χαρακτηριστικά και με καυστικό ύφος στην ανακοίνωση της Intercargo.
Παράλληλα η Intercargo στην ανακοίνωσή της καταδικάζει τις πρακτικές κάποιων ναυλωτών στην αγορά των bulk carriers για την άρνησή τους για αλλαγές πληρωμάτων κατά τη διάρκεια της ναύλωσης του πλοίου. Κατά την Intercargo οι πρακτικές αυτές υπονομεύουν τις προσπάθειες της βιομηχανίας να παράσχουν τα κατάλληλα εχέγγυα στους ναυτικούς για ξεκούραση και εν τέλει για την ασφάλεια του πλοίου.
Την ίδια ώρα η Intercargo επισημαίνει ότι τα bulk carriers προσεγγίζουν πολλά περισσότερα λιμάνια απ’ ότι άλλοι τύποι πλοίων και συνεπώς η κόπωση των ναυτικών στα συγκεκριμένα πλοία είναι ιδιαίτερα αυξημένη από τη στιγμή που δεν επιτρέπονται αλλαγές πληρωμάτων.
«Τα πληρώματα θα πρέπει να ξεκουράζονται επαρκώς για να εκτελούν τα καθήκοντά τους εν πλω σε πλήρη ευθυγράμμιση με τις οδηγίες των ναυλωτών», καταλήγει η ανακοίνωση της Intercargo.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εκμετάλλευση των κοιτασμάτων της παραμένει ψηλά στην ατζέντα της Λιβύης, η οποία βρίσκεται σε αναζήτηση επενδύσεων. Ειδικότερα, βάσει δημοσιεύματος του τουρκικού πρακτορείου ειδήσεων…
Σε συζητήσεις για την έκδοση ομολόγου αξίας τουλάχιστον $100 εκατ. στη σκανδιναβική αγορά βρίσκεται η Contships Management, η μεγαλύτερη παγκοσμίως ιδιοκτήτρια εταιρεία feeder containerships…
Σε «τέστ αντοχής» (stress tests) και επιτόπιους ελέγχους από κλιμάκια της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ) θα υποβληθούν το 2025 οι τράπεζες. Όπως ανακοίνωσε πρόσφατα…
Με δυναμικό ρυθμό βαίνουν οι επενδύσεις των Ελλήνων πλοιοκτητών για τη ναυπήγηση καινοτόμων ποντοπόρων πλοίων και το 2025. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της…
Περίπου 1,4 δισεκατομμύρια τουρίστες ταξίδεψαν στο εξωτερικό το 2024, αριθμός που φτάνει σε προ-πανδημίας επίπεδα, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η υπηρεσία…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής του ανάπτυξης, ο ενεργειακός κολοσσός ADNOC προέβη πρόσφατα σε νέες διαρθρωτικές κινήσεις, που αφορούν τις ναυτιλιακές δραστηριότητες του ομίλου. Σύμφωνα…
Η τεχνολογία EnergoFlow της Wärtsilä και οι Προπέλες Σταθερού Βήματος (Fixed Pitch Propellers ‒ FPP) παρέχουν λύσεις που μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων. Το…
Κεντρικός παραμένει ο ρόλος των ορυκτών καυσίμων, και δη του LNG και του πετρελαίου, για το σινορωσικό εμπόριο. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατου δημοσιεύματος του ρωσικού…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ