
Tην αντίδρασή της για το γεγονός ότι μερίδα ναυλωτών στέκεται ουσιαστικά εμπόδιο στην ομαλή διεξαγωγή αλλαγών πληρωμάτων παρά το γεγονός ότι οι πλοιοκτήτες αναλαμβάνουν τα σχετιζόμενα κόστη, εξέφρασε νωρίτερα επίσημα η Intercargo.
«Υπάρχουν περιπτώσεις κατά τις οποίες οι ναυλωτές αγνοούν σχετικές ρήτρες στα ναυλοσύμφωνα. Στην πραγματικότητα σε bulk carriers που πραγματοποιούνται αλλαγές πληρωμάτων στη Νοτιοανατολική Ασία διαπιστώνεται ‘’τοξική’ μεταχείριση από ναυλωτές για τις 14 ημέρες που ακολουθούν τις αλλαγές πληρωμάτων», σημειώνεται χαρακτηριστικά και με καυστικό ύφος στην ανακοίνωση της Intercargo.
Παράλληλα η Intercargo στην ανακοίνωσή της καταδικάζει τις πρακτικές κάποιων ναυλωτών στην αγορά των bulk carriers για την άρνησή τους για αλλαγές πληρωμάτων κατά τη διάρκεια της ναύλωσης του πλοίου. Κατά την Intercargo οι πρακτικές αυτές υπονομεύουν τις προσπάθειες της βιομηχανίας να παράσχουν τα κατάλληλα εχέγγυα στους ναυτικούς για ξεκούραση και εν τέλει για την ασφάλεια του πλοίου.
Την ίδια ώρα η Intercargo επισημαίνει ότι τα bulk carriers προσεγγίζουν πολλά περισσότερα λιμάνια απ’ ότι άλλοι τύποι πλοίων και συνεπώς η κόπωση των ναυτικών στα συγκεκριμένα πλοία είναι ιδιαίτερα αυξημένη από τη στιγμή που δεν επιτρέπονται αλλαγές πληρωμάτων.
«Τα πληρώματα θα πρέπει να ξεκουράζονται επαρκώς για να εκτελούν τα καθήκοντά τους εν πλω σε πλήρη ευθυγράμμιση με τις οδηγίες των ναυλωτών», καταλήγει η ανακοίνωση της Intercargo.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Οι ρωσικές αρχές εντείνουν τα μέτρα στα λιμάνια, που περιλαμβάνουν την πρόσληψη δυτών οι οποίοι θα πραγματοποιούν επιθεωρήσεις στα ύφαλα των πλοίων, ως απάντηση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ