
Μέρος του στόλου της MISC Berhad (MISC) αποτελεί πλέον το Very Large Ethane Carrier (VLEC) «Seri Everest», το πρώτο στην ιστορία της εταιρείας και ένα από τα μεγαλύτερα του είδους του σε ολόκληρο τον κόσμο. Το πλοίο ναυπηγήθηκε από το ναυπηγείο της Samsung Heavy Industries, στο Geoje της Νότιας Κορέας, και αποτελεί το πρώτο από τα έξι VLECs τα οποία έχει παραγγείλει η MISC.
O πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της MISC, YeeYang Chien, δήλωσε: «Είμαστε υπερήφανοι που καλωσορίζουμε στον στόλο μας το “Seri Everest”, το πρώτο μας VLEC. Το πλοίο αυτό αποτελεί ένα νέο σημείο αναφοράς για την αγορά αιθανίου. Το “Seri Everest” έχει τη δυνατότητα μεταφοράς μεγάλων ποσοτήτων αιθανίου για μεγάλες αποστάσεις, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει τον ύψιστο βαθμό ασφάλειας και αξιοπιστίας. Είμαστε επίσης πολύ ευχαριστημένοι που το πλοίο παραδόθηκε εγκαίρως, παρά τον αντίκτυπο της πανδημίας του Covid-19. Η επιτυχής παράδοσή του αντικατοπτρίζει την ανθεκτικότητα της βιομηχανίας και τη δέσμευσή της για ασφάλεια».
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η MISC, το «Seri Everest», το οποίο διαθέτει μεταφορική ικανότητα μεγαλύτερη των 98.000 κυβικών μέτρων αιθανίου, θα ναυλωθεί από την STL για δεκαπέντε χρόνια και θα τεθεί υπό τη διαχείριση της Eaglestar Shipmanagement Gas (S) Pte. Ltd. Τα υπόλοιπα πέντε VLECs της εταιρείας αναμένεται να παραδοθούν περί το πρώτο μισό του 2021.
Φωτό: www.misc.com.my
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ