
Ρεκόρ φόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων σε ένα και μόνο ταξίδι σημείωσε το CMA CGM «Jacques Saadé», το πρώτο παγκοσμίως containership καύσης LNG με μεταφορική ικανότητα 23.000 εμπορευματοκιβωτίων.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η CMA CGM, το εν λόγω πλοίο φόρτωσε συνολικά 20.723 γεμάτα containers κατά την αναχώρησή του από τη Σιγκαπούρη την περασμένη εβδομάδα.
Εξοπλισμένο με πληθώρα καινοτόμων τεχνολογιών, το CMA CGM «Jacques Saadé» αποτελεί δείγμα της δέσμευσης της εταιρείας να ευθυγραμμιστεί με τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς περί εξάλειψης των εκπομπών άνθρακα από τα πλοία που διαχειρίζεται.
Η εταιρεία αναφέρει ότι το LNG αποτελεί το καλύτερο καύσιμο για την ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλίας τη δεδομένη στιγμή, ενώ παράλληλα αποτελεί βραχυπρόθεσμη λύση για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, έως ότου καταστούν διαθέσιμα άλλα οικολογικότερα καύσιμα.
Το πλοίο εντάχθηκε στον στόλο της CMA CGM στις 22 Σεπτεμβρίου και πραγματοποιεί το παρθενικό του ταξίδι στην τακτική γραμμή French Asia (FAL 1) της εταιρείας, η οποία συνδέει Ασία και Ευρώπη.
Ο Operations Manager της E&W Lines, Marc Olazabal, δήλωσε: «Κατά την προσέγγιση του πλοίου στη Σιγκαπούρη, εννέα γερανοί βρίσκονταν ήδη σε ετοιμότητα και εκτέλεσαν συνολικά 4.000 κινήσεις φόρτωσης και εκφόρτωσης. Όλοι οι γερανοί έπρεπε να εκτελέσουν τον ίδιο αριθμό κινήσεων, έτσι ώστε όλες οι διαδικασίες φορτοεκφόρτωσης να ολοκληρωθούν την ίδια στιγμή και να αποφευχθούν μειώσεις στην παραγωγικότητα».
Ο κ. Olazabal πρόσθεσε πως το πλοίο είναι τόσο καλά σχεδιασμένο, που επιτρέπει το ασφαλές στοίβαγμα έως και δέκα εμπορευματοκιβωτίων.
Φωτό: www.cma-cgm.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το NAVIGATOR ASSEMBLY με τίτλο #TimelessSeas #NewPaths, προπομπός του 24ου NAVIGATOR 2024 – The Shipping Decision Makers Forum πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 20 Μαρτίου 2025,…
Στο πλαίσιο του προγράμματος επέκτασης και ανανέωσης του στόλου του, ο όμιλος Grimaldi προχώρησε σε παραγγελία εννέα πλοίων κατηγορίας ro-pax στο ναυπηγείο κινεζικό China…
Δίχως σταματημό συνεχίζεται η οικοδόμηση του γιγάντιου orderbook της Capital Maritime με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη. Ειδικότερα, η Capital προχώρησε στην παραγγελία 20…
Οι συνιστώσες προσφοράς και ζήτησης στην παγκόσμια ναυπηγική βιομηχανία ώθησαν σε αλλαγή του status quo τα τελευταία έτη. Έπειτα από «ντέρμπι» μιας σειράς ετών…
Την έναρξη της διαδικασίας υποβολής προσφορών για έναν νέο αγωγό, που θα μεταφέρει υγροποιημένο αέριο πετρελαίου (LPG) μέσω της Διώρυγας του Παναμά, ανακοίνωσε η…
Με επιβραδυνόμενους ρυθμούς βαίνουν οι παραγγελίες πλοίων το 2025, εξέλιξη που επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις παραγγελίες για πλοία μεγάλης χωρητικότητας. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Την τελική επενδυτική απόφαση για την κατασκευή δύο μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκών έργων στη Περιφέρεια της Κεντρικής Μακεδονίας, συνολικής ισχύος 567 μεγαβάτ έλαβαν η RWE…
«Τρέχουν» οι παραδόσεις αεροσκαφών το 2025, με την ευρωπαϊκή Airbus να ξεπερνά τις εκτιμήσεις αναλυτών. Ειδικότερα, όπως αναφέρει δημοσίευμα του Reuters, η Airbus παρέδωσε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ