![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2023/09/202309070916172227.jpg)
Ρεκόρ φόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων σε ένα και μόνο ταξίδι σημείωσε το CMA CGM «Jacques Saadé», το πρώτο παγκοσμίως containership καύσης LNG με μεταφορική ικανότητα 23.000 εμπορευματοκιβωτίων.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η CMA CGM, το εν λόγω πλοίο φόρτωσε συνολικά 20.723 γεμάτα containers κατά την αναχώρησή του από τη Σιγκαπούρη την περασμένη εβδομάδα.
Εξοπλισμένο με πληθώρα καινοτόμων τεχνολογιών, το CMA CGM «Jacques Saadé» αποτελεί δείγμα της δέσμευσης της εταιρείας να ευθυγραμμιστεί με τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς περί εξάλειψης των εκπομπών άνθρακα από τα πλοία που διαχειρίζεται.
Η εταιρεία αναφέρει ότι το LNG αποτελεί το καλύτερο καύσιμο για την ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλίας τη δεδομένη στιγμή, ενώ παράλληλα αποτελεί βραχυπρόθεσμη λύση για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, έως ότου καταστούν διαθέσιμα άλλα οικολογικότερα καύσιμα.
Το πλοίο εντάχθηκε στον στόλο της CMA CGM στις 22 Σεπτεμβρίου και πραγματοποιεί το παρθενικό του ταξίδι στην τακτική γραμμή French Asia (FAL 1) της εταιρείας, η οποία συνδέει Ασία και Ευρώπη.
Ο Operations Manager της E&W Lines, Marc Olazabal, δήλωσε: «Κατά την προσέγγιση του πλοίου στη Σιγκαπούρη, εννέα γερανοί βρίσκονταν ήδη σε ετοιμότητα και εκτέλεσαν συνολικά 4.000 κινήσεις φόρτωσης και εκφόρτωσης. Όλοι οι γερανοί έπρεπε να εκτελέσουν τον ίδιο αριθμό κινήσεων, έτσι ώστε όλες οι διαδικασίες φορτοεκφόρτωσης να ολοκληρωθούν την ίδια στιγμή και να αποφευχθούν μειώσεις στην παραγωγικότητα».
Ο κ. Olazabal πρόσθεσε πως το πλοίο είναι τόσο καλά σχεδιασμένο, που επιτρέπει το ασφαλές στοίβαγμα έως και δέκα εμπορευματοκιβωτίων.
Φωτό: www.cma-cgm.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εκλογή του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για την προσεχή τριετία έλαβε χώρα κατά τις αρχαιρεσίες της Πέμπτης 6 Φεβρουαρίου 2025.…
Η ραγδαία ψηφιοποίηση των επιχειρήσεων και των κυβερνήσεων έχει φέρει στο προσκήνιο την ανάγκη για ισχυρή κυβερνοασφάλεια. Οι κυβερνοεπιθέσεις δεν είναι πλέον απλώς μια…
Αναδιατάξεις στους κινεζικούς λιμένες έχουν επιφέρει οι εμπορικές «αψιμαχίες» με επίκεντρο τις ΗΠΑ. Συγκεκριμένα, Ιρανοί πωλητές επιχειρούν να προσαρμοστούν στις αμερικανικές κυρώσεις, μεταφέροντας τις…
Σε πτωτική πορεία βρίσκονται οι αποστολές αμερικανικού άνθρακα προς την Ευρώπη, καθώς η καθίζηση του 2024 εκτιμάται ότι θα επιμείνει και το νέο έτος.…
Οι προκλήσεις επιμένουν για την αγορά των LNG carriers και το 2025 με το outlook να παραμένει θολό ελέω πληθώρας παραδόσεων πλοίων τα επόμενα…
Στρατηγική συνεργασία για την ανάπτυξη μιας βιομηχανικής κλίμακας μονάδας ηλεκτρόλυσης νερού, η οποία θα παράγει πράσινο υδρογόνο στο χημικό πάρκο Delfzijl της Βόρειας Ολλανδίας…
Περιορισμένες, σε σύγκριση με το 2024, είναι οι παραγγελίες πλοίων που έχουν τοποθετηθεί φέτος. Πιο συγκεκριμένα, βάσει σχετικής έκθεσης της VesselsValue, τον Ιανουάριο του…
Η ενεργειακή μετάβαση των οδικών μεταφορών βρίσκεται στο επίκεντρο πληθώρας πρωτοβουλιών, με σημαίνουσες εταιρείες να στρέφουν την προσοχή τους στις αναπτυσσόμενες προοπτικές της Κίνας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ