Η Εθνική Εταιρεία Πετρελαίου του Άμπου Ντάμπι (ADNOC) θα εξετάσει το ενδεχόμενο επέκτασής της στην καθαρή ενέργεια με επενδύσεις σε υδρογόνο, πεδίο ιδιαίτερου ενδιαφέροντος για την εταιρεία, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Sultan Ahmet al-Jaber.
«Θέτουμε το υδρογόνο ως ένα πιθανό νέο μέρος της στρατηγικής καθαρής ενέργειας και καθαρής τεχνολογίας», δήλωσε ο al-Jaber στο φόρουμ Energy Intelligence.
Το υδρογόνο εδώ και πολύ καιρό θεωρείται πιθανό καθαρό καύσιμο, καθώς εκπέμπει μόνο υδρατμούς, αλλά απέτυχε να προσελκύσει υψηλές επενδύσεις, κυρίως λόγω του ιστορικά υψηλού κόστους παραγωγής, μεταφοράς και αποθήκευσης.
Ωστόσο, η ADNOC προβλέπει ότι οι υδρογονάνθρακες θα παραμείνουν στον πυρήνα της δραστηριότητάς της. «Μέχρι το 2030 το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο θα παραμείνουν στην καρδιά του επιχειρηματικού μοντέλου της ADNOC», δήλωσε ο al-Jaber, ενώ ανέφερε ακόμη ότι, και στα πιο γρήγορα σενάρια ενεργειακής μετάβασης, ο κόσμος θα συνεχίσει να λαμβάνει περισσότερες από τις μισές ενεργειακές του ανάγκες από το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο για τις επόμενες δεκαετίες.
Η εταιρεία εμμένει επίσης στη στρατηγική της για την επίτευξη παραγωγικής ικανότητας πετρελαίου 5 εκατ. βαρελιών την ημέρα έως το 2030, δήλωσε ο al-Jaber. Ο επικεφαλής της ADNOC εκτίμησε ότι η αγορά πετρελαίου είναι «ξεκάθαρα σφιγμένη» και παρέμεινε συγκρατημένα αισιόδοξος, προσθέτοντας ότι εξακολουθεί να είναι σημαντικό να παρακολουθούμε στενά τους νέους περιορισμούς στις κινήσεις λόγω Covid-19 και τον αντίκτυπό τους στην οικονομική ανάκαμψη.
Χαιρέτισε επίσης τον ρόλο του OPEC στην εξισορρόπηση των αγορών πετρελαίου, αφότου οι αγορές έφτασαν στο χαμηλό σημείο του Μαρτίου, ενώ τόνισε ότι τα ΗΑΕ συμμορφώνονται με την ποσόστωση παραγωγής που συμφωνήθηκε με τον OPEC+.
«Οφείλω να επαινέσω τους εταίρους μας στον OPEC+ για τις συλλογικές προσπάθειές τους να εξισορροπήσουν την προσφορά και τη ζήτηση κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσιμης περιόδου», κατέληξε.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
«Η Ελλάδα και η Τουρκία, δεν είμαστε μόνο γείτονες. Είμαστε εταίροι, ιδιαίτερα στον ναυτιλιακό τομέα» δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης…
H αλλαγή σελίδας της INTERTANKO επιβεβαιώθηκε στις 20 Νοεμβρίου, όταν το Council επιβεβαίωσε ότι ο Rolf Westfal-Larsen θα διαδεχτεί τον Paolo d’Amico στη θέση…
Για πρώτη φορά, περισσότερα από 80 αντικείμενα του Ναυαγίου των Αντικυθήρων εκτίθενται στο Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη, στην πληρέστερη μέχρι σήμερα περιοδική έκθεση που παρουσιάζει…
Κανένα σημάδι ανάκαμψης δεν παρουσιάζει η ναυλαγορά των LNG carriers για ακόμα μία εβδομάδα, με τους ναύλους να σημειώνουν περαιτέρω πτώση την εβδομάδα με…
Το νεότευκτο φορτηγό «Orpheus» καθελκύστηκε στις 14 Απριλίου 1956 στα γερμανικά ναυπηγεία Howaldtswerke του Κιέλου, για λογαριασμό εταιρείας συμφερόντων του γραφείου Lyras Brothers Ltd…
Την τελευταία δεκαετία, o δορυφόρος Copernicus Sentinel-1 παρέχει πληθώρα δεδομένων ραντάρ για ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών και δραστηριοτήτων σε εκατομμύρια χρήστες ανά την υφήλιο.…
Συνέντευξη του κ. Χρήστου Σταϊκούρα, υπουργού Υποδομών και Μεταφορών
Ένα χαμηλότερο, από τα αρχικά πλάνα, ποσοστό πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων το 2025 είναι πιθανό να καταστήσει πολύ πιο δύσκολη την επίτευξη των στόχων της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ