
Με επιτυχία στέφθηκαν οι θαλάσσιες δοκιμές του κρουαζιερόπλοιου κλάσης XL της Carnival «Mardi Gras», σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το φινλανδικό ναυπηγείο Meyer Turku.
Το εν λόγω κρουαζιερόπλοιο επέστρεψε στις εγκαταστάσεις του ναυπηγείου έπειτα από θαλάσσιες δοκιμές που διήρκεσαν δέκα ημέρες, προκειμένου να εξοπλιστεί πλήρως πριν τεθεί σε πλήρη λειτουργία.
Το «Mardi Gras» αποτελεί το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο της Carnival, καθώς και το πρώτο στη Βόρεια Αμερική το οποίο θα καίει LNG. Το πλοίο φέρει το όνομα του πρώτου κρουαζιερόπλοιου στην ιστορία της Carnival, το οποίο είχε τεθεί σε λειτουργία το 1972. Με μεταφορική ικανότητα 5.200 επιβατών, το «Mardi Gras» είναι τουλάχιστον έξι φορές μεγαλύτερο από το συνονόματό του.
Η παράδοση του πλοίου έχει καθυστερήσει χρονικά, λόγω της πανδημίας του Covid-19, και πλέον αναμένεται να ολοκληρωθεί στο λιμάνι Canaveral της Φλόριντα στις 6 Φεβρουαρίου 2021.
Η επόμενη μέρα για την κρουαζιέρα
Η βιομηχανία της κρουαζιέρας δείχνει μικρά αλλά σίγουρα σημάδια ανάκαμψης. Η Carnival Corporation έχει προβεί σε σταδιακή επανέναρξη των δρομολογίων της, με τις θυγατρικές της Costa και AIDA Cruises να έχουν ήδη ξεκινήσει εγχώρια ταξίδια σε Ιταλία και Γερμανία αντίστοιχα.
Η επαναλειτουργία των εν λόγω δρομολογίων έρχεται έπειτα από σημαντική προσπάθεια των εταιρειών να εφαρμόσουν τα κατάλληλα υγειονομικά πρωτόκολλα για την αποφυγή εξάπλωσης του κορονοϊού στα πλοία.
Θετική μοιάζει η κατάσταση και για την κρουαζιέρα των ΗΠΑ, καθώς η Carnival αναφέρει ότι προσβλέπει στην επαναφορά των δρομολογίων της πριν από τη λήξη του τρέχοντος έτους.
Φωτό: www.carnival.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ