
Το πρώτο Α321neo αεροσκάφος, η μεγαλύτερη έκδοση της οικογένειας Α320neo, προσγειώθηκε στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας στη βάση της Αegean, στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. H εταιρεία θα παραλάβει αλλά 3 του ιδίου τύπου A321neo ως την άνοιξη του 2021, φτάνοντας τα 9 A320/A321 neo από τη συνολική παραγγελία των 46 αεροσκαφών.
Το νέο Airbus A321neo είναι εξοπλισμένο με τη νέα γενιά κινητήρων GTFTM της Pratt & Whitney, που συμβάλλει στη μείωση κατά 23% των εκπομπών CO2 ανά χιλιομετρική θέση σε σχέση με τον παρόντα στόλο των Airbus, αλλά και κατά 53% σε σχέση με τα αρχικά – και τότε καινούργια – AvroJ100 της AEGEAN, 20 χρόνια πίσω. Επίσης, περιορίζει κατά 50% το NOx, ανά πτήση και ανά επιβάτη και κατά 75% το αποτύπωμα θορύβου, καθιστώντας το σήμερα, τον πιο περιβαλλοντικά φιλικό και αποδοτικό τύπο αεροσκάφους που έχει ενταχθεί ποτέ στο στόλο της AEGEAN.
Με αυξημένη χωρητικότητα που φτάνει τις 220 επιβατικές θέσεις, μειωμένη κατανάλωση καυσίμων και μεγαλύτερη εμβέλεια κατά 1 επιπλέον ώρα πτήσης, το νέο Airbus Α321neo, αναμένεται να προσδώσει επιπλέον ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην AEGEAN, μετά το πέρας της κρίσης του Covid-19.
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN, ανέφερε σχετικά:
«Απέναντι στην καταστροφική επίδραση της πανδημίας στον κλάδο και στην εταιρεία μας, χρειαζόμαστε να προχωρήσουμε σε άμεσες, επίπονες προσαρμογές και να διασφαλίσουμε αυξημένες αντοχές για τους επομένους δύσκολους 12-18 μήνες. Ταυτόχρονα όμως, χρειαζόμαστε να υποστηρίξουμε το όραμά μας για διαρκή εξέλιξη των υπηρεσιών μας προς τους επιβάτες μας, για συνεχή ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς μας, αλλά και για ουσιαστική συμβολή της εταιρείας μας στην οικονομία της χώρας. Σε αυτό το όραμα, τα Α321neo, η «μεγάλη έκδοση» της οικογένειας με τις αυξημένες δυνατότητές τους, θα είναι το πιο σημαντικό νέο εργαλείο, για την ομάδα των ανθρώπων μας. Είμαστε περήφανοι που μπορούμε και υποδεχόμαστε το πρώτο, αλλά και τα επόμενα τρία σε τόσο δύσκολες συνθήκες».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Καναδάς θα επιβάλει από αύριο νέους, ανταποδοτικούς δασμούς σε ορισμένα αμερικανικά προϊόντα, ως απάντηση στους «αδικαιολόγητους και παράλογους» δασμούς που επέβαλε ο Αμερικανός…
Τα περιορισμένα σημεία φόρτισης αποτελούν το μεγαλύτερο πρόβλημα στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Αν και η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κυρίως εντός…
Ο Γενικός Γραμματέας του IMO, κ. Arsenio Dominguez, εξέδωσε δήλωση μετά την επίθεση στην Οδησσό στις 11 Μαρτίου: «Με βαθιά θλίψη πληροφορήθηκα την τραγική…
Την τελετή ονοματοδοσίας και παραλαβής δύο νεότευκτων δεξαμενοπλοίων γιόρτασε πρόσφατα η Golden Energy Management, με επικεφαλής τον Βίκτωρα Ρέστη. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση στα…
Η προηγμένη τεχνολογία πλωτών μονάδων μετατροπής αμμωνίας σε υδρογόνο («ammonia-to-hydrogen cracker») της Höegh Evi βρίσκεται στο επίκεντρο νέας στρατηγικής συνεργασίας με τη North Ammonia.…
H Hanseatic Global Terminals (HGT), o βραχίονας τερματικών της γερμανικής Hapag-Lloyd, απέκτησε το 60% των μετοχών της CNMP LH από τον όμιλο Seafrigo. Η…
Μία από τις πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία είναι το μη ανταγωνιστικό κόστος. Στο πλαίσιο αυτό, ο Executive Chairman…
Οι στρατηγικές συνεργασίες αναμένεται να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο για το μέλλον της ναυτιλίας εν μέσω συνεχώς μεταβαλλόμενων απαιτήσεων για τα καύσιμα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ