
Στις 27 Σεπτεμβρίου, η ολλανδική εταιρεία Drone Delta πραγματοποίησε νέα δοκιμή παράδοσης δεμάτων με drones σε πλοίο που εκτελεί εσωτερικούς πλόες στην Ολλανδία. Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε στο λιμάνι του Ρότερνταμ.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο ευρωπαϊκός λιμένας, οι τεχνολογίες drone αναβαθμίζονται συνεχώς, λόγω των πολλαπλών πλεονεκτημάτων που προσφέρουν στον κλάδο των μεταφορών.
Η εν λόγω μεταφορά δέματος πραγματοποιήθηκε με την πλήρη εποπτεία ειδικού, ο οποίος χειριζόταν το drone από τη λήψη του δέματος μέχρι και την παράδοσή του. Ο ολλανδικός λιμένας αναφέρει πως στο μέλλον οι μεταφορές δεμάτων με drones θα χρειάζονται όλο και λιγότερη ανθρώπινη επίβλεψη, ενώ δεν αποκλείεται να γίνονται και αυτόματα.
Πολλά από τα πλοία που εκτελούν εσωτερικούς πλόες προσεγγίζουν τον λιμένα του Ρότερνταμ για πολύ μικρά χρονικά διαστήματα, ενώ το πλήρωμα του εκάστοτε πλοίου πιθανώς να μη διαθέτει τον απαραίτητο χρόνο ώστε να φορτώσει τα εμπορεύματα στο πλοίο εγκαίρως και κυρίως με ασφαλή τρόπο. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η μεταφορά των εμπορευμάτων απευθείας με drones αναμένεται να αποτελέσει ριζική και καινοτόμο λύση, η οποία θα εξοικονομεί χρόνο και χρήμα.
Παράλληλα, τα μη επανδρωμένα σκάφη αναμένεται να συμβάλουν και στην αποσυμφόρηση των λιμανιών, διατηρώντας ταυτόχρονα την ηχορύπανση της περιοχής σε χαμηλά επίπεδα. Ωστόσο, τα drones παράγουν και αυτά αρκετό θόρυβο. Ως εκ τούτου, η Drone Delta εξετάζει το ενδεχόμενο διατήρησης μιας ορισμένης απόστασης κατά τη διάρκεια των παραδόσεων.
Τέλος, οι επιτυχείς δοκιμές παράδοσης με drones δίνουν απαντήσεις σε πολλά ερωτήματα τα οποία ανακύπτουν σχετικά με την εναέρια μεταφορά δεμάτων σε πλοία, όπως το πόσο βάρος θα πρέπει να μεταφέρουν τα μη επανδρωμένα σκάφη και το αν τελικά όντως τα drones μπορούν να αποτελέσουν σημαντικό κομμάτι της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Φωτό: portofrotterdam
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ