
Νέες κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με την προστασία των ναυτικών από τον κορονοϊό δημοσίευσε την Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο (ICS).
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το ICS, η τρίτη έκδοση των εν λόγω κατευθυντήριων γραμμών διαθέτει δύο νέα παραρτήματα σχετικά με τους ελέγχους PCR για την ανίχνευση του ιού, καθώς και νέες αναθεωρημένες οδηγίες για τη διαχείριση κρουσμάτων πάνω στα πλοία.
Το ανανεωμένο εγχειρίδιο κατευθυντήριων γραμμών του ICS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με διάφορους διεθνείς οργανισμούς, μεταξύ των οποίων ο ΙΜΟ, το Ευρωπαϊκό Κέντρο Πρόληψης και Ελέγχου Νόσων (ECDC), η International Maritime Health Association (IMHA), η ITF και η INTERTANKO.
Τα μέτρα που εμπεριέχονται στις κατευθυντήριες γραμμές αφορούν, μεταξύ άλλων, τη διαχείριση των περιορισμών εισόδου σε λιμάνια από τις διαχειρίστριες εταιρείες, υγειονομικά μέτρα για τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού, καθώς και παροχή ιατρικής περίθαλψης κατά τον ελλιμενισμό για ναυτικούς οι οποίοι είτε έχουν μολυνθεί είτε υπάρχει υποψία ότι νοσούν από τον ιό.
Παράλληλα, υπάρχουν νέες οδηγίες σχετικά με τη χρήση των προστατευτικών μασκών, καθώς και προτάσεις για τη λήψη των βέλτιστων αποφάσεων, οι οποίες εγγυώνται την καλύτερη δυνατή ασφάλεια των πληρωμάτων.
Ο Γενικός Γραμματέας του ICS, Guy Platten, δήλωσε: «Οι ναυτικοί μας συνεχίζουν να εργάζονται ακούραστα για να εξασφαλίσουν την παγκόσμια προσφορά αγαθών και υπηρεσιών κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19. Είναι σημαντικό οι κυβερνήσεις και οι ναυτιλιακές εταιρείες να κάνουν ό,τι μπορούν για να υποστηρίξουν αυτές τις ενημερωμένες κατευθυντήριες γραμμές και οι ναυτικοί να τις εφαρμόσουν, έτσι ώστε να είμαστε όλοι ασφαλείς».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ