![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2024/07/202407191119431150-900x536.jpg)
Στον στόλο της PAO Sovcomflot (SCF Group) εντάχθηκε το νεότευκτο «SCF Barents», πλοίο μεταφοράς LNG, με μεταφορική ικανότητα 174.000 κ.μ. Η εταιρεία παρέλαβε το πλοίο τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου, το οποίο και ξεκίνησε για το παρθενικό του ταξίδι την Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η Sovcomflot, το πλοίο έχει ναυλωθεί από θυγατρική του ενεργειακού κολοσσού Shell. Η τελετή ονοματοδοσίας έλαβε χώρα στις 10 Σεπτεμβρίου, με το πλοίο να παίρνει το όνομά του από τον εξέχοντα Ολλανδό πλοηγό και εξερευνητή Willem Barents. Στην τελετή ήταν παρόντες ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του SCF Group, Igor Tonkovidov, ο πρόεδρος της Shell Russia, Cederic Cremers, και εκπρόσωποι των τριών τραπεζών (ING Bank, KfW IPEX-Bank, και Crédit Agricole) που χρηματοδότησαν τη ναυπήγηση του πλοίου.
Το «SCF Barents» αποτελεί το δεύτερο κατά σειρά πλοίο της νέας γενιάς Atlanticmax, μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ. Στην παραγγελία των πλοίων αυτών προχώρησε το SCF Group το 2018. Το πρώτο πλοίο, «SCF La Perouse», παραδόθηκε στην εταιρεία τον Φεβρουάριο του 2020.
Ο σχεδιασμός των πλοίων είναι τέτοιος που βελτιστοποιεί την κατανάλωση καυσίμων τους, ενώ τους επιτρέπει να ευθυγραμμίζονται απόλυτα με τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς που διέπουν τη ναυτιλία. Επιπλέον, τα εν λόγω πλοία είναι από τα πρώτα παγκοσμίως τα οποία διαθέτουν «boil-off gas partial re-liquefaction systems». Τα συστήματα αυτά μειώνουν σημαντικά τις απώλειες φορτίων κατά την πλεύση καθώς και κατά την αναμονή σε λιμενικές εγκαταστάσεις.
Φωτό: sovcomflot.ru
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Έφυγε από τη ζωή την Κυριακή 21 Ιουλίου ένας σημαντικότατος εκπρόσωπος της ελληνικής αλλά και διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας, ο Σπύρος Μ. Πολέμης. Την είδηση…
Η υιοθέτηση των αρχών της βιωσιμότητας αποτελεί παγκόσμια προτεραιότητα για την αειφόρο ανάπτυξη και την ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Η Δ. Κορωνάκης ΑΒΕΕ αναγνωρίζοντας…
H αμμωνία παραμένει μία από τις πιο πιθανές εναλλακτικές απανθρακοποίησης της ναυτιλίας. Ωστόσο κρίνεται απαραίτητη η συμφωνία των κυβερνητικών φορέων για τις προδιαγραφές των…
Σταθερά βήματα προς ένα πιο πράσινο αύριο συνεχίζει να πραγματοποιεί η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία, καθώς ολοένα και περισσότερα πλοία είναι εξοπλισμένα με μηχανές διπλού…
Καθώς η Ρωσία επιδιώκει να «απεξαρτηθεί» από τους λιμένες της Μαύρης Θάλασσας, όσον αφορά τις εξαγωγές σιτηρών, οι προσπάθειες διεύρυνσης των αλυσίδων εφοδιασμού της…
Στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής της εταιρείας, που στοχεύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό των δραστηριοτήτων της, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, η CMA CGM…
Σε νέα εποχή αναμένεται να εισέλθει η παγκόσμια αγορά LNG ελέω ολοκλήρωσης τόσο ναυπηγήσεων πλοίων όσο και έργων υποδομών. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης της…
Ευοίωνα διαφαίνονται τα σημάδια για την εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών Embraer, σε μια αγορά που παραδοσιακά μονοπωλείται από δύο ισχυρούς παίκτες, τις εταιρείες Airbus και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ