Η Bahri ενισχύει τον υπό διαχείρισή της στόλο των bulkers μετά την προσθήκη του δεύτερου πλοίου μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου για φέτος. Πιο συγκεκριμένα, ο σαουδαραβικός κολοσσός παρέλαβε στις 31 Αυγούστου το νεότευκτο Kamsarmax «Alanood», με τον συνολικό αριθμό bulk carriers που διαχειρίζεται να ανέρχεται πλέον σε επτά.
Το «Alanood» αποτελεί το δεύτερο πλοίο που παρελήφθη από την Bahri ως μέρος της συμφωνίας μεταξύ της Bahri Dry Bulk και του νοτιοκορεατικού ναυπηγείου Hyundai Mipo Dockyard Co. Ltd. (HMD), η οποία υπεγράφη τον Αύγουστο του 2017 και αφορά τη ναυπήγηση και την παράδοση τεσσάρων νεότευκτων bulk carriers έως το 2020.
To νεότευκτο Kamsarmax πλοίο ναυπηγήθηκε από τη Hyundai Vietnam Shipbuilding (HVS), θυγατρική της HMD. Ως εκ τούτου, ο υπό διαχείριση στόλος του Ομίλου Bahri αποτελείται από 88 πλοία: 41 VLCCs, 34 chemical και product tankers, επτά dry-bulk carriers και έξι Ro-Ro, ενώ αυτή τη στιγμή ναυπηγούνται επίσης 10 chemical tankers, δύο dry-bulk carriers και ένα VLCC.
Τον Μάιο του 2020, ο σαουδαραβικός κολοσσός παρέλαβε το bulk carrier «Sara», το οποίο επίσης ναυπηγήθηκε από την HVS και πληροί όλες τις διεθνείς τεχνικές προδιαγραφές. «Με τις νέες προσθήκες στον στόλο, η Bahri ενισχύεται προκειμένου να καλύψει την αναπτυσσόμενη ζήτηση του Βασιλείου για εισαγωγές βασικών προϊόντων, όπως σιτηρά και άλλα ξηρά φορτία», τονίζεται στην ανακοίνωση της σαουδαραβικής εταιρείας.
Φωτό: Bahri
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η κακοκαιρία «Bora» συνεχίζει να πλήττει τη χώρα και να προκαλεί προβλήματα, επηρεάζοντας όχι μόνο τις χερσαίες αλλά και τις θαλάσσιες μεταφορές. Τελευταίο περιστατικό,…
Προβλήματα λόγω της κακοκαιρίας «Bora» έχουν προκληθεί στη σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη – Αθήνα, με αποτέλεσμα να επηρεάζονται ορισμένα από τα δρομολόγια. Ειδικότερα, σε ενημέρωση…
Αβέβαιο παραμένει το μέλλον της αγοράς δεξαμενόπλοιων, καθώς οι γεωπολιτικές εντάσεις στη Μέση Ανατολή και η διαφαινόμενη επιβολή δασμών από τον Ντόναλτ Τραμπ, σε…
Οι πρόσφατες κινήσεις της Exmar στην αγορά των υγραεριοφόρων οδήγησαν σε άνοδο του orderbook της, το οποίο πλέον αριθμεί 16 καινοτόμα πλοία, κεντρίζοντας τα…
H άνοδος του «σκιώδους» εμπορίου πετρελαίου επηρεάζει αρνητικά την αγορά των δεξαμενόπλοιων, η οποία κινείται σε ένα ευμετάβλητο γεωπολιτικό περιβάλλον. Τα παραπάνω ανέφερε ο…
Σε διάλειμμα από τη μεταβλητότητα εισέρχεται η ναυλαγορά των LPG carriers, με τους ναύλους των πλοίων, ανεξαρτήτως του μεγέθους τους, να μη μεταβάλλονται την…
Σταθερά προς το ορόσημο των 900 υπό διαχείριση πλοίων προχωρά η Mitsui O.S.K. Lines, η οποία προχώρησε σε νέα παραγγελία για υγραεριοφόρα πλοία. Ειδικότερα,…
Επικαιροποιημένο Έκτακτο Δελτίο Επικίνδυνων Καιρικών Φαινομένων (ΕΔΕΚΦ) εξέδωσε σήμερα Σάββατο 30 Νοεμβρίου, η Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία (ΕΜΥ) λόγω της κακοκαιρίας «Bora», που πλήττει την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ