
Η NYK Line υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με την IHI Power Systems Co. Ltd. και τον ιαπωνικό νηογνώμονα ClassNK για την ανάπτυξη του πρώτου ρυμουλκού στον κόσμο που θα χρησιμοποιεί για την πρόωσή του καύσιμο αμμωνίας.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η NYK Line, η αμμωνία αποτελεί ένα από τα εναλλακτικά καύσιμα τα οποία παρουσιάζουν εξαιρετικά καλές προοπτικές σε ό,τι αφορά τη μετάβαση της ναυτιλίας σε μια πιο βιώσιμη εποχή, καθώς οι εκπομπές άνθρακα κατά την καύση του είναι σχεδόν μηδενικές. Επιπλέον, η εταιρεία τονίζει ότι η χρήση υδρογόνου μηδενικών ανθρακούχων εκπομπών ως πρώτης ύλης για την παραγωγή καυσίμων αμμωνίας θα δώσει τη λύση στο ζήτημα των εκπομπών που παράγονται από την παγκόσμια ναυτιλία.
Οι εταιρείες έχουν συνεργαστεί και στο παρελθόν για την ανάπτυξη του ρυμουλκού καύσης LNG «Sakigake», το οποίο ναυπηγήθηκε το 2015 και ήταν το πρώτο ρυμουλκό στο είδος του στην Ιαπωνία. Για την υλοποίηση του νέου τους εγχειρήματος, οι εταιρείες θα χτίσουν πάνω στην εμπειρία και στις γνώσεις που έλαβαν από το project του 2015.
Για το υπόλοιπο του οικονομικού έτους του 2020, οι εταιρείες θα δραστηριοποιηθούν κυρίως στην τεχνολογική ανάπτυξη του κελύφους, της μηχανής, καθώς και στην ανάπτυξη συστημάτων ασφαλούς πλοήγησης του ρυμουλκού.
Η NYK Line αναφέρει ότι η ναυτιλιακή βιομηχανία της Ιαπωνίας αναμένεται να συνεισφέρει σημαντικά στην απανθρακοποίηση της διεθνούς ναυτιλίας, μέσω της χρήσης της αμμωνίας ως ναυτιλιακού καυσίμου.
Φωτό: www.nyk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ