
Ο ιαπωνικός νηογνώμονας Class NK εξέδωσε Έγκριση επί της Αρχής (Approval In Principle) με βάση τις «Κατευθυντήριες Γραμμές για Συστήματα Πρόωσης για Πλοία με τη Χρήση Ανέμου» για το αυτοματοποιημένο σύστημα υπερμεγέθους «χαρταετού», με την ονομασία «Seawing», των “K” Line και Αirseas.
Σύμφωνα με δελτίο Τύπου που εξέδωσε η “K” Line, το σύστημα «Seawing», προκειμένου να λειτουργήσει, απαιτεί μια απλή διαδικασία χειρισμού από τη γέφυρα του πλοίου, καθώς και ιδανικές συνθήκες αέρα. Παράλληλα, το «Seawing» συλλέγει και αναλύει μετεωρολογικά δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και εν συνεχεία προσαρμόζει αυτές τις πληροφορίες για την ενίσχυση της απόδοσης και της ασφάλειας πρόωσης. Μέσω της χρήσης του «Seawing» υπολογίζεται ότι θα μειωθούν οι εκπομπές αέριων ρύπων των πλοίων στα οποία είναι εγκατεστημένο το σύστημα κατά τουλάχιστον 20%.
Μετά την αξιολόγηση του βασικού σχεδιασμού του «γιγαντιαίου» χαρταετού, ο ιαπωνικός νηογνώμονας εξέδωσε Έγκριση επί της Αρχής, δεδομένου ότι το σύστημα ευθυγραμμίζεται με τις διεθνείς συμβάσεις, όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση.
«Ο Class NK θα συνεχίσει να υποστηρίζει την ομαλή εφαρμογή νέων τεχνολογιών στη ναυτιλία», καταλήγει η ανακοίνωση.
Φωτό: “K” Line
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ