
Ο δανέζικος κολοσσός A.P. Moller – Maersk εμφανίστηκε οικονομικά ισχυρός κατά το β΄ τρίμηνο του 2020 καθώς βελτίωσε την κερδοφορία του σε όλους τους τομείς δραστηριότητάς του, όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση.
«Όπως αναμενόταν, το β΄ τρίμηνο επισκιάστηκε από την πανδημία και κύριο μέλημά μας παρέμεινε η προστασία των υπαλλήλων μας απέναντι στον ιό, η εξυπηρέτηση των πελατών μας μέσω της διατήρησης της μεταφοράς εμπορευμάτων από τα πλοία μας, η ομαλή λειτουργία των λιμένων, αποθηκών και των χερσαίων δικτύων μεταφοράς και η συμβολή στις κοινωνίες για την καταπολέμηση του ιού», ήταν τα λόγια του Søren Skou, CEO της A.P. Moller – Maersk.
Ο ίδιος πρόσθεσε ότι είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένος για το γεγονός ότι ο δανέζικος κολοσσός αύξησε τα κέρδη και τις ταμειακές ροές το β΄ τρίμηνο. Ειδικότερα, τα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 25%, σηματοδοτώντας το όγδοο συνεχόμενο τρίμηνο με βελτίωση σε ετήσια βάση. Κατά τον κ. Skou, η βελτιωμένη οικονομική εικόνα της Maersk οφείλεται στην καλή διαχείριση των δαπανών, στη μείωση των τιμών των καυσίμων και στην αύξηση των ναύλων.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων της Maersk αυξήθηκαν στα $1,7 δισ. έναντι $1,4 δισ. το αντίστοιχο διάστημα του 2019 και ενώ οι αρχικές εκτιμήσεις έκαναν λόγο για κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων περί τα $1,5 δισ.
Παρά τη μεγάλη αβεβαιότητα ελέω της πανδημίας, η Maersk αναμένει ότι τα κέρδη EBITDA θα κινηθούν σε ένα εύρος $6-7 δισ. το 2020, όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση. Η ζήτηση για τη μεταφορά εμπορευμάτων σε containers αναμένεται να μειωθεί σημαντικά το 2020 λόγω της Covid-19 ενώ για το γ΄ τρίμηνο εκτιμάται μια μικρή ανάκαμψη, τονίζεται χαρακτηριστικά.
Φωτό: PxHere
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ