Η Lomar Shipping με μεγάλη θλίψη ανακοίνωσε το θάνατο του Διευθύνοντος Συμβούλου της, Achim Boehme, ο οποίος πέθανε το Σάββατο 25 Ιουλίου 2020 στο σπίτι του στη Βρέμη της Γερμανίας. Ήταν 56 ετών και τον τελευταίο χρόνο είχε μια γενναία μάχη με τον καρκίνο, υποστηριζόμενος από τη σύζυγό του Helke και τα τέσσερα παιδιά του.
Ο Νικόλαος Γεωργίου, Διευθύνων Σύμβουλος της Lomar, είπε: «Είμαστε βαθύτατα συντετριμμένοι και εκφράζουμε τη συμπαράστασή μας στην αφοσιωμένη οικογένειά του. Οι συνάδελφοί στη Lomar και τη μητρική μας εταιρεία, τον Όμιλο Libra, θα χάσουν την τεράστια σοφία του, τη γοητεία του και το αδιάλειπτο πνεύμα του. Ο θάνατος του Achim αφήνει ένα τεράστιο κενό μεταξύ όλων μας που τον γνωρίζαμε και συνεργαστήκαμε μαζί του. Η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία έχασε έναν σπουδαίο ηγέτη και καινοτόμο άνθρωπο που είχε ακόμη πολλά να δώσει. ”
Ο Achim εντάχθηκε στη διοικητική ομάδα της Lomar ως Διευθύνων Σύμβουλος στις αρχές του 2010. Προήχθη στη θέση του Διευθύνοντα Συμβούλου την ίδια χρονιά και είχε τη συνολική ευθύνη για τη διαχείριση, τη στρατηγική και την ανάπτυξη της εταιρείας. Ήταν επίσης Γενικός Διευθυντής της Lomar Deutschland / Germany.
Διέθετε πολυετή πείρα στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών, της χρηματοδότησης των πλοίων και της ναυτικής νομοθεσίας, έχοντας σπουδάσει νομικά και οικονομικά στα πανεπιστήμια του Μίνστερ, του Φράιμπουργκ και του Σπέιερ, πριν εργαστεί σε γερμανικές δικηγορικές εταιρείες.
Ο Achim υπήρξε shipping specialist στην Hamburgische Landesbank προτού συμμετάσχει στην Deutsche Schiffsbank, τότε μία από τις κορυφαίες τράπεζες χρηματοδότησης πλοίων στον κόσμο, ως αναπληρωτής γενικός διευθυντής και επικεφαλής της ελληνικής ναυτιλίας. Κατά τη διάρκεια της τραπεζικής του καριέρας, ο Achim πραγματοποίησε πολλές συναλλαγές χρηματοδότησης πλοίων και είχε συμμετάσχει σε πολλές προσφορές ορόσημο στη διεθνή και την ελληνική ναυτιλία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Επιπλέον αυξημένο λειτουργικό κόστος το 2025 θα επιφέρει στα πλοία χωρητικότητας 5.000 gt και άνω που καταπλέουν σε λιμάνια της Ε.Ε., ανεξάρτητα από τη…
«Έμφραγμα» προκαλεί στα ναυπηγεία του κόσμου το μεγαλύτερο κύμα παραγγελιών που έχει καταγραφεί από τις παραμονές της παγκόσμιας χρηματοπιστωτικής κρίσης. Σύμφωνα με δημοσίευμα του…
Καθώς οι γεωπολιτικές εντάσεις στην Ερυθρά Θάλασσα επιμένουν, ωθώντας τις liner εταιρείες στην επαναδρομολόγηση των πλοίων τους γύρω από την Αφρική και με το…
Ο εκλεγμένος πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ κατηγόρησε χθες Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2024 την κυβέρνηση του Παναμά ότι χρεώνει υπέρογκα τέλη για τη χρήση…
Την τελετή ονοματοδοσίας ενός ακόμα νεότευκτου LNG carrier γιόρτασε πρόσφατα η Mitsui O.S.K. Lines (MOL). Σύμφωνα με ανάρτηση της ιαπωνικής εταιρείας στα μέσα κοινωνικής…
Ανοδικές μεν, περιορισμένες δε είναι οι πρόσφατες τάσεις που καταγράφονται στη ναυλαγορά των LPG carriers. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, η…
Ένα ορόσημο για το φιλόδοξο και καινοτόμο project της με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση των θαλάσσιων μεταφορών ανακοίνωσε η TOWT. Συγκεκριμένα, το ιστιοφόρο εμπορικό πλοίο…
Νέα σελίδα ανοίγεται για τα ιστορικά ναυπηγεία της βρετανικής εταιρείας Harland & Wolff, καθώς πρόσφατα ολοκληρώθηκε η εξαγορά τους από τον κρατικό ναυπηγικό όμιλο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ