
Η Lomar Shipping με μεγάλη θλίψη ανακοίνωσε το θάνατο του Διευθύνοντος Συμβούλου της, Achim Boehme, ο οποίος πέθανε το Σάββατο 25 Ιουλίου 2020 στο σπίτι του στη Βρέμη της Γερμανίας. Ήταν 56 ετών και τον τελευταίο χρόνο είχε μια γενναία μάχη με τον καρκίνο, υποστηριζόμενος από τη σύζυγό του Helke και τα τέσσερα παιδιά του.
Ο Νικόλαος Γεωργίου, Διευθύνων Σύμβουλος της Lomar, είπε: «Είμαστε βαθύτατα συντετριμμένοι και εκφράζουμε τη συμπαράστασή μας στην αφοσιωμένη οικογένειά του. Οι συνάδελφοί στη Lomar και τη μητρική μας εταιρεία, τον Όμιλο Libra, θα χάσουν την τεράστια σοφία του, τη γοητεία του και το αδιάλειπτο πνεύμα του. Ο θάνατος του Achim αφήνει ένα τεράστιο κενό μεταξύ όλων μας που τον γνωρίζαμε και συνεργαστήκαμε μαζί του. Η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία έχασε έναν σπουδαίο ηγέτη και καινοτόμο άνθρωπο που είχε ακόμη πολλά να δώσει. ”
Ο Achim εντάχθηκε στη διοικητική ομάδα της Lomar ως Διευθύνων Σύμβουλος στις αρχές του 2010. Προήχθη στη θέση του Διευθύνοντα Συμβούλου την ίδια χρονιά και είχε τη συνολική ευθύνη για τη διαχείριση, τη στρατηγική και την ανάπτυξη της εταιρείας. Ήταν επίσης Γενικός Διευθυντής της Lomar Deutschland / Germany.
Διέθετε πολυετή πείρα στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών, της χρηματοδότησης των πλοίων και της ναυτικής νομοθεσίας, έχοντας σπουδάσει νομικά και οικονομικά στα πανεπιστήμια του Μίνστερ, του Φράιμπουργκ και του Σπέιερ, πριν εργαστεί σε γερμανικές δικηγορικές εταιρείες.
Ο Achim υπήρξε shipping specialist στην Hamburgische Landesbank προτού συμμετάσχει στην Deutsche Schiffsbank, τότε μία από τις κορυφαίες τράπεζες χρηματοδότησης πλοίων στον κόσμο, ως αναπληρωτής γενικός διευθυντής και επικεφαλής της ελληνικής ναυτιλίας. Κατά τη διάρκεια της τραπεζικής του καριέρας, ο Achim πραγματοποίησε πολλές συναλλαγές χρηματοδότησης πλοίων και είχε συμμετάσχει σε πολλές προσφορές ορόσημο στη διεθνή και την ελληνική ναυτιλία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καριέρα του, ο ναυτικός θα χρειαστεί να περάσει κάποιες γιορτές μακριά από την οικογένεια και τους φίλους, με μόνη συντροφιά τα μέλη του…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ