
Σε δημιουργία νέου λιμενικού συγκροτήματος σκοπεύει να προβεί η Βραζιλία, προκειμένου να ενισχύσει τις εμπορικές της σχέσεις με την Κίνα.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων Xinhua, το εν λόγω συγκρότημα θα κατασκευαστεί στο Porto Central, το οποίο βρίσκεται στην παράκτια πόλη Presidente Kennedy, στο Espirito Santo της Βραζιλίας.
Σε webinar που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 7 Αυγούστου από το Γενικό Προξενείο της Κίνας στο Ρίο ντε Τζανέιρο, ο γενικός διευθυντής του Porto Central, Jose Maria Novaes, κάλεσε τις κινεζικές εταιρείες να συμμετάσχουν στο project και να χρησιμοποιήσουν τον εν λόγω λιμένα, η λειτουργία του οποίου αναμένεται να ξεκινήσει περί τα τέλη του 2023.
Ο κ. Novaes δήλωσε ότι «η Ασία και ιδιαίτερα η Κίνα, αποτελεί το μεγαλύτερο «εμπορικό συνεργάτη» της Βραζιλίας και η εμπορική ροή αγαθών από τη Βραζιλία προς την Ασία, καθώς και η μεταφορά βιομηχανικών προϊόντων από την Ασία προς τη Βραζιλία, χρειάζονται μεγάλα πλοία».
Ωστόσο, πολύ λίγα είναι μέχρι στιγμής τα λιμάνια της Βραζιλίας, τα οποία μπορούν να διαχειριστούν αυτά τα πλοία. Ο κ. Novaes τόνισε ότι αυτή είναι και η ειδοποιός διαφορά του λιμένα Porto Central, δηλαδή η ικανότητα διαχείρισης των μεγαλύτερων πλοίων του κόσμου σε κάθε τερματικό σταθμό. Τέλος, ο Secretary of Development of Espirito Santo state, Marcos Kneip, δήλωσε κατά τη διάρκεια του webinar ότι «το Porto Central θα γίνει πραγματικότητα.
Πρόκειται για ένα λιμενικό βιομηχανικό συγκρότημα το οποίο θα εξυπηρετεί ναυτιλιακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του πετρελαίου και φυσικού αερίου και των προϊόντων γεωργίας, ενώ παράλληλα θα υποστηρίξει και την υπεράκτια βιομηχανία.
Φωτό: portocentral.com.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ