
Η γαλλική κυβέρνηση θα επανεξετάσει τα σχέδια για την κατασκευή ενός τέταρτου τερματικού σταθμού στο αεροδρόμιο του Παρισιού «Charles de Gaulle» λόγω της κρίσης του κορονοϊού, δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Jean-Baptiste Djebbari.
Η γαλλική κρατική εταιρεία διαχείρισης αερολιμένων ADP σχεδιάζει να κατασκευάσει έναν τέταρτο τερματικό σταθμό στο CDG-Roissy με χωρητικότητα 35 έως 40 εκατ. επιβατών ετησίως, εν μέσω έντονων διαμαρτυριών από ακτιβιστές και τοπικούς φορείς, ενώ πλέον και η πτώση της κυκλοφορίας λόγω του Covid-19 έχει προκαλέσει αμφιβολίες για τη βιωσιμότητά του.
«Ο αρχικός σχεδιασμός για επιπλέον 40 εκατ. επιβάτες έως το 2030 πιθανώς δεν δικαιολογείται πλέον», δήλωσε ο Γάλλος υπουργός στο ραδιόφωνο Europe 1.
Επιπλέον, ο κ. Djebbari ανέφερε ότι τα γαλλικά αεροδρόμια θα εξακολουθούν να χρειάζονται επενδύσεις για αναβαθμίσεις και θα πρέπει να διασφαλίσουν ότι μπορούν να προσγειωθούν νέοι τύποι αεροπλάνων, όπως αεροπλάνα με υδρογόνο.
«Το θέμα του T4 θα επανεξεταστεί σε βάθος, αυτή είναι η πραγματικότητα», κατέληξε, προσθέτοντας ότι το θέμα έχει συζητηθεί αρκετές φορές με τον επικεφαλής της ADP, Augustin de Romanet.
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, ο κ. Djebbari αναφέρθηκε στις επιπτώσεις από την κρίση του Covid-19, η οποία επέφερε μείωση της κίνησης στα γαλλικά αεροδρόμια κατά 40% σε σχέση με τα προ κορονοϊού επίπεδα, με ελαφρώς περισσότερη κίνηση στις πτήσεις εσωτερικού και λίγο λιγότερη στις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων.
«Η κίνηση ανακάμπτει πολύ σταδιακά. Θα δούμε τον Σεπτέμβριο εάν οι επιχειρηματικοί πελάτες θα επιστρέψουν, αυτό θα δώσει μια ένδειξη για το τέλος του έτους και τον επόμενο χρόνο», σημείωσε.
Η ADP δήλωσε ότι μπορεί να χρειαστούν έως και επτά χρόνια ώσπου η κίνηση των επιβατών να ανακάμψει εντελώς από την κρίση. Η κυκλοφορία κατά το πρώτο εξάμηνο στα αεροδρόμια Charles de Gaulle και Orly μειώθηκε κατά 62%, σε 19,8 εκατ. επιβάτες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ