
Η γαλλική κυβέρνηση θα επανεξετάσει τα σχέδια για την κατασκευή ενός τέταρτου τερματικού σταθμού στο αεροδρόμιο του Παρισιού «Charles de Gaulle» λόγω της κρίσης του κορονοϊού, δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Jean-Baptiste Djebbari.
Η γαλλική κρατική εταιρεία διαχείρισης αερολιμένων ADP σχεδιάζει να κατασκευάσει έναν τέταρτο τερματικό σταθμό στο CDG-Roissy με χωρητικότητα 35 έως 40 εκατ. επιβατών ετησίως, εν μέσω έντονων διαμαρτυριών από ακτιβιστές και τοπικούς φορείς, ενώ πλέον και η πτώση της κυκλοφορίας λόγω του Covid-19 έχει προκαλέσει αμφιβολίες για τη βιωσιμότητά του.
«Ο αρχικός σχεδιασμός για επιπλέον 40 εκατ. επιβάτες έως το 2030 πιθανώς δεν δικαιολογείται πλέον», δήλωσε ο Γάλλος υπουργός στο ραδιόφωνο Europe 1.
Επιπλέον, ο κ. Djebbari ανέφερε ότι τα γαλλικά αεροδρόμια θα εξακολουθούν να χρειάζονται επενδύσεις για αναβαθμίσεις και θα πρέπει να διασφαλίσουν ότι μπορούν να προσγειωθούν νέοι τύποι αεροπλάνων, όπως αεροπλάνα με υδρογόνο.
«Το θέμα του T4 θα επανεξεταστεί σε βάθος, αυτή είναι η πραγματικότητα», κατέληξε, προσθέτοντας ότι το θέμα έχει συζητηθεί αρκετές φορές με τον επικεφαλής της ADP, Augustin de Romanet.
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, ο κ. Djebbari αναφέρθηκε στις επιπτώσεις από την κρίση του Covid-19, η οποία επέφερε μείωση της κίνησης στα γαλλικά αεροδρόμια κατά 40% σε σχέση με τα προ κορονοϊού επίπεδα, με ελαφρώς περισσότερη κίνηση στις πτήσεις εσωτερικού και λίγο λιγότερη στις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων.
«Η κίνηση ανακάμπτει πολύ σταδιακά. Θα δούμε τον Σεπτέμβριο εάν οι επιχειρηματικοί πελάτες θα επιστρέψουν, αυτό θα δώσει μια ένδειξη για το τέλος του έτους και τον επόμενο χρόνο», σημείωσε.
Η ADP δήλωσε ότι μπορεί να χρειαστούν έως και επτά χρόνια ώσπου η κίνηση των επιβατών να ανακάμψει εντελώς από την κρίση. Η κυκλοφορία κατά το πρώτο εξάμηνο στα αεροδρόμια Charles de Gaulle και Orly μειώθηκε κατά 62%, σε 19,8 εκατ. επιβάτες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τουλάχιστον 144 άνθρωποι στη Μιανμάρ σκοτώθηκαν και 732 τραυματίστηκαν από τον ισχυρό σεισμό που συγκλόνισε τη χώρα και τη νοτιοανατολική Ασία, σύμφωνα με το…
Η Υφυπουργός Ναυτιλίας παρά τω Προέδρω, κ. Μαρίνα Χατζημανώλη, πραγματοποίησε επίσκεψη στην Αθήνα μεταξύ 26 και 28 Μαρτίου 2025. Με την ευκαιρία των δύο…
Η υπογραφή της πολυσυζητημένης συμφωνίας ανάμεσα στην CK Hutchison και στην BlackRock με φόντο στρατηγικούς λιμένες στον Παναμά φαίνεται να καθυστερεί. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Η χούντα στη Μιανμάρ απηύθυνε σήμερα μια σπάνια έκκληση προς τη διεθνή κοινότητα να προσφέρει βοήθεια στη χώρα, η οποία επλήγη από ισχυρό σεισμό,…
Η τεχνολογία διπλού καυσίμου της Newlight, που επιτρέπει την ταυτόχρονη χρήση υδρογόνου και ντίζελ σε υπάρχοντες ναυτικούς κινητήρες, μπορεί να αναδειχθεί ως μία από…
Στην εδραίωση της θέσης της στη ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά ενέργειας της Ινδίας στοχεύει η Saudi Aramco, καθώς ο ενεργειακός κολοσσός έχει στρέψει το βλέμμα…
Η ναυλαγορά των containerships συνεχίζει την πτωτική της πορεία, με τον σχετικό δείκτη της Drewry, WCI, να διαμορφώνεται στα χαμηλότερα επίπεδά του από τον…
Η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ) φαίνεται να στηρίζει την έκκληση εταιρειών της βιομηχανίας για επιβράδυνση των ευρωπαϊκών στόχων όσον αφορά τη χρήση αεροπορικών καυσίμων.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ