
H Maersk ανακοίνωσε στις 27 Ιουλίου την εγκαινίαση της νέας ψηφιακής της πλατφόρμας Maersk Flow. Η εν λόγω πλατφόρμα θα βοηθήσει τους πελάτες της Maersk να απλοποιήσουν και να βελτιώσουν σημαντικά τις διαδικασίες των εφοδιαστικών τους αλυσίδων ‒ από την παραγωγική διαδικασία έως τον τελικό χρήστη.
Η πλατφόρμα θα δίνει τη δυνατότητα πλήρους διαφάνειας σε σημαντικές διαδικασίες της εφοδιαστικής αλυσίδας και θα διαβεβαιώνει ότι η ροή φορτίων και εγγράφων γίνεται σωστά και όπως έχει προγραμματιστεί.
Σύμφωνα με τη Maersk, η λειτουργία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων γίνεται ολοένα και πιο περίπλοκη. Καθημερινά, χιλιάδες φορτία μεταφέρονται κατά μήκος της εφοδιαστικής αλυσίδας με τη συμμετοχή πολλών μερών. Για πολλές από αυτές τις επιχειρήσεις, η καταγραφή των εν λόγω διαδικασιών γίνεται μέσω υπολογιστικών φύλλων, τηλεφωνικών επικοινωνιών και emails, κάτι που οδηγεί σε υψηλότερα κόστη και χρονοβόρες διαδικασίες. Η πλατφόρμα Maersk Flow θα δώσει σε αυτές τις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να ελέγχουν βασικές διαδικασίες της εφοδιαστικής τους αλυσίδας.
Ο Global Head of SCM & E-commerce Logistic της A.P. Moller-Maersk, Martin Holme, δήλωσε ότι «η Maersk Flow θα επιτρέψει στους πελάτες μας να βελτιώσουν σημαντικά τις επιδόσεις τους εντός της εφοδιαστικής τους αλυσίδας, σε λιγότερο χρόνο και με λιγότερη προσπάθεια. Αυτό θα τους επιτρέψει να επικεντρωθούν στις βασικές τους δραστηριότητες και να έχουν ευχαριστημένους πελάτες και περισσότερες πωλήσεις».
Η πανδημία του Covid-19 έχει φέρει την ψηφιοποίηση στο προσκήνιο τόσο στη ναυτιλία όσο και στις επιχειρήσεις γενικότερα. Ωστόσο, η ολοένα αυξανόμενη εξάρτηση και επιστράτευση της τεχνολογίας πρέπει να ακολουθείται και από τα κατάλληλα μέτρα προστασίας, καθώς υπάρχει πάντοτε το ενδεχόμενο κυβερνοεπιθέσεων, οι οποίες, ιδιαίτερα στον κλάδο της ναυτιλίας, λαμβάνουν ανησυχητικές διαστάσεις.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ