
Την ύπαρξη ενός συμφωνημένου πλαισίου για την αντιμετώπιση του ψηφιακού χάσματος στον κόσμο αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Σαουδική Αραβία, η οποία έχει την εκ περιτροπής προεδρία της G20.
«Εάν μια κρίση υγείας όπως του Covid-19 εξαφάνισε οικονομική αξία ύψους 6 τρισ. δολαρίων μέσα σε λίγους μήνες, τότε ο κόσμος δεν αντέχει να έχει μια ψηφιακή κρίση που μπορεί να εξαλείψει την ίδια οικονομική αξία μέσα σε λίγες εβδομάδες, αν όχι ημέρες», δήλωσε ο Σαουδάραβας υπουργός Επικοινωνιών και Πληροφορικής, Abdullah Alswaha.
«Η ψηφιοποίηση υπήρξε στο επίκεντρο κάθε προσπάθειας μετασχηματισμού για τη δημιουργία πλούτου, ευημερίας και ανταγωνιστικότητας», δήλωσε ο κ. Alswaha.
«Συμφωνήσαμε ότι, σε έναν κόσμο μετά τον Covid-19, η (ψηφιακή τεχνολογία) αποτελεί τη σωτήρια οδό για τα παιδιά μας ώστε να συνεχίσουν την εκπαίδευσή τους, για τα αγαπημένα μας άτομα έξω από μια αίθουσα ΜΕΘ ενός νοσοκομείου και η πύλη ευκαιριών για τη νεολαία και τις γυναίκες».
Ο Σαουδάραβας αξιωματούχος παραχώρησε μια εικονική συνέντευξη Τύπου ύστερα από μια συνάντηση που πραγματοποιήθηκε με τους υπουργούς Ψηφιακής Οικονομίας των χωρών της G20.
Η συνάντηση ξεκίνησε με τη συζήτηση των προκλήσεων που αντιμετωπίζει η ψηφιοποίηση, συμπεριλαμβανομένων τρόπων για τη γεφύρωση του ψηφιακού χάσματος.
Οι υπουργοί τόνισαν τον ρόλο της συνδεσιμότητας, των ψηφιακών τεχνολογιών και των πολιτικών στην επιτάχυνση της συνεργασίας και της αντίδρασης στην πανδημία του Covid-19, καθώς επίσης και στην ενίσχυση της ικανότητας πρόληψης και μετριασμού μελλοντικών κρίσεων.
«Τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης (AI) έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν οικονομικά, κοινωνικά και οφέλη για την υγεία και την καινοτομία, να οδηγήσουν σε οικονομική ανάπτυξη χωρίς αποκλεισμούς και να μειώσουν τις ανισότητες, καθώς και να επιταχύνουν την πρόοδο προς την επίτευξη των στόχων βιώσιμης ανάπτυξης», ανέφερε η ανακοίνωση που εξέδωσε η σαουδαραβική γραμματεία της G20.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στο μέλλον της ζήτησης για κρουαζιέρες εστιάζει το ναυπηγείο Meyer Werft, παρουσιάζοντας καινοτόμο σχεδίαση πλοίου με συγκεκριμένο ηλικιακό «target group». Ειδικότερα, το σχέδιο αφορά…
Η στρατηγική επένδυση του ιαπωνικού κολοσσού NYK στη μεθανόλη βαίνει ταχύτατα, με την Παρασκευή 4 Απριλίου να αποτελεί ημερομηνία-ορόσημο, δεδομένου ότι η NYK συνήψε…
Σε νέο γύρο κυρώσεων με επίκεντρο το Ιράν προχώρησε πρόσφατα η Ουάσιγκτον, θέτοντας στο στόχαστρό της πλοία αλλά και έναν τερματικό που βρίσκεται στην…
Διάλειμμα από τη μεταβλητότητα φαίνεται να πραγματοποιεί η ναυλαγορά των LNG carriers. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος ναύλωσης ενός LNG…
Η υπερωκεάνιος γραμμή του Βόρειου Ατλαντικού που ένωνε την ευρωπαϊκή με την αμερικανική ήπειρο αποτελούσε, από τα μέσα του 19ου αιώνα και για σειρά…
Μετά από μήνες έντονων διαπραγματεύσεων, ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO) ενέκρινε σήμερα τα μεσοπρόθεσμα μέτρα για τη μείωση εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τα…
Το Πολεμικό Ναυτικό της Εσθονίας συνέλαβε την Παρασκευή 11 Απριλίου ένα δεξαμενόπλοιο με προορισμό τη Ρωσία, το οποίο περιλαμβανόταν σε κατάλογο κυρώσεων της ΕΕ,…
Υπεγράφη από τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Σταύρο Παπασταύρου, η Υπουργική Απόφαση για τον ορισμό των ακριβών συντεταγμένων, όπου θα παραχωρηθεί το δικαίωμα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ