
Η Αργεντινή, μεγάλη παραγωγός σιτηρών, πλήττεται από δεύτερο κύμα σμηνών ακρίδων που φθάνουν στη χώρα από τη γειτονική Παραγουάη, ανακοίνωσε η εθνική υπηρεσία ασφάλειας και ποιότητας αγροδιατροφικών της χώρας (Servicio Nacional de Sanidad y Calidad Agroalimentaria, SENASA), προειδοποιώντας τους καλλιεργητές ότι ενδέχεται να κινδυνεύσουν οι σοδειές.
Τα σμήνη των ακρίδων έχουν εισβάλει μέχρι τώρα κυρίως στην επαρχία Φορμόσα, στο βορειοανατολικό τμήμα της χώρας, στα σύνορα με την Παραγουάη. Η περιοχή δεν αποτελεί μέρος του σιτοβολώνα της χώρας, της περιφέρειας Πάμπας. Ωστόσο, οι σοδειές μπορεί να υποστούν πλήγμα εάν οι χαμηλές θερμοκρασίες του χειμώνα του νότιου ημισφαιρίου δεν εμποδίσουν τα αδηφάγα έντομα να μετακινηθούν προς νότο.
«Το δεύτερο κύμα πλήττει μια περιοχή όπου εκτρέφονται βοοειδή και δεν υπάρχουν πολλές καλλιέργειες», τόνισε ο Έκτορ Μεδίνα, συντονιστής της SENASA, στο πρακτορείο ειδήσεων Ρόιτερς.
Η πρώτη επιδρομή ακρίδων, που μπήκαν στην Αργεντινή από την Παραγουάη τον Μάιο, είχε επίκεντρο την επαρχία Έντρε Ρίος, πιο κοντά στη ζώνη όπου καλλιεργούνται σιτηρά. Πάντως, δεν προκάλεσε μεγάλη ζημιά στη σοδειά.
Το σμήνος στο Φορμόσα «κινείται προς νότια κατεύθυνση», ανέφερε η SENASA σε προειδοποίησή της. «Ο άνεμος του επιτρέπει να κινείται ταχύτερα και αναμένεται να πλησιάσει το Ρίο Μπερμέχο σήμερα (σ.σ. χθες Τρίτη). Ο συναγερμός επεκτείνεται κατά συνέπεια στην επαρχία Τσάκο», πρόσθεσε.
Οι αρμόδιες αρχές της Αργεντινής βρίσκονται σε επαφή με τις ομόλογές τους στην Παραγουάη και στη Βραζιλία και παρακολουθούν την κατάσταση, συνέχισε.
«Αν δείτε ακρίδες, ειδοποιήστε μας. Όσο περισσότερο βρισκόμαστε σε επαφή, τόσο πιο προετοιμασμένοι θα είμαστε», πρόσθεσε η SENASA.
Πριν από έναν μήνα, οι κυβερνήσεις της Αργεντινής και της Βραζιλίας ανακοίνωσαν πως παρακολουθούσαν ένα πελώριο σμήνος ακρίδων, που εκτεινόταν σε περιοχή 15 τετραγωνικών χιλιομέτρων.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ