Ο διευθύνων σύμβουλος της Saudi Aramco, Amin al-Nasser, δήλωσε ότι η ζήτηση πετρελαίου οδηγείται προς σταδιακή ανάκαμψη, παραδεχόμενος ότι η πετρελαϊκή βιομηχανία αντιμετώπισε μία από τις πιο δύσκολες προκλήσεις στην ιστορία της, με την παγκόσμια ζήτηση στο πρώτο μισό του δεύτερου τριμήνου να μειώνεται σε περίπου 25 εκατ. βαρέλια ημερησίως.
«Κάθε μέρα είναι καλύτερη από την προηγούμενη», ανέφερε ο κ. Nasser σε τηλεδιάσκεψη που διοργάνωσε το Ανατολικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Σαουδικής Αραβίας.
Παρά τον ισχυρισμό του ότι οι εταιρείες πετρελαίου περνούν δύσκολες συνθήκες ως αποτέλεσμα της προσφοράς και της ζήτησης, ο κ. Nasser επισήμανε ότι η Aramco αύξησε την παραγωγική ικανότητα στα 12 εκατ. βαρέλια την ημέρα σε σύγκριση με τα 11,4 εκατ. βαρέλια μέσα σε 20 ημέρες, και μάλιστα μεσούσης της κρίσης του κορονοϊού.
Όσον αφορά τον αντίκτυπο της πανδημίας στους επιχειρηματικούς τομείς, ο Σαουδάραβας αξιωματούχος ανέφερε: «Πολλοί τομείς έχουν επηρεαστεί· μια σειρά χωρών και εταιρειών έχουν αναβάλει σκόπιμα ή αναστείλει ορισμένα έργα και καθυστερούν τις τελικές αποφάσεις σχετικά με ορισμένες επενδύσεις και χρηματοδοτήσεις». Ωστόσο πρόσθεσε ότι «είμαστε αισιόδοξοι ότι τα χειρότερα από την πανδημία είναι πίσω μας».
Ο Amin al-Nasser τόνισε ότι η Saudi Aramco αντιμετώπισε μεγάλες προκλήσεις κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης, ωστόσο ορισμένοι παράγοντες βοήθησαν την εταιρεία να ξεπεράσει την κατάσταση, όπως το πρόγραμμα διαχείρισης κινδύνων της εταιρείας.
Τέλος, ο διευθύνων σύμβουλος της Aramco ανακοίνωσε την ολοκλήρωση του 60% της πρώτης φάσης του King Salman Energy City, το οποίο θα ολοκληρωθεί το 2021, και εκτίμησε ότι ο όγκος των επενδύσεων στην πόλη θα φτάσει τα $3,5 δισ., ενώ οι αποδόσεις στην εθνική οικονομία σε περίπου $6 δισ., τονίζοντας ότι το έργο θα δημιουργήσει περίπου 100.000 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας κατά τα επόμενα 15 χρόνια.
Φωτό: Saudi Aramco/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
«Η Ελλάδα και η Τουρκία, δεν είμαστε μόνο γείτονες. Είμαστε εταίροι, ιδιαίτερα στον ναυτιλιακό τομέα» δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης…
H αλλαγή σελίδας της INTERTANKO επιβεβαιώθηκε στις 20 Νοεμβρίου, όταν το Council επιβεβαίωσε ότι ο Rolf Westfal-Larsen θα διαδεχτεί τον Paolo d’Amico στη θέση…
Για πρώτη φορά, περισσότερα από 80 αντικείμενα του Ναυαγίου των Αντικυθήρων εκτίθενται στο Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη, στην πληρέστερη μέχρι σήμερα περιοδική έκθεση που παρουσιάζει…
Κανένα σημάδι ανάκαμψης δεν παρουσιάζει η ναυλαγορά των LNG carriers για ακόμα μία εβδομάδα, με τους ναύλους να σημειώνουν περαιτέρω πτώση την εβδομάδα με…
Το νεότευκτο φορτηγό «Orpheus» καθελκύστηκε στις 14 Απριλίου 1956 στα γερμανικά ναυπηγεία Howaldtswerke του Κιέλου, για λογαριασμό εταιρείας συμφερόντων του γραφείου Lyras Brothers Ltd…
Την τελευταία δεκαετία, o δορυφόρος Copernicus Sentinel-1 παρέχει πληθώρα δεδομένων ραντάρ για ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών και δραστηριοτήτων σε εκατομμύρια χρήστες ανά την υφήλιο.…
Συνέντευξη του κ. Χρήστου Σταϊκούρα, υπουργού Υποδομών και Μεταφορών
Ένα χαμηλότερο, από τα αρχικά πλάνα, ποσοστό πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων το 2025 είναι πιθανό να καταστήσει πολύ πιο δύσκολη την επίτευξη των στόχων της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ