Η διοίκηση του ομίλου MR Marine Group ανακοίνωσε ότι ο Karel Peters είναι ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος (CEO) της MR Marine Group. Ο νέος CEO ανέλαβε τα καθήκοντά του, την 5η Ιουνίου 2020, αντικαθιστώντας τον Nick Bosch van Rosenthal, ιδρυτή του ομίλου, ο οποίος θα συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες του μέσα από τη θέση του συμβούλου.
Καλωσορίζοντας τον διάδοχό του και αντανακλώντας την ιστορία του ομίλου MR Marine Group, ο Nick Bosch van Rosenthal επιβεβαίωσε τη θετική πορεία της εταιρείας και ότι η προοπτική για το μέλλον της είναι ακόμα πιο αισιόδοξη: «Έχουμε αντιμετωπίσει πολλές προκλήσεις και έχουμε πετύχει πολλά. Αισθάνομαι προνομιούχος αλλά και περήφανος για τους συνεργάτες μου – μια φανταστική ομάδα που εργάζεται σε γραφεία στρατηγικής σημασίας και ένα πραγματικά παγκόσμιο δίκτυο πιστοποιημένων μηχανικών έτοιμων να εξυπηρετήσουν τους πελάτες μας όλο το 24ωρο. Είναι η κατάλληλη στιγμή για μένα να παραδώσω το τιμόνι, και χαίρομαι που βρήκα ένα πολύ έμπειρο και αναγνωρισμένο στέλεχος που μπορεί να μας οδηγήσει στο επόμενο στάδιο».
Πριν ενταχθεί στον όμιλο MR Marine Group, ο Karel Peters είχε υπηρετήσει σε διοικητικές θέσεις επιχειρήσεων, όπως η World Fuel Services, η Royal Burger Group και η S5 Agency World Ltd.
Η MR Marine Group είναι η κορυφαία εταιρεία εξειδικευμένων υπηρεσιών παγκοσμίως για την επιθεώρηση και συντήρηση ανελκυστήρων σε πλοία και συστημάτων ballast. Ο όμιλος ιδρύθηκε το 2002 και αποτελείται από τις εταιρείες MR Elevator, MR Spares και MR Ballast. Τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας βρίσκονται στο Ρότερνταμ, διατηρώντας υποκαταστήματα στο Κότσι, στη Σιγκαπούρη, στη Σαγκάη και στον Παναμά. Η MR Marine Group διαχειρίζεται ένα παγκόσμιο δίκτυο 150 πιστοποιημένων μηχανικών σε πάνω από 130 λιμάνια. Η εταιρεία στηρίζεται στο πάθος των ανθρώπων της και την προσπάθειά τους να υπερέχουν, οδηγούμενοι από την φιλοδοξία τους καταφέρνουν να εξασφαλίζουν άμεση ανταπόκριση στους πελάτες με υπηρεσίες που υπερτερούν.
Περισσότερες πληροφορίες: www.mr-marinegroup.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ολοένα κεντρικότερος καθίσταται ο ρόλος των πλοίων εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία, με το 2024 να μην αποτελεί εξαίρεση. Στο πλαίσιο αυτό, οι παραλαβές του…
Αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα εν μέσω σημαντικών προκλήσεων επέδειξε ο κλάδος των bulk carriers πέρυσι, σύμφωνα με όσα ανέφερε στο εορταστικό μήνυμα ο νέος πρόεδρος της…
Κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα, και κυρίως στις δεκαετίες που ακολούθησαν τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, η ναυτιλιακή βιομηχανία βίωσε μια σειρά…
Φινλανδικό δικαστήριο απέρριψε σήμερα Παρασκευή 3 Ιανουαρίου το αίτημα για την απελευθέρωση του πετρελαιοφόρου δεξαμενοπλοίου που σύμφωνα με την αστυνομία θεωρείται ύποπτο για τις…
Στον πυρήνα των εξελίξεων της ναυπηγικής βιομηχανίας, που υπόσχονται μηδενικές εκπομπές άνθρακα, παραμένει η χρήση αμμωνίας ως καυσίμου. Η αμμωνία, σε συνδυασμό με την…
Ως «σωσίβιο» έναντι της υπερπροσφοράς μεταφορικής ικανότητας λειτούργησαν οι αναδρομολογήσεις containerships από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας το 2024, σύμφωνα με την Alphaliner. Το…
Καθώς η ζήτηση για υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) αυξάνεται παγκοσμίως, τα LNG carriers αναδεικνύονται ως απόλυτα τεχνολογικά επιτεύγματα. Το νέο δεξαμενόπλοιο «Al Shelila», αποτέλεσμα…
Την ύστατη προσπάθεια ώστε να αποφευχθεί ένας νέος γύρος απεργιών, που θα παραλύσει τα λιμάνια της Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ και του Κόλπου του…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ