
Η Erma First, ανακοίνωσε νωρίτερα σήμερα ότι νέος Τεχνικός Διευθυντής αναλαμβάνει ο δρ Στέλιος Κυριακού. Ο κ. Κυριακού, διαθέτει μια εμπειρία 30 χρόνων στη ναυτιλία και συγκεκριμένα στους τομείς σχεδιασμού, καινοτομιών και εφαρμοσμένου R&D.
O δρ Στέλιος Κυριακού, είναι απόφοιτος του Hatfield Polytechnic in Mechanical Engineering και κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου στα Applied Mechanics και διδακτορικό στο Engineering Mechanics από το Cranfield University.
Έπειτα από δεκαετή ακαδημαϊκή καριέρα στο Πανεπιστήμιο του Cranfield, ο δρ Στέλιος Κυριακού διαθέτει ισχυρό υπόβαθρο καθώς έχει στελεχώσει ανώτατες ηγετικές θέσεις, σε πρωτοπόρες εταιρείες του κλάδου ναυτιλιακών εξοπλισμών, όπως η HamworthyKSE, η Hatlapa GmbH, η Wärtsilä/Hamworthy Water Systems, και η De Nora Water Technologies (USA), στις οποίες εργάστηκε ως Engineering Manager, Engineering Director, Technical Director και General Manager.
«Με έλκυσαν ιδιαίτερα οι υπηρεσίες και η εξειδίκευση της ERMA FIRST και είμαι πρόθυμος να επικεντρωθούμε περαιτέρω στην ποιότητα και στην καινοτομία, μέσω της τεχνικής βελτιστοποίησης. Ως τεχνικός διευθυντής, στόχος μου είναι η ανάπτυξη νέων προϊόντων για την επέκταση του χαρτοφυλακίου της εταιρείας και τη διείσδυση σε νέες αγορές», δήλωσε ο κ. Κυριακού.
«Ανυπομονούμε για αυτό το νέο κεφάλαιο της ιστορίας μας και για το τι θα φέρει στην ομάδα μας. Ο Στέλιος είναι ένας εξαιρετικός επαγγελματίας και άνθρωπος και είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα τον έχουμε στην ομάδα μας ως νέο τεχνικό διευθυντή και θα ενισχύσουμε τις προσπάθειές μας για το
πάθος μας που είναι η ανάπτυξη προηγμένων τεχνολογιών» δήλωσε ο κ. Κωνσταντίνος Σταμπεδάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Erma First S.A.
Ο δρ Στέλιος Κυριακού υπήρξε μέλος τόσο Εθνικών όσο και Ευρωπαϊκών Επιτροπών και βιομηχανικών οργανώσεων με δραστηριοποίηση στη θαλάσσια στρατηγική, στους κανονισμούς και στη τεχνολογία R&D. Συμμετείχε επίσης στο MEPC Ballast Water Working Group του IMO, στο IMarEST BWEG και στη Ballast Water Manufacturers Association (BEMA). Ως ενεργό μέλος ευρωπαϊκών βιομηχανικών groups, ήταν πρόεδρος του EMEC-RID και αντιπρόεδρος της Τεχνικής Επιτροπής της SEA EUROPE, καθώς και αντιπρόεδρος της Waterborne TP, ενώ προέδρευσε και της ανάπτυξης του WG for LeaderSHIP2020.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ