To μερίδιο των χωρών της Μέσης Ανατολής στις νοτιοκορεατικές εισαγωγές αργού το α΄ εξάμηνο του έτους αναμένεται να υποχωρήσει στα χαμηλότερα επίπεδα εδώ και πάνω από τρεις δεκαετίες, αντανακλώντας τις μεγάλες περικοπές στην παραγωγή, στις οποίες προέβησαν χώρες-μέλη του OPEC.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει το Reuters, το οποίο επικαλείται στοιχεία της Korea National Oil Corp (KNOC), από τις συνολικές εισαγωγές πετρελαίου της Νότιας Κορέας, το 67% (κατά μέσο όρο 1,91 εκατ. βαρέλια/ημέρα) προήλθε από τη Μέση Ανατολή. Ο αριθμός αυτός είναι μικρότερος σε σχέση με το μερίδιο 72,8% των χωρών της Μέσης Ανατολής στις νοτιοκορεατικές εισαγωγές αργού έναν χρόνο πριν και ο μικρότερος από το 1988, όταν οι πετρελαιοπαραγωγοί χώρες της Μέσης Ανατολής αντιπροσώπευσαν το 62,1% των συνολικών εισαγωγών αργού της ασιατικής χώρας.
Παραδοσιακά, η Νότια Κορέα, ο πέμπτος μεγαλύτερος εισαγωγέας αργού πετρελαίου του κόσμου, εισάγει το 70-80% του πετρελαίου της κυρίως από το Κουβέιτ, τη Σαουδική Αραβία και το Ιράκ, αναφέρεται στο δημοσίευμα του Reuters.
Από την άλλη, το μερίδιο των ΗΠΑ και Καναδά στις νοτιοκορεατικές εισαγωγές αργού ανήλθε κατά το α΄ εξάμηνο σε ιστορικά υψηλά επίπεδα και συγκεκριμένα στο 19,6%.
Αναλυτές σημειώνουν, τέλος, ότι οι χώρες της Μέσης Ανατολής θα αυξήσουν τις αποστολές τους στη Νότια Κορέα κατά το β΄ εξάμηνο, καθώς εκτιμάται ότι θα αυξηθεί η νοτιοκορεατική ζήτηση για καύσιμα και η αμερικανική παραγωγή μαύρου χρυσού θα μειωθεί.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς οι γεωπολιτικές εντάσεις στην Ερυθρά Θάλασσα επιμένουν, ωθώντας τις liner εταιρείες στην επαναδρομολόγηση των πλοίων τους γύρω από την Αφρική και με το…
Ο εκλεγμένος πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ κατηγόρησε χθες Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2024 την κυβέρνηση του Παναμά ότι χρεώνει υπέρογκα τέλη για τη χρήση…
Την τελετή ονοματοδοσίας ενός ακόμα νεότευκτου LNG carrier γιόρτασε πρόσφατα η Mitsui O.S.K. Lines (MOL). Σύμφωνα με ανάρτηση της ιαπωνικής εταιρείας στα μέσα κοινωνικής…
Ανοδικές μεν, περιορισμένες δε είναι οι πρόσφατες τάσεις που καταγράφονται στη ναυλαγορά των LPG carriers. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, η…
Ένα ορόσημο για το φιλόδοξο και καινοτόμο project της με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση των θαλάσσιων μεταφορών ανακοίνωσε η TOWT. Συγκεκριμένα, το ιστιοφόρο εμπορικό πλοίο…
Νέα σελίδα ανοίγεται για τα ιστορικά ναυπηγεία της βρετανικής εταιρείας Harland & Wolff, καθώς πρόσφατα ολοκληρώθηκε η εξαγορά τους από τον κρατικό ναυπηγικό όμιλο…
H επίμονη νωχελικότητα της ναυλαγοράς των LNG carriers είναι εμφανής τις τελευταίες εβδομάδες. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος ναύλωσης…
Στο τεύχος της 15ης Μαΐου 1980, τα Ναυτικά Χρονικά, στη στήλη των Τεχνικών Θεμάτων, κατέγραψαν την είδηση της ολοκλήρωσης της μετασκευής του υπερωκεανίου «France»…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ