Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Κινητήρας διπλού καυσίμου, ιστία και ηλιακά πάνελ σε ένα πλοίο

Κινητήρας διπλού καυσίμου, ιστία και ηλιακά πάνελ σε ένα πλοίο

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Η Stena Bulk εγκαινίασε έναν νέο τύπο σχεδιασμού δεξαμενόπλοιων μεταφοράς χημικών και διυλισμένων πετρελαϊκών προϊόντων, με στόχο την ελαχιστοποίηση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, όπως ανακοίνωσε η σουηδική εταιρεία την Τετάρτη 10 Ιουνίου.

Ο νέος τύπος σχεδιασμού IMOFlexMAX ενσωματώνει κινητήρες διπλού καυσίμου LNG καθώς και κυλινδρικά ιστία Flettner rotors και ηλιακά πάνελ για τη χρήση ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές.

Με τη χρήση του IMOFlexMAX, τα νέας γενιάς πλοία θα μπορούν να μειώσουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 25%, ενώ δυνητικά οι μειώσεις μπορούν να φτάσουν έως και το 45%. Μάλιστα, ο εν λόγω σχεδιασμός είναι δυνατόν να υλοποιηθεί με τα υπάρχοντα τεχνολογικά μέσα.

«Τα IMOFlexMAX πλοία θα αποτελέσουν σημαντικά περιουσιακά στοιχεία για τη Stena Bulk και τους εταίρους μας, προκειμένου να ενισχύσουμε τη θέση μας στην αγορά των MR tankers, με αυξημένη αποδοτικότητα και μείωση των εκπομπών», ανέφερε ο Erik Hånell, πρόεδρος και CEO της εταιρείας.

Φωτό: www.stenabulk.com

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Αποκτήστε το τεύχος Ιουνίου 2024
Βραβεία Ευκράντη: Οι πρωταγωνιστές της ελληνικής Ναυτιλίας