
H Σύμβαση του Ballast Water Management (BWM) για την αποτροπή της εξάπλωσης δυνητικά διεισδυτικών υδρόβιων ειδών από πλοία καλύπτει πλέον περισσότερο από το 90% του παγκόσμιου τονάζ, μετά την προσθήκη από την Κίνα της Ειδικής Διοικητικής Περιοχής του Χονγκ Κονγκ.
Συνεπώς, τα πλοία υπό σημαία Χονγκ Κονγκ θα πρέπει να συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις της Σύμβασης για τη Διαχείριση Θαλάσσιου Έρματος. Η εν λόγω σύμβαση στοχεύει στην προστασία των θαλάσσιων οικοσυστημάτων, απαιτώντας από τα πλοία να διαχειρίζονται το έρμα τους, προκειμένου να απομακρύνονται οι επιβλαβείς υδρόβιοι οργανισμοί και τα παθογόνα. Τέθηκε σε εφαρμογή τον Σεπτέμβριο του 2017 και πλέον αριθμεί 83 μέλη, αντιπροσωπεύοντας έτσι το 90,98% του gross tonnage του παγκόσμιου στόλου.
Όπως αναφέρει ο ΙΜΟ με ανακοίνωσή του, η κυβέρνηση της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας ενημέρωσε τον Οργανισμό στις 13 Μαΐου ότι επιθυμεί την επέκταση της σύμβασης στην Ειδική Διοικητική Περιοχή Χονγκ Κονγκ, με ισχύ από τις 13 Αυγούστου 2020.
Φωτό: Pxhere
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ