Η μαλαισιανή εταιρεία MISC αναμένει μια επιβραδυνόμενη ανάπτυξη για τον στόλο των LNG carriers και μια εξασθενημένη ζήτηση για μεταφορά LNG λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, η οποία θα συμπιέσει τους ναύλους στη spot αγορά το 2020.
Το α΄ τρίμηνο του 2020, η μειωμένη ζήτηση για LNG από την Ασία λόγω του ιού, ο ήπιος χειμώνας και τα υψηλά αποθέματα ήταν οι συνιστώσες που οδήγησαν τη ναυλαγορά των LNG carriers. Με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων, η MISC σημειώνει ότι οι χαμηλοί ναύλοι στη spot αγορά θα παραμείνουν και το β΄ εξάμηνο, ενώ την ίδια ώρα οι χαμηλές τιμές και η επερχόμενη οικονομική ύφεση θα οδηγήσουν σε καθυστέρηση υλοποίησης πολλών projects, που με τη σειρά τους θα επιφέρουν μείωση του ρυθμού αύξησης του στόλου πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Η MISC κατέγραψε το α΄ τρίμηνο αυξημένα έσοδα σε σχέση με το α΄ τρίμηνο του 2019, κυρίως λόγω των μακροπρόθεσμων συμφωνιών της αλλά και της μείωσης των δραστηριοτήτων δεξαμενισμού.
Οι προοπτικές της εταιρείας για τις δραστηριότητες δεξαμενισμού και επισκευών «παραμένουν αβέβαιες» για φέτος, όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, λόγω των περιορισμών στις μετακινήσεις και των στρεβλώσεων στις εφοδιαστικές αλυσίδες πρώτων υλών, που ενδέχεται να επιφέρουν αυξημένα κόστη. Τα μέτρα που έλαβε η μαλαισιανή κυβέρνηση για τον περιορισμό εξάπλωσης του ιού είχαν ως απόρροια να ανασταλεί η λειτουργία ορισμένων ναυπηγείων της MISC, που πλέον έχει αποκατασταθεί, μετά τη σταδιακή επιστροφή των εργαζομένων στις μονάδες αυτές. Ωστόσο, όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της, ο πλήρης αντίκτυπος των διακυμάνσεων της παγκόσμιας οικονομίας στις επιχειρηματικές δραστηριότητες της MISC δεν είναι πλήρως ορατός αυτή τη στιγμή.
Να σημειωθεί, τέλος, ότι η MISC διαχειρίζεται έναν στόλο 29 LNG carriers και 2 floating storage units (FSUs), τα οποία επιχειρούν στον Ειρηνικό.
Φωτό: lloorraa/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ορόσημο στη στρατηγική διαφοροποίησης του στόλου της ανακοίνωσε η Castor Ships. Πιο συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στον στόλο της…
«Να φέρουμε πίσω τη βιομηχανία στην Ελλάδα και στην Ευρώπη» ήταν το κύριο μήνυμα της ομιλίας του κ. Πάνου Ξενοκώστα, προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου…
Την κατασκευή τριών ηλιακών πάρκων συνολικής ισχύος 160 MW στην περιοχή της Παλένθια, στην Ισπανία για λογαριασμό της CERO Generation ανέλαβε η Metlen Energy…
Το επόμενο βήμα στο διμερές τους εμπόριο και στη διακρατική τους συνεργασία φέρονται να κάνουν Κίνα και Ινδονησία. Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρει δημοσίευμα του…
«Στα μαχαίρια» βρίσκονται οι International Container Terminal Services, Inc. (ICTSI) και Maersk για τα μάτια τερματικού σταθμού στη Νότια Αφρική. Συγκεκριμένα, ο πρόεδρος της…
Η εκλογή του Ντόναλντ Τραμπ ως 47ου προέδρου των ΗΠΑ αναμένεται να φέρει άνεμο αλλαγής στην παγκόσμια οικονομία και συνεπώς στο διεθνές εμπόριο και…
Η QatarEnergy συνήψε συμφωνία με τη Chevron για την απόκτηση του 23% στη συμφωνία παραχώρησης του οικοπέδου North El-Dabaa (H4) στη Μεσόγειο Θάλασσα, στα…
Η Κίνα εισήγαγε 8,09 εκατ. τόνους σόγιας τον Οκτώβριο, με τους αγοραστές να σπεύδουν να αυξήσουν τις προμήθειές τους πριν από την ανάληψη των…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ