Η μαλαισιανή εταιρεία MISC αναμένει μια επιβραδυνόμενη ανάπτυξη για τον στόλο των LNG carriers και μια εξασθενημένη ζήτηση για μεταφορά LNG λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, η οποία θα συμπιέσει τους ναύλους στη spot αγορά το 2020.
Το α΄ τρίμηνο του 2020, η μειωμένη ζήτηση για LNG από την Ασία λόγω του ιού, ο ήπιος χειμώνας και τα υψηλά αποθέματα ήταν οι συνιστώσες που οδήγησαν τη ναυλαγορά των LNG carriers. Με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων, η MISC σημειώνει ότι οι χαμηλοί ναύλοι στη spot αγορά θα παραμείνουν και το β΄ εξάμηνο, ενώ την ίδια ώρα οι χαμηλές τιμές και η επερχόμενη οικονομική ύφεση θα οδηγήσουν σε καθυστέρηση υλοποίησης πολλών projects, που με τη σειρά τους θα επιφέρουν μείωση του ρυθμού αύξησης του στόλου πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Η MISC κατέγραψε το α΄ τρίμηνο αυξημένα έσοδα σε σχέση με το α΄ τρίμηνο του 2019, κυρίως λόγω των μακροπρόθεσμων συμφωνιών της αλλά και της μείωσης των δραστηριοτήτων δεξαμενισμού.
Οι προοπτικές της εταιρείας για τις δραστηριότητες δεξαμενισμού και επισκευών «παραμένουν αβέβαιες» για φέτος, όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, λόγω των περιορισμών στις μετακινήσεις και των στρεβλώσεων στις εφοδιαστικές αλυσίδες πρώτων υλών, που ενδέχεται να επιφέρουν αυξημένα κόστη. Τα μέτρα που έλαβε η μαλαισιανή κυβέρνηση για τον περιορισμό εξάπλωσης του ιού είχαν ως απόρροια να ανασταλεί η λειτουργία ορισμένων ναυπηγείων της MISC, που πλέον έχει αποκατασταθεί, μετά τη σταδιακή επιστροφή των εργαζομένων στις μονάδες αυτές. Ωστόσο, όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της, ο πλήρης αντίκτυπος των διακυμάνσεων της παγκόσμιας οικονομίας στις επιχειρηματικές δραστηριότητες της MISC δεν είναι πλήρως ορατός αυτή τη στιγμή.
Να σημειωθεί, τέλος, ότι η MISC διαχειρίζεται έναν στόλο 29 LNG carriers και 2 floating storage units (FSUs), τα οποία επιχειρούν στον Ειρηνικό.
Φωτό: lloorraa/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
«Η Ελλάδα και η Τουρκία, δεν είμαστε μόνο γείτονες. Είμαστε εταίροι, ιδιαίτερα στον ναυτιλιακό τομέα» δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης…
H αλλαγή σελίδας της INTERTANKO επιβεβαιώθηκε στις 20 Νοεμβρίου, όταν το Council επιβεβαίωσε ότι ο Rolf Westfal-Larsen θα διαδεχτεί τον Paolo d’Amico στη θέση…
Για πρώτη φορά, περισσότερα από 80 αντικείμενα του Ναυαγίου των Αντικυθήρων εκτίθενται στο Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη, στην πληρέστερη μέχρι σήμερα περιοδική έκθεση που παρουσιάζει…
Κανένα σημάδι ανάκαμψης δεν παρουσιάζει η ναυλαγορά των LNG carriers για ακόμα μία εβδομάδα, με τους ναύλους να σημειώνουν περαιτέρω πτώση την εβδομάδα με…
Το νεότευκτο φορτηγό «Orpheus» καθελκύστηκε στις 14 Απριλίου 1956 στα γερμανικά ναυπηγεία Howaldtswerke του Κιέλου, για λογαριασμό εταιρείας συμφερόντων του γραφείου Lyras Brothers Ltd…
Την τελευταία δεκαετία, o δορυφόρος Copernicus Sentinel-1 παρέχει πληθώρα δεδομένων ραντάρ για ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών και δραστηριοτήτων σε εκατομμύρια χρήστες ανά την υφήλιο.…
Συνέντευξη του κ. Χρήστου Σταϊκούρα, υπουργού Υποδομών και Μεταφορών
Ένα χαμηλότερο, από τα αρχικά πλάνα, ποσοστό πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων το 2025 είναι πιθανό να καταστήσει πολύ πιο δύσκολη την επίτευξη των στόχων της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ