
Η αποφυγή δημιουργίας αποθέσεων στις μηχανές των πλοίων έχει πλέον καταστεί πρωταρχικό μέλημα των παρασκευαστών μειγμάτων ναυτιλιακών καυσίμων, καθώς η πλειονότητα του παγκόσμιου στόλου χρησιμοποιεί πλέον καύσιμα με μικρότερη περιεκτικότητα σε θείο.
Η εύρεση ενός καυσίμου που να ανταποκρίνεται σε όλες τις απαιτήσεις της νομοθεσίας του IMO 2020 είναι άκρως σημαντική για τη διατήρηση της καλής κατάστασης της μηχανής του πλοίου, προκειμένου παράλληλα να περιορίζονται και τα κόστη συντήρησης και αποκατάστασης ζημιών.
Η εταιρεία ελέγχου καυσίμων Veritas Petroleum Services (VPS) κρούει τον κώδωνα του κινδύνου από το 2019 για τις υπερβολικές ποσότητες ιζήματος που εντοπίζονται στα καύσιμα των μηχανών των πλοίων.
Τα καύσιμα με μεγάλα επίπεδα ιζημάτων είναι πιο επιρρεπή στο να γίνουν ασταθή και, στη χειρότερη των περιπτώσεων, να μπλοκάρουν τα φίλτρα της μηχανής, προκαλώντας μεγάλες ζημιές.
Στο πλαίσιο αυτό, πολλές εταιρείες της ναυτιλιακής βιομηχανίας προτείνουν μηνιαίο έλεγχο των λιπαντικών στα πλοία. Με αυτόν τον τρόπο, αναλύονται τα επίπεδα σιδήρου του λιπαντικού και διαπιστώνεται εάν ο αριθμός βάσης και ο ρυθμός τροφοδοσίας του είναι κατάλληλοι.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ