Με μήνυμά του ο Chair του Seafarers’ Section της ITF, David Heindel, ευχαριστεί όλους τους ναυτικούς-μέλη της ITF για το έργο που επιτελούν εν μέσω της παγκόσμιας κρίσης.
Κάνοντας μια σύντομη αναδρομή στο παρελθόν, ο κ. Heindel αναγνώρισε την προθυμία και το θάρρος των ναυτικών να συνεχίσουν να ταξιδεύουν, παρά το ρίσκο έκθεσης στον ιό. Σε ό,τι αφορά το θέμα των ναυτικών που δεν δύνανται να επιστρέψουν στα σπίτια τους λόγω των περιοριστικών μέτρων, ανέφερε ότι η επέκταση των συμβολαίων των ναυτικών στις 17 Μαρτίου κατά έναν μήνα (μέχρι και τις 6 Απριλίου) είχε μοναδικό σκοπό την προστασία των ίδιων των ναυτικών. Κανείς όμως δεν ήταν σε θέση να προβλέψει την έκταση που θα λάμβανε η πανδημία, με αποτέλεσμα πολλοί ναυτικοί πλέον να μην μπορούν να επιστρέψουν στις οικογένειές τους.
Μετά την εκ νέου ανανέωση των συμβολαίων των ναυτικών στα τέλη Απριλίου και ύστερα από πολλή προσπάθεια, η ITF κατάφερε να δημιουργήσει μαζί με εφοπλιστικές ενώσεις και τον ΙΜΟ ένα πλάνο 12 βημάτων για την αποβίβαση των ναυτικών και τη δυνατότητα αντικατάστασής τους από άλλα μέλη πληρώματος. Η ITF σε συνεργασία με τη ναυτιλιακή βιομηχανία συμφώνησαν στην εφαρμογή του πρωτοκόλλου από τις 15 Μαΐου έως τις 15 Ιουνίου. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η ITF αναμένει ότι οι κυβερνήσεις θα λάβουν δραστικά μέτρα για την πραγματοποίηση αλλαγών πληρωμάτων.
Κλείνοντας ο κ. Heindel σημείωσε ότι στόχος της ITF είναι ο ασφαλής επαναπατρισμός κάθε ναυτικού, καθώς και η επιβίβαση εκείνων των ναυτικών που περίμεναν υπομονετικά να βελτιωθεί η κατάσταση αναφορικά με τον κορονοϊό και συμπλήρωσε ότι μόνο με τις αλλαγές πληρωμάτων θα μπορέσει η ροή του εμπορίου να συνεχιστεί απρόσκοπτα.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη ναυπηγική βιομηχανία των ΗΠΑ εισέρχεται δυναμικά ο νοτιοκορεατικός κολοσσός Hanwha Ocean, καθώς πρόσφατα ολοκλήρωσε την εξαγορά αμερικανικού ναυπηγείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το πρακτορείο…
Ανακατατάξεις (και) στην αγορά πετρελαίου αναμένεται να επιφέρει προσεχώς η επανεκλογή του Ντόναλντ Τραμπ στην προεδρία των ΗΠΑ, καθώς η επιστροφή του στον Λευκό…
H επίμονη νωχελικότητα της ναυλαγοράς των LNG carriers είναι εμφανής τις τελευταίες εβδομάδες. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος ναύλωσης…
Στο τεύχος της 15ης Μαΐου 1980, τα Ναυτικά Χρονικά, στη στήλη των Τεχνικών Θεμάτων, κατέγραψαν την είδηση της ολοκλήρωσης της μετασκευής του υπερωκεανίου «France»…
O καπτ. Δημήτρης Ματθαίου επανεκλέχτηκε πρόεδρος του Green Award Foundation για την επόμενη τριετία. Η επανεκλογή που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του…
Ο εκλεγμένος πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ απειλεί πλέον την Ευρωπαϊκή Ένωση με τελωνειακούς δασμούς, αν δεν μειώσει το τεράστιο εμπορικό έλλειμμά της με…
Σύμφωνα με τις τρέχουσες προβλέψεις της Τράπεζας της Ελλάδος, ο ρυθμός αύξησης του ΑΕΠ αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2,3% το 2024, να επιταχυνθεί στο…
O Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ, μέλος της Holcim, υπέγραψε την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου σύμβαση μελέτης Βασικού Σχεδιασμού (Front End Engineering & Design – FEED) με την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ