Με μήνυμά του ο Chair του Seafarers’ Section της ITF, David Heindel, ευχαριστεί όλους τους ναυτικούς-μέλη της ITF για το έργο που επιτελούν εν μέσω της παγκόσμιας κρίσης.
Κάνοντας μια σύντομη αναδρομή στο παρελθόν, ο κ. Heindel αναγνώρισε την προθυμία και το θάρρος των ναυτικών να συνεχίσουν να ταξιδεύουν, παρά το ρίσκο έκθεσης στον ιό. Σε ό,τι αφορά το θέμα των ναυτικών που δεν δύνανται να επιστρέψουν στα σπίτια τους λόγω των περιοριστικών μέτρων, ανέφερε ότι η επέκταση των συμβολαίων των ναυτικών στις 17 Μαρτίου κατά έναν μήνα (μέχρι και τις 6 Απριλίου) είχε μοναδικό σκοπό την προστασία των ίδιων των ναυτικών. Κανείς όμως δεν ήταν σε θέση να προβλέψει την έκταση που θα λάμβανε η πανδημία, με αποτέλεσμα πολλοί ναυτικοί πλέον να μην μπορούν να επιστρέψουν στις οικογένειές τους.
Μετά την εκ νέου ανανέωση των συμβολαίων των ναυτικών στα τέλη Απριλίου και ύστερα από πολλή προσπάθεια, η ITF κατάφερε να δημιουργήσει μαζί με εφοπλιστικές ενώσεις και τον ΙΜΟ ένα πλάνο 12 βημάτων για την αποβίβαση των ναυτικών και τη δυνατότητα αντικατάστασής τους από άλλα μέλη πληρώματος. Η ITF σε συνεργασία με τη ναυτιλιακή βιομηχανία συμφώνησαν στην εφαρμογή του πρωτοκόλλου από τις 15 Μαΐου έως τις 15 Ιουνίου. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η ITF αναμένει ότι οι κυβερνήσεις θα λάβουν δραστικά μέτρα για την πραγματοποίηση αλλαγών πληρωμάτων.
Κλείνοντας ο κ. Heindel σημείωσε ότι στόχος της ITF είναι ο ασφαλής επαναπατρισμός κάθε ναυτικού, καθώς και η επιβίβαση εκείνων των ναυτικών που περίμεναν υπομονετικά να βελτιωθεί η κατάσταση αναφορικά με τον κορονοϊό και συμπλήρωσε ότι μόνο με τις αλλαγές πληρωμάτων θα μπορέσει η ροή του εμπορίου να συνεχιστεί απρόσκοπτα.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Παρότι η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα εμφανίστηκε εξασθενημένη ορισμένους μήνες του τρέχοντος έτους, ο Οκτώβριος αποτέλεσε μήνα-ορόσημο, καθώς κατεγράφη ρεκόρ πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων. Ειδικότερα,…
Την τελευταία δεκαετία, η ναυπηγική βιομηχανία έχει υποστεί σημαντική μεταμόρφωση, ειδικά όσον αφορά τις χώρες κατασκευής πλοίων. Σε πρόσφατη έκθεσή της, η ναυλομεσιτική Xclusiv…
Το Σουρινάμ συνιστά τον πιο πρόσφατο πόλο έλξης επενδύσεων με επίκεντρο την ενέργεια, καθώς οι εταιρείες TotalEnergies και ΑPA άνοιξαν τον δρόμο για το…
«Εύρωστη» και πάνω από τον μέσο όρο της ευρωζώνης και της ΕΕ παραμένει η αναπτυξιακή δυναμική της Ελλάδας το 2025 και 2026, σύμφωνα με…
Οι τεχνολογικές καινοτομίες για αυτόνομη πλοήγηση συνεχίζουν να κερδίζουν έδαφος στη Σιγκαπούρη, με πρόσφατη εξέλιξη τη συνεργασία των Yinson GreenTech και Zeabuz AS. Οι…
Ιστορικό υψηλό κατέγραψαν οι διά θαλάσσης εισαγωγές άνθρακα της Κίνας τον Οκτώβριο. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δεδομένα της AXSMarine, οι κινεζικές εισαγωγές άνθρακα κατά τον…
Σταθερή παρέμεινε η ανεργία στις χώρες που ανήκουν στον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) τον περασμένο Σεπτέμβριο. Ειδικότερα, βάσει σχετικού δημοσιεύματος του τουρκικού…
Για πλεόνασμα πετρελαίου το 2025 κάνουν λόγο οι πρόσφατες εκτιμήσεις του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας. Ειδικότερα, βάσει του Reuters, αναμένεται πλεόνασμα άνω του 1 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ