Με μήνυμά του ο Chair του Seafarers’ Section της ITF, David Heindel, ευχαριστεί όλους τους ναυτικούς-μέλη της ITF για το έργο που επιτελούν εν μέσω της παγκόσμιας κρίσης.
Κάνοντας μια σύντομη αναδρομή στο παρελθόν, ο κ. Heindel αναγνώρισε την προθυμία και το θάρρος των ναυτικών να συνεχίσουν να ταξιδεύουν, παρά το ρίσκο έκθεσης στον ιό. Σε ό,τι αφορά το θέμα των ναυτικών που δεν δύνανται να επιστρέψουν στα σπίτια τους λόγω των περιοριστικών μέτρων, ανέφερε ότι η επέκταση των συμβολαίων των ναυτικών στις 17 Μαρτίου κατά έναν μήνα (μέχρι και τις 6 Απριλίου) είχε μοναδικό σκοπό την προστασία των ίδιων των ναυτικών. Κανείς όμως δεν ήταν σε θέση να προβλέψει την έκταση που θα λάμβανε η πανδημία, με αποτέλεσμα πολλοί ναυτικοί πλέον να μην μπορούν να επιστρέψουν στις οικογένειές τους.
Μετά την εκ νέου ανανέωση των συμβολαίων των ναυτικών στα τέλη Απριλίου και ύστερα από πολλή προσπάθεια, η ITF κατάφερε να δημιουργήσει μαζί με εφοπλιστικές ενώσεις και τον ΙΜΟ ένα πλάνο 12 βημάτων για την αποβίβαση των ναυτικών και τη δυνατότητα αντικατάστασής τους από άλλα μέλη πληρώματος. Η ITF σε συνεργασία με τη ναυτιλιακή βιομηχανία συμφώνησαν στην εφαρμογή του πρωτοκόλλου από τις 15 Μαΐου έως τις 15 Ιουνίου. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η ITF αναμένει ότι οι κυβερνήσεις θα λάβουν δραστικά μέτρα για την πραγματοποίηση αλλαγών πληρωμάτων.
Κλείνοντας ο κ. Heindel σημείωσε ότι στόχος της ITF είναι ο ασφαλής επαναπατρισμός κάθε ναυτικού, καθώς και η επιβίβαση εκείνων των ναυτικών που περίμεναν υπομονετικά να βελτιωθεί η κατάσταση αναφορικά με τον κορονοϊό και συμπλήρωσε ότι μόνο με τις αλλαγές πληρωμάτων θα μπορέσει η ροή του εμπορίου να συνεχιστεί απρόσκοπτα.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Βαρύγδουπες παραμένουν οι δηλώσεις του Ντόναλντ Τραμπ τις πρώτες του ημέρες ως 47ου Προέδρου των ΗΠΑ. Πιο συγκεκριμένα, στο στόχαστρο των ΗΠΑ εισέρχεται και…
Ένα πλήρως ηλεκτρικό ferry κατασκευάστηκε πρόσφατα από τη γερμανική ναυπηγική εταιρεία Ampereship, σε συνεργασία με τη θυγατρική της Ostseestaal, για το νησί Helgoland. Το νέο ferry…
Σε μια πρωτοφανή κίνηση προέβη πρόσφατα η Ουάσιγκτον, με στόχο να περιορίσει περαιτέρω τη δράση του σκοτεινού στόλου της Μόσχας και να εντείνει ακόμα…
Με μια σημαντική καθίζηση των παγκόσμιων εξαγωγών σιταριού αναμένεται να εκκινήσει το νέο έτος. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία της Kpler, κατά το α΄ εξάμηνο…
Έναν χρόνο μετά το λανσάρισμα της υπηρεσίας «Green Sea Conference» από τη Viking Line, η εταιρεία κρουαζιέρας επιθυμεί να επεκτείνει περαιτέρω τη συγκεκριμένη υπηρεσία.…
Εν μέσω εκτεταμένων προσπαθειών αποανθρακοποίησης της Γηραιάς Ηπείρου και επίτευξης του στόχου της ΕΕ για κλιματική ουδετερότητα έως το 2050, η χάραξη συντονισμένης στρατηγικής…
Παρουσία της Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Νίκης Κεραμέως, του αρμόδιου για την Κοινωνική Ασφάλιση Υφυπουργού κ. Παναγιώτη Τσακλόγλου και του Γενικού Γραμματέα…
Τα Ναυπηγεία της ONEX στη Σύρο επισκέφθηκαν σήμερα, ο Υπουργός Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Χρήστος Στυλιανίδης και ο Υφυπουργός, κ. Στέφανος Γκίκας, πραγματοποιώντας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ