Η κατασκευή του πρώτου LNG bunkering πλοίου χωρητικότητας 500 κ.μ. της Νότιας Κορέας ξεκίνησε την Πέμπτη 7 Μαΐου, όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Ωκεανών και Αλιείας της χώρας.
Με την εφαρμογή του sulphur cap από την 1/1/2020, ο αριθμός των πλοίων που επιλέγουν το LNG για τη συμμόρφωση με τη διεθνή νομοθεσία του ΙΜΟ έχει αυξηθεί σημαντικά, αναφέρει στην ανακοίνωσή του το υπουργείο. Στο πλαίσιο αυτό, μάλιστα, η νοτιοκορεατική κυβέρνηση εισήγαγε το 2018 το «LNG bunkering core technology development and system construction project», που σκοπό έχει την ανάπτυξη πλοίων καύσης LNG για την πρόωσή τους.
Παράλληλα το «Coastal Vessel Custom LNG Bunkering System Development Project» προσβλέπει στην κατασκευή και στην εγκατάσταση μονάδων τροφοδοσίας πλοίων με LNG, προκειμένου η ασιατική χώρα να ανταποκριθεί στην υψηλή ζήτηση πλοίων για κατανάλωση υγροποιημένου φυσικού αερίου στις ακτογραμμές της. Μάλιστα, μικρού και μεσαίου μεγέθους εγχώρια ναυπηγεία θα αναλάβουν τη ναυπήγηση 140 πλοίων κατανάλωσης LNG έως το 2025.
Το πρώτο LNG bunkering πλοίο θα κατασκευαστεί με τεχνολογία η οποία θα παράγεται εγχώρια από εταιρείες συμπεριλαμβανομένων των Vessel Offshore Plant Research Institute, POSCO, EK Heavy Industries, Transgas Solution, Mytek, Valmax Technology και Seoul Line.
Η κατασκευή του πλοίου αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2021, ενώ η έναρξη της παροχής των υπηρεσιών του είναι προγραμματισμένη για το 2023, δηλαδή έναν χρόνο μετά την ολοκλήρωση θαλάσσιων δοκιμών.
Φωτό: Τransgas
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης άφησαν ελεύθερα έπειτα από πάνω από ένα χρόνο τα μέλη του πληρώματος του πλοίου «Galaxy Leader», που είχαν συλλάβει…
Η εκμετάλλευση των κοιτασμάτων της παραμένει ψηλά στην ατζέντα της Λιβύης, η οποία βρίσκεται σε αναζήτηση επενδύσεων. Ειδικότερα, βάσει δημοσιεύματος του τουρκικού πρακτορείου ειδήσεων…
Σε συζητήσεις για την έκδοση ομολόγου αξίας τουλάχιστον $100 εκατ. στη σκανδιναβική αγορά βρίσκεται η Contships Management, η μεγαλύτερη παγκοσμίως ιδιοκτήτρια εταιρεία feeder containerships…
Σε «τέστ αντοχής» (stress tests) και επιτόπιους ελέγχους από κλιμάκια της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ) θα υποβληθούν το 2025 οι τράπεζες. Όπως ανακοίνωσε πρόσφατα…
Με δυναμικό ρυθμό βαίνουν οι επενδύσεις των Ελλήνων πλοιοκτητών για τη ναυπήγηση καινοτόμων ποντοπόρων πλοίων και το 2025. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της…
Περίπου 1,4 δισεκατομμύρια τουρίστες ταξίδεψαν στο εξωτερικό το 2024, αριθμός που φτάνει σε προ-πανδημίας επίπεδα, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η υπηρεσία…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής του ανάπτυξης, ο ενεργειακός κολοσσός ADNOC προέβη πρόσφατα σε νέες διαρθρωτικές κινήσεις, που αφορούν τις ναυτιλιακές δραστηριότητες του ομίλου. Σύμφωνα…
Η τεχνολογία EnergoFlow της Wärtsilä και οι Προπέλες Σταθερού Βήματος (Fixed Pitch Propellers ‒ FPP) παρέχουν λύσεις που μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων. Το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ