
Το Υπουργείο Άμυνας των ΗΠΑ ανέθεσε στη Marinette Marine (FMM), θυγατρική της Fincantieri στις ΗΠΑ, τον σχεδιασμό και την κατασκευή μιας φρεγάτας καθοδηγούμενων πυραύλων στο πλαίσιο του προγράμματος FFG (X) του Αμερικανικού Πολεμικού Ναυτικού. Η συμφωνία κοστολογείται σε σχεδόν $800 εκατ.
Η σύμβαση προβλέπει την κατασκευή εννέα επιπλέον πλοίων, καθώς και την υποστήριξη μετά την παράδοση και την εκπαίδευση του πληρώματος, με τη συνολική αξία να ανέρχεται σε $5,5 δισ. Το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ σχεδιάζει να κατασκευάσει δέκα επιπλέον πλοία στο πλαίσιο του μελλοντικού προγράμματος φρεγατών, που περιλαμβάνει τη ναυπήγηση συνολικά είκοσι πλοίων.
Με αυτή την επιτυχημένη έκβαση, η Fincantieri δρέπει τους καρπούς μιας μακροχρόνιας δέσμευσης. Επιπροσθέτως, η FMM έλαβε τον περασμένο Δεκέμβριο μια παραγγελία πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων για την κατασκευή τεσσάρων Multi-Mission Surface Combatants (MMSC), τα οποία θα παραδοθούν στο Βασίλειο της Σαουδικής Αραβίας ως μέρος του προγράμματος Εξωτερικών Στρατιωτικών Πωλήσεων των ΗΠΑ.
Χάρη στην υποστήριξη της ιταλικής κυβέρνησης, τα ναυπηγεία Fincantieri κατάφεραν να κερδίσουν τον πλειοδοτικό διαγωνισμό για τη ναυπήγηση των φρεγατών μεταξύ πολλών μεγάλων ναυπηγείων των ΗΠΑ. Η FMM υπέβαλε στην αμερικανική κυβέρνηση και στο Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ πρόταση για ένα έργο πρωτοποριακό, που βασίζεται στην πλατφόρμα φρεγατών FREMM, η οποία χαρακτηρίζεται από τεχνολογική καινοτομία. Αυτή αποτελεί και τη βάση ενός προγράμματος κατασκευής δέκα πλοίων που ανέλαβε η Fincantieri για το Ιταλικό Πολεμικό Ναυτικό, και μάλιστα μόλις το τελευταίο από αυτά βρίσκεται υπό κατασκευή.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ