
Τα στελέχη της Carnival Cruise Lines, υπό την προεδρία του διευθύνοντος συμβούλου Arnold Donald, δέχτηκαν καταιγισμό κατηγοριών, καθώς επέτρεψαν τη συνέχιση των κρουαζιερών, παρά τον κίνδυνο που διατρέχουν επιβάτες και πλήρωμα στα πλοία της εταιρείας εξαιτίας του Covid-19.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Bloomberg, προτού η μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης κρουαζιέρας στον κόσμο σταματήσει τα δρομολόγιά της στα τέλη Μαρτίου, και καθώς δεν έλαβε επαρκείς προφυλάξεις ασφαλείας, περισσότεροι από 1.500 επιβάτες και μέλη πληρώματος μολύνθηκαν από τον κορονοϊό. Τώρα, η εταιρεία πασχίζει να παραμείνουν τα πλοία της στο νερό ενόσω ο Donald προσπαθεί να αποφύγει πιθανή πτώχευση, αναφέρεται σε δημοσίευμα του Forbes.
Η CultureBanx ανέφερε ότι «θα είναι δύσκολο για τον Donald να απομακρύνει την Carnival από τους ισχυρούς οικονομικούς ανέμους που αντιμετωπίζει». Η βιομηχανία κρουαζιέρας εξαιρέθηκε από το σχέδιο οικονομικών κινήτρων ύψους $2 δισ. της αμερικανικής κυβέρνησης και δεν θα λάβει διάσωση. Η άντληση κεφαλαίων ύψους $5,75 δισ. σε junk ομόλογα θα βοηθήσει την Carnival να επιβιώσει βραχυπρόθεσμα. Ο Donald δήλωσε στο CNBC ότι πιστεύει πως η εταιρεία έχει αρκετά χρήματα για να επιβιώσει, ακόμα κι αν δεν αποκομίσει έσοδα για το υπόλοιπο του έτους.
Κατά τη διάρκεια του πρώτου δημοσιονομικού τριμήνου του 2020, η Carnival Cruise Lines κατέγραψε ζημίες ύψους $781 εκατ., με τα συνολικά έσοδα να ανέρχονται σε $4,8 δισ.
Η Carnival Corporation & plc διαθέτει ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο κρουαζιέρας, που περιλαμβάνει τη ναυαρχίδα της Carnival Cruise αλλά και τις Costa Cruises, Holland America Line και Princess Cruises.
Στο πλοίο «Diamond Princess», που ανήκει στην Princess Cruises, βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό περισσότεροι από 700 επιβάτες και μέλη πληρώματος κατά τη διάρκεια ενός δρομολογίου στην Ανατολική Ασία. Σε επτά ακόμα πλοία της εταιρείας υπήρξαν θετικά κρούσματα επιβατών ή πληρώματος στον Covid-19.
Σύμφωνα με το Forbes, το μέλλον της Carnival είναι αβέβαιο, καθώς η εταιρεία θα «κάψει» τα μετρητά της, ανεξάρτητα από το αν πραγματοποιεί τις κρουαζιέρες της. Οι μετοχές της Carnival έχουν μειωθεί περίπου 75% μέχρι σήμερα, γεγονός που εξακολουθεί να αφήνει την πτώχευση ως μακροπρόθεσμη πιθανότητα.
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ