Η Royal Dutch Shell Plc στοχεύει στο να εξαλείψει όλες τις επιβλαβείς εκπομπές από τις μονάδες λειτουργίας της καθώς και τον μεγαλύτερο όγκο αερίων του θερμοκηπίου από τα καύσιμα που πουλά έως το 2050.
Η Shell λοιπόν φαίνεται πως ακολουθεί το παράδειγμα των BP και Repsol, που έχουν θέσει παρόμοιους στόχους. Μάλιστα η κίνηση αυτή της Shell καταδεικνύει ότι, παρά τις σημαντικές στρεβλώσεις στην παγκόσμια πετρελαϊκή βιομηχανία, οι μεγαλύτερες εταιρείες πετρελαίου και φυσικού αερίου δεν εγκαταλείπουν το όραμά τους για τη μετάβαση σε καθαρότερη ενέργεια.
Σε ανακοίνωσή του ο κ. Ben van Beurden, CEO της εταιρείας, ανέφερε ότι η κοινωνία διατηρεί σημαντικές προσδοκίες για την κλιματική αλλαγή και στο πλαίσιο αυτό ο ενεργειακός κολοσσός θα πρέπει να προχωρήσει ένα βήμα παρακάτω όσον αφορά τους στόχους του, ακόμα και σε αυτή την περίοδο των έντονων προκλήσεων.
Η Shell προσβλέπει σε μηδενικές εκπομπές από όλες τις μονάδες λειτουργίας της και σε μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος στα προϊόντα ενέργειας που πουλά της τάξεως του 30% έως το 2035 και 65% έως το 2050. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, θα στραφεί στην πώληση προϊόντων με χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, όπως βιοκαύσιμα και υδρογόνο.
Πέραν περιβαλλοντικών ΜΚΟ και ακτιβιστών, οι εταιρείες που συγκροτούν το λεγόμενο Big Οil δέχονται πιέσεις για τη μείωση των εκπομπών τους από τους ίδιους τους επενδυτές τους. Σημειωτέον ότι η International Energy Agency (IEA) ανέφερε πρόσφατα πως η πανδημία του κορονοϊού σε συνδυασμό με την κατάρρευση των τιμών πετρελαίου μπορούν να εκτροχιάσουν τους πράσινους στόχους που έχουν θέσει οι πρωταγωνιστές στο παγκόσμιο ενεργειακό σκηνικό.
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη ναυπηγική βιομηχανία των ΗΠΑ εισέρχεται δυναμικά ο νοτιοκορεατικός κολοσσός Hanwha Ocean, καθώς πρόσφατα ολοκλήρωσε την εξαγορά αμερικανικού ναυπηγείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το πρακτορείο…
Ανακατατάξεις (και) στην αγορά πετρελαίου αναμένεται να επιφέρει προσεχώς η επανεκλογή του Ντόναλντ Τραμπ στην προεδρία των ΗΠΑ, καθώς η επιστροφή του στον Λευκό…
H επίμονη νωχελικότητα της ναυλαγοράς των LNG carriers είναι εμφανής τις τελευταίες εβδομάδες. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος ναύλωσης…
Στο τεύχος της 15ης Μαΐου 1980, τα Ναυτικά Χρονικά, στη στήλη των Τεχνικών Θεμάτων, κατέγραψαν την είδηση της ολοκλήρωσης της μετασκευής του υπερωκεανίου «France»…
O καπτ. Δημήτρης Ματθαίου επανεκλέχτηκε πρόεδρος του Green Award Foundation για την επόμενη τριετία. Η επανεκλογή που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του…
Ο εκλεγμένος πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ απειλεί πλέον την Ευρωπαϊκή Ένωση με τελωνειακούς δασμούς, αν δεν μειώσει το τεράστιο εμπορικό έλλειμμά της με…
Σύμφωνα με τις τρέχουσες προβλέψεις της Τράπεζας της Ελλάδος, ο ρυθμός αύξησης του ΑΕΠ αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2,3% το 2024, να επιταχυνθεί στο…
O Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ, μέλος της Holcim, υπέγραψε την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου σύμβαση μελέτης Βασικού Σχεδιασμού (Front End Engineering & Design – FEED) με την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ