
Εν μέσω σημαντικών στρεβλώσεων στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα λόγω κορονοϊού, η Αμερικανική Ακτοφυλακή προχώρησε σε παράταση της συμμόρφωσης των πλοιοκτητών με τη νομοθεσία για τη Διαχείριση Θαλάσσιου Έρματος για τα πλοία με ημερομηνία συμμόρφωσης πριν από την 1η Απριλίου 2021.
Oι απαγορεύσεις μετακίνησης έχουν καταστήσει δύσκολες τις προμήθειες μηχανολογικού εξοπλισμού για τα πλοία, με αποτέλεσμα πολλά projects να έχουν καθυστερήσει σημαντικά. Έτσι, στις περιπτώσεις όπου η πανδημία έχει καταστήσει ανέφικτη την εκτέλεση των απαραίτητων ή προγραμματισμένων εργασιών σε ένα πλοίο, το US Coast Guard δήλωσε ότι θα επεκτείνει όλες τις ημερομηνίες συμμόρφωσης έως και 12 μήνες, κατόπιν αιτήματος.
Παράλληλα, το US Coast Guard ενημέρωσε ότι για την εν λόγω παράταση δεν απαιτούνται πρόσθετα δικαιολογητικά από τους πλοιοκτήτες, ωστόσο τόσο οι owners όσο και οι operators θα πρέπει να αναφέρουν τα πλοία για τα οποία αιτούνται παράτασης, προκειμένου να προσαρμοστούν τα υπάρχοντα δικαιολογητικά.
Σε κάθε περίπτωση, οι πλοιοκτήτες και οι διαχειριστές των πλοίων που ζητούν παράταση θα πρέπει να παρέχουν όλα τα απαραίτητα έγγραφα, τα οποία θα αποδεικνύουν ότι, παρά τον αρχικό σχεδιασμό για εγκατάσταση συστημάτων ballast water treatment, κάτι τέτοιο καθίσταται αδύνατο λόγω της πανδημίας.
Φωτό: Majotherm/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ