
Η Airbus ανακοίνωσε πρόσφατα τη μείωση στην παραγωγή των αεροσκαφών της κατά το ένα τρίτο περίπου, προκειμένου να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία. Η μείωση της παραγωγής αποβλέπει στην καλύτερη οικονομική διαχείριση της εταιρείας, στη διατήρηση της ευελιξίας της, αλλά και στην ασφάλεια των εργαζομένων της.
Οι προηγούμενοι στόχοι για την παραγωγή κάθε μήνα ήταν: 60 αεροσκάφη τύπου A320, 3,25 αεροσκάφη τύπου A330 και 10 αεροσκάφη τύπου A350. Πλέον οι νέοι μειωμένοι στόχοι της εταιρείας είναι: 40 αεροσκάφη τύπου A320, 2 αεροσκάφη τύπου A330 και 6 αεροσκάφη τύπου A350.
Η μείωση της παραγωγής δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς ο κλάδος των αερομεταφορών διανύει μία από τις δυσκολότερες περιόδους στην ιστορία του. Οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες δεν διαθέτουν μεγάλη ρευστότητα και η ικανότητά τους να συνεχίσουν να επιβιώνουν μειώνεται μέρα με τη μέρα. Ήδη ορισμένες αεροπορικές εξετάζουν τη διαφοροποίηση ή και την ακύρωση παραγγελιών για νέα αεροσκάφη. Η LATAM Airlines, μία από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες της Λατινικής Αμερικής, προέβη σε μείωση της παραγγελίας της από 25 Airbus A350 σε 15. Ταυτόχρονα, η Easyjet, που έχει παραγγείλει περισσότερα από 100 αεροσκάφη του γαλλογερμανικού κολοσσού, εξετάζει την ακύρωση της παραγγελίας-μαμούθ, ακόμα και αν αυτό έχει οικονομικές συνέπειες για την ίδια. Από την άλλη πλευρά, η Airbus σημείωσε πτώση στις νέες παραγγελίες το τελευταίο διάστημα, ενώ παράλληλα, λόγω των περιορισμών που έχει προκαλέσει η πανδημία, σημειώθηκε και μείωση στις παραδόσεις νέων αεροσκαφών.
Πρωταρχικός στόχος της εταιρείας παραμένει και η ασφάλεια των εργαζομένων. Η Airbus έχει προχωρήσει σε σημαντικές αλλαγές στις μονάδες παραγωγής της σε Ισπανία και Γαλλία, με την υιοθέτηση νέων πρωτοκόλλων ασφαλείας.
Φωτό: WikimediaImages/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
H Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ), κ. Μελίνα Τραυλού, και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΕΕ συναντήθηκαν σήμερα με τον Ευρωπαίο Επίτροπο…
Ο κ. Νικόλας Πατέρας παρέδωσε σήμερα πέντε νέα περιπολικά Suzuki Vitara Hybrid στον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ.Μιχάλη Χρυσοχοιδη και στον Αρχηγό της Ελληνικής…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Μαρτίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Σε νέα στρατηγική κίνηση στην αγορά δεξαμενόπλοιων προχώρησε η TEN με επικεφαλής τον δρα Νίκο Τσάκο. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,…
H μετοχική σύνθεση της Star Bulk Carriers, με επικεφαλής τον κ. Πέτρο Παππά μεταβλήθηκε πρόσφατα, καθώς η Famatown Finance Limited απέκτησε 11,8 εκατ. μετοχές…
Ακάθεκτη παραμένει η στρατηγική ενίσχυση του υπό διαχείριση στόλου της Capital Maritime, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής…
Εν μέσω εμπορικού πολέμου μεταξύ ΗΠΑ-Κίνας και με τους δασμούς να πέφτουν «βροχή» εκατέρωθεν, οι εισαγωγές αμερικανικού LNG από την Κίνα μοιάζουν να έχουν…
Σε ρότα αντίθετη από εκείνη που ακολουθείται τα τελευταία έτη, οι πρόσφατες γεωπολιτικές εξελίξεις έχουν στο επίκεντρό τους τα εμπορεύματα που μεταφέρουν τα bulk…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ