
Το μεγαλύτερο αεροδρόμιο του Ηνωμένου Βασιλείου και ένα από τα μεγαλύτερα της Ευρώπης ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα αυξήσει τη χωρητικότητά του για τις πτήσεις cargo. Σκοπός του Heathrow είναι να εξασφαλίσει την αδιάκοπη μεταφορά υγειονομικών αγαθών αλλά και φαγητού κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19.
Για πρώτη φορά την τελευταία δεκαετία, ο βρετανικός αερολιμένας έχει επιπλέον χωρητικότητα στο πρόγραμμά του. Συνήθως η κίνηση των επιβατικών αεροσκαφών είναι τόσο αυξημένη, που όχι μόνο δεν υπάρχει περιθώριο για περισσότερες πτήσεις, αλλά συχνά υπάρχουν και μεγάλες καθυστερήσεις. Πλέον, με την πλειονότητα των επιβατικών αεροσκαφών να βρίσκονται καθηλωμένα στο έδαφος, το Heathrow αποφάσισε να εκμεταλλευτεί την επιπλέον χωρητικότητα που διαθέτει και να την παραχωρήσει σε πτήσεις cargo, συνεισφέροντας στη διατήρηση της εφοδιαστικής αλυσίδας της Βρετανίας.
Η κίνηση των cargo πτήσεων προβλέπεται να αυξηθεί το επόμενο διάστημα, καθώς όλο και περισσότερες αεροπορικές συμβάλλουν στη μεταφορά πολύτιμων αγαθών, όπως μάσκες, γάντια, ιατρικός εξοπλισμός και φάρμακα.
Το Heathrow έχει επίσης προβεί σε μέτρα διευκόλυνσης των αεροπορικών εταιρειών. Από τα πιο σημαντικά εξ αυτών είναι το ότι οι αεροπορικές εταιρείες θα μπορούν να διατηρούν τις πολυπόθητες χρονοθυρίδες τους στο δημοφιλές αεροδρόμιο ακόμα και αν έχουν σταματήσει να εκτελούν το δρομολόγιο, κάτι το οποίο δεν συνέβαινε μέχρι σήμερα. Επιπλέον, το Heathrow προσφέρει δωρεάν στις αεροπορικές εταιρείες τη στάθμευση των αεροσκαφών που έχουν καθηλωθεί στο έδαφος λόγω της πανδημίας.
Αν και πλέον ο αερολιμένας δίνει έμφαση στις εμπορικές πτήσεις, δεν σταματά να εξυπηρετεί τις επιβατικές. Ο CEO του αεροδρομίου, John Holland-Kaye, δήλωσε: «Είμαστε έτοιμοι να υποστηρίξουμε τη χώρα καθ’ όλη τη διάρκεια αυτής της κρίσης. Η πρόθεσή μας είναι να παραμείνουμε συνεχώς ανοιχτοί, προκειμένου να εξυπηρετήσουμε όλες τις επιβατικές πτήσεις που ακόμη πραγματοποιούνται».
Φωτό: Tim Ockenden/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ