
Το μεγαλύτερο αεροδρόμιο του Ηνωμένου Βασιλείου και ένα από τα μεγαλύτερα της Ευρώπης ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα αυξήσει τη χωρητικότητά του για τις πτήσεις cargo. Σκοπός του Heathrow είναι να εξασφαλίσει την αδιάκοπη μεταφορά υγειονομικών αγαθών αλλά και φαγητού κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19.
Για πρώτη φορά την τελευταία δεκαετία, ο βρετανικός αερολιμένας έχει επιπλέον χωρητικότητα στο πρόγραμμά του. Συνήθως η κίνηση των επιβατικών αεροσκαφών είναι τόσο αυξημένη, που όχι μόνο δεν υπάρχει περιθώριο για περισσότερες πτήσεις, αλλά συχνά υπάρχουν και μεγάλες καθυστερήσεις. Πλέον, με την πλειονότητα των επιβατικών αεροσκαφών να βρίσκονται καθηλωμένα στο έδαφος, το Heathrow αποφάσισε να εκμεταλλευτεί την επιπλέον χωρητικότητα που διαθέτει και να την παραχωρήσει σε πτήσεις cargo, συνεισφέροντας στη διατήρηση της εφοδιαστικής αλυσίδας της Βρετανίας.
Η κίνηση των cargo πτήσεων προβλέπεται να αυξηθεί το επόμενο διάστημα, καθώς όλο και περισσότερες αεροπορικές συμβάλλουν στη μεταφορά πολύτιμων αγαθών, όπως μάσκες, γάντια, ιατρικός εξοπλισμός και φάρμακα.
Το Heathrow έχει επίσης προβεί σε μέτρα διευκόλυνσης των αεροπορικών εταιρειών. Από τα πιο σημαντικά εξ αυτών είναι το ότι οι αεροπορικές εταιρείες θα μπορούν να διατηρούν τις πολυπόθητες χρονοθυρίδες τους στο δημοφιλές αεροδρόμιο ακόμα και αν έχουν σταματήσει να εκτελούν το δρομολόγιο, κάτι το οποίο δεν συνέβαινε μέχρι σήμερα. Επιπλέον, το Heathrow προσφέρει δωρεάν στις αεροπορικές εταιρείες τη στάθμευση των αεροσκαφών που έχουν καθηλωθεί στο έδαφος λόγω της πανδημίας.
Αν και πλέον ο αερολιμένας δίνει έμφαση στις εμπορικές πτήσεις, δεν σταματά να εξυπηρετεί τις επιβατικές. Ο CEO του αεροδρομίου, John Holland-Kaye, δήλωσε: «Είμαστε έτοιμοι να υποστηρίξουμε τη χώρα καθ’ όλη τη διάρκεια αυτής της κρίσης. Η πρόθεσή μας είναι να παραμείνουμε συνεχώς ανοιχτοί, προκειμένου να εξυπηρετήσουμε όλες τις επιβατικές πτήσεις που ακόμη πραγματοποιούνται».
Φωτό: Tim Ockenden/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες παραμένουν πρωτοπόροι στην τεχνολογική καινοτομία για τη ναυτιλία. Πιο συγκεκριμένα, Capital, Navios και Dorian LPG συμμετέχουν στο Ναυτιλιακό Consortium του MIT.…
Την από κοινού ιδιοκτησία και ναύλωση εννέα Capesize bulkers και chemical tankers κατανάλωσης αμμωνίας ανακοίνωσαν οι Mitsui O.S.K. Lines Ltd., MOL Chemical Tankers και…
Αποδεκτή έγινε από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας η εκδήλωση ενδιαφέροντος της αμερικανικής Chevron για έρευνες υδρογονανθράκων σε δύο νέες θαλάσσιες περιοχές, «Νότια Κρήτης…
Η ένταξη του καθετοποιημένου έργου της Metlen για την εξόρυξη βωξίτη, την επέκταση της μονάδας παραγωγής αλουμίνας και την παραγωγή 50 ΜΤ Γαλλίου στον…
Την ενίσχυση του στόλου της με πέντε feeder containerships και την ενίσχυση του μεριδίου αγοράς της στη συγκεκριμένη αγορά ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp.…
Την πτωτική τους πορεία συνέχισαν (και) τον Φεβρουάριο οι πωλήσεις των επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ σε σχέση με τις πωλήσεις του αντίστοιχου περσινού μήνα.…
Η Κίνα αποκάλυψε για πρώτη φορά ότι έχει αναπτύξει μια συμπαγή συσκευή κοπής καλωδίων βαθέων υδάτων, η οποία είναι αρκετά ισχυρή ώστε να μπορεί…
Η τεχνολογία προσρόφησης αερίων με εναλλαγή της πίεσης (Pressure Swing Adsorption – PSA) αποτελεί μια καινοτόμο μέθοδο για τη δέσμευση διοξειδίου του άνθρακα (CO₂)…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ