Λαμβάνοντας υπόψη τον κίνδυνο για την υγεία που προκαλείται από το ξέσπασμα του κορονοϊού παγκοσμίως, οι εργαζόμενοι της A.P. Moller-Maersk εργάζονται κυρίως εξ αποστάσεως. Σε αυτό το πλαίσιο, η ναυτιλιακή εταιρεία ενθαρρύνει τους πελάτες της να κάνουν το ίδιο, διασφαλίζοντας ότι η ασφάλεια είναι πρωταρχικής σημασίας.
Η Maersk παροτρύνει τους πελάτες της να επωφεληθούν από τις διαθέσιμες πλατφόρμες για να κάνουν online κρατήσεις ‒όπως Maersk Spot, Blockchain, Captain Peter και άλλα ψηφιακά μέσα‒ με στόχο να προωθηθεί το σημερινό δύσκολο έργο της διακίνησης εμπορευμάτων διά ξηράς και θαλάσσης μέσω φορτηγών, τρένων, φορτηγίδων ή πλοίων.
Ο ναυτιλιακός κολοσσός ισχυρίζεται ότι αυτός είναι επίσης ένας τρόπος για την άσκηση της κοινωνικής αποστασιοποίησης σε αυτές τις δύσκολες στιγμές. Ο διευθύνων σύμβουλος της Maersk για τη Λατινική Αμερική, Lars O. Nielsen, σχολίασε ότι η ασφάλεια των εργαζομένων και των οικογενειών τους και των πελατών τους είναι βασική προτεραιότητα για τη ναυτιλιακή εταιρεία: «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα ασφαλείας σε όλο τον κόσμο, με το διοικητικό προσωπικό που εργάζεται από το σπίτι, καθώς οι επιχειρήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας συνεχίζουν να λειτουργούν, με τους ναυτικούς να βρίσκονται περισσότερο χρόνο στη θάλασσα για παράδειγμα».
«Σε αυτό το δύσκολο σενάριο, κατορθώνουμε να διατηρήσουμε τα αγαθά σε κίνηση για τους πελάτες μας και έχουμε εξειδικευμένες ομάδες που εργάζονται 24 ώρες την ημέρα ‒με τα κατάλληλα μέτρα ασφαλείας‒, αλλά παροτρύνουμε τους πελάτες μας να στραφούν στις online λειτουργίες», κατέληξε ο κ. Nielsen.
Η παγκόσμια βιομηχανία εφοδιαστικής αλυσίδας επηρεάζεται καθημερινά από την υπερφόρτωση των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, των τηλεφωνημάτων και των μεγάλων διαδικασιών εγγράφων, αυξάνοντας το κόστος για τις επιχειρήσεις. Από την άποψη αυτή, τα τελευταία τρία χρόνια η Maersk έχει επενδύσει σε ψηφιακές πλατφόρμες, για να βρει νέους τρόπους απλούστευσης της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, εξοικονομώντας χρόνο, μειώνοντας το κόστος και αυξάνοντας τη διαφάνεια για τους πελάτες της που μεταφέρουν εμπορεύματα παγκοσμίως.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Συμφωνία για την ενίσχυση της συνεργασίας τόσο στο θαλάσσιο πεδίο όσο και στο επίπεδο της ανταλλαγής πληροφοριών με βασικό στόχο την πάταξη των εγκληματικών…
Εκ νέου σε αναθεώρηση των εκτιμήσεών του για την ανάπτυξη της ζήτησης πετρελαίου προχώρησε ο OPEC. Πρόκειται για το πιο πρόσφατο πισωγύρισμα του γιγάντιου…
Από το 2025, η ITA Airways θα συνδέει με απευθείας πτήσεις Ιταλία και Λιβύη. Πιο συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανακοίνωσης, η εταιρεία ξεκινά δρομολόγιο από…
Η οικονομική ατζέντα του Ντόναλντ Τραμπ απειλεί να επαναφέρει τον πληθωρισμό στις Ηνωμένες Πολιτείες και να βλάψει την οικονομική ανάπτυξη σε ολόκληρο τον κόσμο,…
Τη συμμετοχή της στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ για την ερχόμενη Τετάρτη 20/11, αποφάσισε ομόφωνα στη σημερινή της συνεδρίαση, η διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής…
Διατηρείται το θετικό κλίμα στην αγορά ομολόγων, καθώς οι επενδυτές προεξοφλούν μία ακόμη μείωση των επιτοκίων από την Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) πριν από…
Γεύμα εργασίας διοργάνωσε η Ναυτιλιακή Λέσχη Πειραιώς την Τετάρτη 23 Οκτωβρίου, στο επίκεντρο του οποίου βρέθηκε η περίοδος 1974 έως 2024 και συγκεκριμένα τα…
Τα προσεχή έτη πολλά νέα και μεταχειρισμένα ηλεκτρικά οχήματα αναμένεται να κατακλύσουν τόσο την ευρωπαϊκή όσο και την αμερικανική αγορά. Στην προσπάθειά τους οι…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ