Λαμβάνοντας υπόψη τον κίνδυνο για την υγεία που προκαλείται από το ξέσπασμα του κορονοϊού παγκοσμίως, οι εργαζόμενοι της A.P. Moller-Maersk εργάζονται κυρίως εξ αποστάσεως. Σε αυτό το πλαίσιο, η ναυτιλιακή εταιρεία ενθαρρύνει τους πελάτες της να κάνουν το ίδιο, διασφαλίζοντας ότι η ασφάλεια είναι πρωταρχικής σημασίας.
Η Maersk παροτρύνει τους πελάτες της να επωφεληθούν από τις διαθέσιμες πλατφόρμες για να κάνουν online κρατήσεις ‒όπως Maersk Spot, Blockchain, Captain Peter και άλλα ψηφιακά μέσα‒ με στόχο να προωθηθεί το σημερινό δύσκολο έργο της διακίνησης εμπορευμάτων διά ξηράς και θαλάσσης μέσω φορτηγών, τρένων, φορτηγίδων ή πλοίων.
Ο ναυτιλιακός κολοσσός ισχυρίζεται ότι αυτός είναι επίσης ένας τρόπος για την άσκηση της κοινωνικής αποστασιοποίησης σε αυτές τις δύσκολες στιγμές. Ο διευθύνων σύμβουλος της Maersk για τη Λατινική Αμερική, Lars O. Nielsen, σχολίασε ότι η ασφάλεια των εργαζομένων και των οικογενειών τους και των πελατών τους είναι βασική προτεραιότητα για τη ναυτιλιακή εταιρεία: «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα ασφαλείας σε όλο τον κόσμο, με το διοικητικό προσωπικό που εργάζεται από το σπίτι, καθώς οι επιχειρήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας συνεχίζουν να λειτουργούν, με τους ναυτικούς να βρίσκονται περισσότερο χρόνο στη θάλασσα για παράδειγμα».
«Σε αυτό το δύσκολο σενάριο, κατορθώνουμε να διατηρήσουμε τα αγαθά σε κίνηση για τους πελάτες μας και έχουμε εξειδικευμένες ομάδες που εργάζονται 24 ώρες την ημέρα ‒με τα κατάλληλα μέτρα ασφαλείας‒, αλλά παροτρύνουμε τους πελάτες μας να στραφούν στις online λειτουργίες», κατέληξε ο κ. Nielsen.
Η παγκόσμια βιομηχανία εφοδιαστικής αλυσίδας επηρεάζεται καθημερινά από την υπερφόρτωση των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, των τηλεφωνημάτων και των μεγάλων διαδικασιών εγγράφων, αυξάνοντας το κόστος για τις επιχειρήσεις. Από την άποψη αυτή, τα τελευταία τρία χρόνια η Maersk έχει επενδύσει σε ψηφιακές πλατφόρμες, για να βρει νέους τρόπους απλούστευσης της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, εξοικονομώντας χρόνο, μειώνοντας το κόστος και αυξάνοντας τη διαφάνεια για τους πελάτες της που μεταφέρουν εμπορεύματα παγκοσμίως.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Από το Λονδίνο, στο πλαίσιο της τελετής κοπής Βασιλόπιτας για το 2025, ο πρόεδρος του Greek Shipping Co-operation Committee κ. Χαράλαμπος Φαφαλιός έδωσε το…
Η μείωση των εκπομπών άκαυστου μεθανίου από πλοία LNG είτε λόγω διαρροής είτε λόγω ατελούς καύσης αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες περιβαλλοντικές προκλήσεις της…
Ένας σημαντικός αριθμός δεξαμενόπλοιων μεταφοράς ρωσικού πετρελαίου αναγκάζεται να αλλάξει σημαία, καθώς σφίγγει ο κλοιός των αμερικανικών και βρετανικών κυρώσεων στη Μόσχα. Δημοσίευμα του…
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πλέον το ίδιο αξιόπιστα όπως τα συμβατικά που έχουν κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου. Αυτό ήταν το αποτέλεσμα έρευνας που πραγματοποιήθηκε…
Το λιμάνι της Κλαϊπέντα έκανε ένα καθοριστικό βήμα προς το μέλλον με την καθέλκυση του πρώτου πλοίου της Λιθουανίας που κινείται αποκλειστικά με πράσινο…
Σημαντικές μεταβολές καταγράφονται στο θαλάσσιο εμπόριο ξηρών φορτίων στις αρχές του 2025, με τις συνθήκες της ζήτησης να οδηγούν τις όποιες εξελίξεις. Αναλυτικότερα, για…
Στους υδρογονάνθρακες του Καζακστάν φαίνεται να εστιάζει προσεχώς η Chevron, καθώς η εκκίνηση νέας επέκτασης σε πεδίο πετρελαίου της χώρας σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο…
Συνέχεια στο μπαράζ λιμενικών επενδύσεων από τις κορυφαίες εταιρείες τακτικών γραμμών έδωσε πρόσφατα η Hyundai Merchant Marine (HMM), με τον κολοσσό της Νότιας Κορέας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ