Εν μέσω ραγδαίας εξάπλωσης του κορονοϊού και των δραματικών συνεπειών που αυτός φέρνει για τους κλάδους της παραγωγικής διαδικασίας, το UK Chamber of Shipping ζητά τη σύσταση ενός κρατικού πακέτου «ανακούφισης» προς υποστήριξη της ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Πιο συγκεκριμένα, ο επικεφαλής του UK Chamber of Shipping, Bob Sanguinetti, τόνισε μετά την τηλεδιάσκεψη που είχε με την υπουργό Ναυτιλίας του ΗΒ, Kelly Tolhurst:
«Ο κόσμος γνωρίζει μια άνευ προηγουμένου κρίση. Η ναυτιλία αποτελεί την ψυχή του έθνους μας και θα πρέπει να κάνουμε ό,τι μπορούμε προκειμένου να διατηρηθεί η αλυσίδα εφοδιασμού ανοικτή για ένα ισχυρό και υγιές ΗΒ. Οι πλοιοκτήτες θα προσαρμοστούν απέναντι στις προκλήσεις του ιού […] ωστόσο το όλο εγχείρημα θα επιτύχει με τη συνδρομή και την ηγεσία από την κυβέρνηση. Καλούμε την κυβέρνηση να συστήσει ένα fund έκτακτης ανάγκης, το οποίο θα βοηθήσει τη βιομηχανία τις επόμενες εβδομάδες ή μήνες».
Ουσιαστικά το UK Chamber of Shipping ζητά τη δημιουργία του ταμείου αυτού καθώς οι ταμειακές ροές πολλών ναυτιλιακών επιχειρήσεων έχουν μειωθεί σημαντικά, αλλά και για να διασφαλιστεί η ομαλή ροή εμπορευμάτων στη χώρα και να υποστηριχτούν οι απολαβές των ναυτικών σε βραχυχρόνιο ορίζοντα.
Τέλος, το Επιμελητήριο ζητά, σε συνεργασία με τις τοπικές υγειονομικές αρχές, έναν ξεκάθαρο οδικό χάρτη για τη λειτουργία των λιμένων και τη διασφάλιση του επαναπατρισμού των ναυτικών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ολοένα κεντρικότερος καθίσταται ο ρόλος των πλοίων εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία, με το 2024 να μην αποτελεί εξαίρεση. Στο πλαίσιο αυτό, οι παραλαβές του…
Αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα εν μέσω σημαντικών προκλήσεων επέδειξε ο κλάδος των bulk carriers πέρυσι, σύμφωνα με όσα ανέφερε στο εορταστικό μήνυμα ο νέος πρόεδρος της…
Κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα, και κυρίως στις δεκαετίες που ακολούθησαν τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, η ναυτιλιακή βιομηχανία βίωσε μια σειρά…
Φινλανδικό δικαστήριο απέρριψε σήμερα Παρασκευή 3 Ιανουαρίου το αίτημα για την απελευθέρωση του πετρελαιοφόρου δεξαμενοπλοίου που σύμφωνα με την αστυνομία θεωρείται ύποπτο για τις…
Στον πυρήνα των εξελίξεων της ναυπηγικής βιομηχανίας, που υπόσχονται μηδενικές εκπομπές άνθρακα, παραμένει η χρήση αμμωνίας ως καυσίμου. Η αμμωνία, σε συνδυασμό με την…
Ως «σωσίβιο» έναντι της υπερπροσφοράς μεταφορικής ικανότητας λειτούργησαν οι αναδρομολογήσεις containerships από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας το 2024, σύμφωνα με την Alphaliner. Το…
Καθώς η ζήτηση για υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) αυξάνεται παγκοσμίως, τα LNG carriers αναδεικνύονται ως απόλυτα τεχνολογικά επιτεύγματα. Το νέο δεξαμενόπλοιο «Al Shelila», αποτέλεσμα…
Την ύστατη προσπάθεια ώστε να αποφευχθεί ένας νέος γύρος απεργιών, που θα παραλύσει τα λιμάνια της Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ και του Κόλπου του…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ