Ο κορονοϊός (COVID-19) έχει ήδη προκαλέσει την απώλεια χιλιάδων ανθρώπινων ζωών και την επιβολή από τις αρμόδιες αρχές ταξιδιωτικών περιορισμών αλλά και καραντίνας για ολόκληρους πληθυσμούς ανά τον κόσμο. Πέραν των παραπάνω και η διεθνής οικονομία δοκιμάζεται από την απειλή αυτή.
Στο πλαίσιο αυτό, η INTERCARGO με ανακοίνωσή της υπενθυμίζει την σημασία των εμπορικών πλοίων και των ναυτικών τους, χωρίς τη συνδρομή των οποίων δεν θα μεταφέρονταν αγαθά μεταξύ ηπείρων.
Παράλληλα στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι η αγορά των bulk carriers αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της διεθνούς ναυτιλίας καθώς είναι υπεύθυνη για το 90% του παγκόσμιου εμπορίου και συνεπώς εξυπηρετεί βασικές ανάγκες όπως αυτές της διατροφής και της ενέργειας.
Η INTERCARGO επιχειρεί στην ανακοίνωσή της να σκιαγραφήσει τις προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι ναυτικοί στο πλαίσιο επαναπατρισμού τους μετά το τέλος του ταξιδιού τους καθώς είναι σε ισχύ απαγορεύσεις από τις λιμενικές αρχές για τη μη εξάπλωση του ιού.
«Ενώ η INTERCARGO υποστηρίζει πλήρως τις οδηγίες του ΙΜΟ και των άλλων εμπλεκομένων, καλεί τα κράτη-μέλη του ΙΜΟ και τα port states να υιοθετήσουν μια ρεαλιστική προσέγγιση προκειμένου τόσο οι πλοιοκτήτες όσο και οι ναυτικοί να υπερκεράσουν τις προκλήσεις αυτές», αναφέρεται χαρακτηριστικά.
«Οι ναυτικοί χρειάζονται τη στήριξη και συμπόνια μας και όχι υπερβολικούς περιορισμούς σε σχέση με το COVID-19. Χωρίς ριζικές αλλαγές σε ό,τι αφορά τα πληρώματα, η αλυσίδα εφοδιασμού θα καταρρεύσει, οδηγώντας σε βασικές ελλείψεις προϊόντων για τους πολίτες σε όλο τον κόσμο. Είναι σημαντικό να εξεταστεί η ψυχική κατάσταση των ναυτικών, που προσβλέπουν στην επανένωση τους με τις οικογένειές τους μετά από 4-9 μήνες υπηρεσίας στη θάλασσα. Η απαγόρευση αλλαγών πληρώματος στα λιμάνια συνεπάγεται υψηλό κίνδυνο για τα πληρώματα, τα πλοία, τους λιμένες και την κοινωνία», καταλήγει η INTERCARGO στην ανακοίνωσή της.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Περιορισμένες ήταν οι μεταβολές που σημειώθηκαν στη ναυλαγορά των containerships την εβδομάδα με πέρας την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου, με τον σχετικό δείκτη της Drewry,…
Τέλος σε μια σειρά εκούσιων περικοπών της παραγωγής στη διάρκεια του τρέχοντος έτους φαίνεται να βάζουν οι εταιρείες φυσικού αερίου των ΗΠΑ, εν αναμονή…
Ισχυρή ανάπτυξη κατέγραψαν τα οικονομικά μεγέθη των εταιρειών διαχείρισης containerships το γ΄ τρίμηνο εν μέσω αναταραχών στην Ερυθρά Θάλασσα και ανόδου της παγκόσμιας ζήτησης…
Η Tata Steel Netherlands και η Ecolog προχωρούν στη δημιουργία ενός καινοτόμου «ενεργειακού διαδρόμου», συνδυάζοντας την υγροποίηση του διοξειδίου του άνθρακα (CO₂) για αποθήκευση…
Η κ. Karin Orsel, συνιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της MF Shipping Group και πρόεδρος της ECSA, επιλέχθηκε να λάβει το βραβείο ισότητας των φύλων…
Εκ νέου πτώση, μετά από μια μικρή ανάπαυλα, κατέγραψαν οι διελεύσεις υγραεριοφόρων πλοίων από τη Διώρυγα του Σουέζ τον περασμένο Οκτώβριο. Άλλωστε, LNG και…
Την τελετή ονοματοδοσίας δύο νεότευκτων containerships γνωστοποίησε μέσω σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο κολοσσός των τακτικών γραμμών HMM. Ειδικότερα, πρόκειται για τα…
Καθώς τα βιοκαύσιμα τείνουν να καθιερωθούν στις αεροπορικές μεταφορές, κορυφαίες εταιρείες ενέργειας στρέφουν το ενδιαφέρον τους, «ποντάροντας» σε επενδύσεις στην παραγωγή βιώσιμων αεροπορικών καύσιμων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ