
Ο κορονοϊός (COVID-19) έχει ήδη προκαλέσει την απώλεια χιλιάδων ανθρώπινων ζωών και την επιβολή από τις αρμόδιες αρχές ταξιδιωτικών περιορισμών αλλά και καραντίνας για ολόκληρους πληθυσμούς ανά τον κόσμο. Πέραν των παραπάνω και η διεθνής οικονομία δοκιμάζεται από την απειλή αυτή.
Στο πλαίσιο αυτό, η INTERCARGO με ανακοίνωσή της υπενθυμίζει την σημασία των εμπορικών πλοίων και των ναυτικών τους, χωρίς τη συνδρομή των οποίων δεν θα μεταφέρονταν αγαθά μεταξύ ηπείρων.
Παράλληλα στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι η αγορά των bulk carriers αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της διεθνούς ναυτιλίας καθώς είναι υπεύθυνη για το 90% του παγκόσμιου εμπορίου και συνεπώς εξυπηρετεί βασικές ανάγκες όπως αυτές της διατροφής και της ενέργειας.
Η INTERCARGO επιχειρεί στην ανακοίνωσή της να σκιαγραφήσει τις προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι ναυτικοί στο πλαίσιο επαναπατρισμού τους μετά το τέλος του ταξιδιού τους καθώς είναι σε ισχύ απαγορεύσεις από τις λιμενικές αρχές για τη μη εξάπλωση του ιού.
«Ενώ η INTERCARGO υποστηρίζει πλήρως τις οδηγίες του ΙΜΟ και των άλλων εμπλεκομένων, καλεί τα κράτη-μέλη του ΙΜΟ και τα port states να υιοθετήσουν μια ρεαλιστική προσέγγιση προκειμένου τόσο οι πλοιοκτήτες όσο και οι ναυτικοί να υπερκεράσουν τις προκλήσεις αυτές», αναφέρεται χαρακτηριστικά.
«Οι ναυτικοί χρειάζονται τη στήριξη και συμπόνια μας και όχι υπερβολικούς περιορισμούς σε σχέση με το COVID-19. Χωρίς ριζικές αλλαγές σε ό,τι αφορά τα πληρώματα, η αλυσίδα εφοδιασμού θα καταρρεύσει, οδηγώντας σε βασικές ελλείψεις προϊόντων για τους πολίτες σε όλο τον κόσμο. Είναι σημαντικό να εξεταστεί η ψυχική κατάσταση των ναυτικών, που προσβλέπουν στην επανένωση τους με τις οικογένειές τους μετά από 4-9 μήνες υπηρεσίας στη θάλασσα. Η απαγόρευση αλλαγών πληρώματος στα λιμάνια συνεπάγεται υψηλό κίνδυνο για τα πληρώματα, τα πλοία, τους λιμένες και την κοινωνία», καταλήγει η INTERCARGO στην ανακοίνωσή της.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τέσσερα επενδυτικά σχήματα εκδήλωσαν ενδιαφέρον στη διεθνή διαγωνιστική διαδικασία για την παραχώρηση της δραστηριότητας κρουαζιέρας στον λιμένα Κατάκολου & σε τμήμα του παλιού λιμένα…
Οι εξαγωγές βραζιλιάνικης σόγιας καλπάζουν το 2025, με την Κίνα να διαδραματίζει, ως είθισται, πρωταγωνιστικό ρόλο. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει δημοσίευμα του Reuters, οι αποστολές…
Στην ανάγκη υιοθέτησης κατάλληλων μέτρων, με στόχο τη στήριξη της ναυτιλιακής βιομηχανίας, εστιάζει σε πρόσφατη έκθεσή του ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ).…
Οι επιπρόσθετοι τελωνειακοί δασμοί που θέλει ο πρόεδρος των ΗΠΑ δεν αναμένεται να προκαλέσουν ύφεση σε παγκόσμια κλίμακα, δήλωσε τη Δευτέρα 31 Μαρτίου η…
Προσανατολισμένη στο μέλλον της ναυτιλίας διαφαίνεται η πρόσφατη κίνηση της BW LPG, η οποία προχώρησε στην πώληση δύο πλοίων στην εταιρεία του ομίλου BW…
Οι τιμές θερμικού άνθρακα βρίσκονται σε καθοδική πορεία, ελέω παραγωγής-ρεκόρ και μειωμένης ζήτησης από τις Κίνα και Ινδία. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει σε πρόσφατη έκθεσή…
Καθώς οι κλιμακούμενες εμπορικές και γεωπολιτικές εντάσεις σε διεθνές επίπεδο εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των εθνικών κυβερνήσεων, το Νέο Δελχί προσβλέπει στη σύσφιξη των…
Σε τεντωμένο σχοινί ακροβατεί η αγορά των containerships, καθώς οι γεωπολιτικές εντάσεις και ο εμπορικός πόλεμος που έχει πυροδοτήσει η πολιτική της κυβέρνησης Τραμπ…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ