
Η ιταλική κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι αναμένει να εθνικοποιήσει την αεροπορική εταιρία Alitalia, που αντιμετωπίζει μεγάλα προβλήματα εδώ και χρόνια, στο πλαίσιο των έκτακτων οικονομικών μέτρων που λαμβάνονται απέναντι στην επιδημία Covid-19.
Το υπουργικό συμβούλιο «προβλέπει τη σύσταση μιας νέας εταιρίας η οποία θα ελέγχεται πλήρως από το υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών, η οποία θα ελέγχεται από μια εταιρία με, ακόμη και έμμεση, πλειοψηφική δημόσια συμμετοχή», διευκρινίζεται στην ανακοίνωση που δημοσιοποιήθηκε στη διάρκεια της χθεσινής νύχτας.
Η Alitalia, η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ιταλίας (flag carrier), απασχολεί περίπου 11.000 ανθρώπους. Η εταιρεία αντιμετωπίζει, εδώ και χρόνια, σοβαρά οικονομικά προβλήματα και για τον λόγο αυτόν τους τελευταίους μήνες γίνονταν σοβαρές προσπάθειες για την πώληση και την εξυγίανσή της.
Διάφορες αεροπορικές εταιρείες έδειξαν ενδιαφέρον είτε για εξαγορά μεριδίου της είτε για να συμμετάσχουν σε κάποια κοινοπραξία που θα την εξαγοράσει. Ανάμεσα σε αυτές οι Lufthansa, Ryanair, Easyjet, Delta Airlines, ακόμα και ο κατασκευαστικός όμιλος Atlantia, που είναι συμφερόντων της οικογένειας Benetton, στην πορεία όμως αρκετές αποχώρησαν. Οι τελευταίες εξελίξεις, ωστόσο, με το ξέσπασμα της πανδημίας, οδήγησαν πολλές αεροπορικές εταιρείες στα όριά τους, καταδικάζοντας ορισμένες ίσως και σε χρεοκοπία.
Φωτό: Telenews/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Καναδάς θα επιβάλει από αύριο νέους, ανταποδοτικούς δασμούς σε ορισμένα αμερικανικά προϊόντα, ως απάντηση στους «αδικαιολόγητους και παράλογους» δασμούς που επέβαλε ο Αμερικανός…
Τα περιορισμένα σημεία φόρτισης αποτελούν το μεγαλύτερο πρόβλημα στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Αν και η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κυρίως εντός…
Ο Γενικός Γραμματέας του IMO, κ. Arsenio Dominguez, εξέδωσε δήλωση μετά την επίθεση στην Οδησσό στις 11 Μαρτίου: «Με βαθιά θλίψη πληροφορήθηκα την τραγική…
Την τελετή ονοματοδοσίας και παραλαβής δύο νεότευκτων δεξαμενοπλοίων γιόρτασε πρόσφατα η Golden Energy Management, με επικεφαλής τον Βίκτωρα Ρέστη. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση στα…
Η προηγμένη τεχνολογία πλωτών μονάδων μετατροπής αμμωνίας σε υδρογόνο («ammonia-to-hydrogen cracker») της Höegh Evi βρίσκεται στο επίκεντρο νέας στρατηγικής συνεργασίας με τη North Ammonia.…
H Hanseatic Global Terminals (HGT), o βραχίονας τερματικών της γερμανικής Hapag-Lloyd, απέκτησε το 60% των μετοχών της CNMP LH από τον όμιλο Seafrigo. Η…
Μία από τις πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία είναι το μη ανταγωνιστικό κόστος. Στο πλαίσιο αυτό, ο Executive Chairman…
Οι στρατηγικές συνεργασίες αναμένεται να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο για το μέλλον της ναυτιλίας εν μέσω συνεχώς μεταβαλλόμενων απαιτήσεων για τα καύσιμα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ