
Βελτιωμένα αποτελέσματα για τη Seanergy το 2019, καθώς η εταιρεία παρουσίασε σημαντική μείωση στις ζημιές της, ενώ ιδιαίτερα κατά το τελευταίο τρίμηνο του έτους εμφανίστηκε κερδοφόρα.
Η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών ύψους $86,5 εκατ. στο σύνολο του έτους ($91,5 εκατ. το 2018), ενώ το Q4 τα έσοδα ανήλθαν σε $27,8 εκατ. ($27 εκατ. το Q4 του 2018). Στα καθαρά αποτελέσματα, για το σύνολο του 2019 οι ζημίες περιορίστηκαν σε $11,7 εκατ., από $21 εκατ. το 2018, ενώ κατά το τελευταίο τέταρτο του έτους παρουσίασε κέρδη $3,1 εκατ., έναντι ζημιών $3,2 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του 2018, απόρροια της σαφώς βελτιωμένης επίδοσης στο time charter equivalent.
Το TCE στο Q4 έφτασε τα $22.935/ημέρα από $15.312/ημέρα το ίδιο διάστημα του 2018, ενώ στο σύνολο του 2019 άγγιξε τα $14.694/ημέρα ($13.156/ημέρα το 2018). Βελτιωμένη εικόνα και στη ρευστότητα της εταιρείας, η οποία φτάνει τα $14,6 εκατ.
Ο πρόεδρος και CEO της εταιρείας, Σταμάτης Τσαντάνης, σχολιάζοντας την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, δήλωσε ότι «η θετική τάση της αγοράς στα Capesizes διατηρήθηκε το 2019, παρά την υψηλή μεταβλητότητα. Το γεγονός αυτό αποτυπώθηκε στα ημερήσια έσοδα του στόλου μας, τα οποία εμφανίστηκαν για τρίτη συνεχή χρονιά αυξημένα. […] Η αγορά, κατά την παρούσα χρονική συγκυρία, επηρεάζεται από τις μεταβολές στις τιμές των καυσίμων, τις πλημμύρες στη Βραζιλία αλλά και το ξέσπασμα του κορονοϊού στην Κίνα, μεσούσης της περιόδου για τον εορτασμό του κινεζικού νέου έτους. Πέραν ωστόσο αυτών των στρεβλώσεων, πιστεύουμε ότι το 2020 θα είναι μια θετική χρονιά. Οι εξαγωγές σιδηρομεταλλεύματος από τη Βραζιλία αναμένεται να αυξηθούν, ενώ παράλληλα και για την κινεζική παραγωγή σιδήρου προβλέπεται ανάπτυξη έως και 7%, ωθούμενη από το real-estate και τις επενδύσεις στις υποδομές».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στο 104% θα ανέλθουν οι αμερικανικοί δασμοί σε όλες τις κινεζικές εισαγωγές από την Τετάρτη 9 Απριλίου σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε νωρίτερα ο Λευκός…
Το NAVIGATOR ASSEMBLY με τίτλο #TimelessSeas #NewPaths, προπομπός του 24ου NAVIGATOR 2024 – The Shipping Decision Makers Forum πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 20 Μαρτίου 2025,…
Στο πλαίσιο του προγράμματος επέκτασης και ανανέωσης του στόλου του, ο όμιλος Grimaldi προχώρησε σε παραγγελία εννέα πλοίων κατηγορίας ro-pax στο ναυπηγείο κινεζικό China…
Δίχως σταματημό συνεχίζεται η οικοδόμηση του γιγάντιου orderbook της Capital Maritime με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη. Ειδικότερα, η Capital προχώρησε στην παραγγελία 20…
Οι συνιστώσες προσφοράς και ζήτησης στην παγκόσμια ναυπηγική βιομηχανία ώθησαν σε αλλαγή του status quo τα τελευταία έτη. Έπειτα από «ντέρμπι» μιας σειράς ετών…
Την έναρξη της διαδικασίας υποβολής προσφορών για έναν νέο αγωγό, που θα μεταφέρει υγροποιημένο αέριο πετρελαίου (LPG) μέσω της Διώρυγας του Παναμά, ανακοίνωσε η…
Με επιβραδυνόμενους ρυθμούς βαίνουν οι παραγγελίες πλοίων το 2025, εξέλιξη που επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις παραγγελίες για πλοία μεγάλης χωρητικότητας. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Την τελική επενδυτική απόφαση για την κατασκευή δύο μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκών έργων στη Περιφέρεια της Κεντρικής Μακεδονίας, συνολικής ισχύος 567 μεγαβάτ έλαβαν η RWE…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ