Στις 30 Ιανουαρίου, ο Igor Tonkovidov, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της PAO Sovcomflot (‘Ομιλος SCF), και ο Kitack Lim, Γενικός Γραμματέας του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO), πραγματοποίησαν μια συνάντηση εργασίας στην έδρα του ΙΜΟ στο Λονδίνο. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο Igor Tonkovidov ενημέρωσε τον Γενικό Γραμματέα του ΙΜΟ σχετικά με τα σχέδια του ομίλου SCF για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της ναυτιλίας, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην επέκταση της χρήσης του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου, καθώς αποδεικνύεται οτι αποτελεί μια από τις καθαρότερες λύσεις που είναι σήμερα διαθέσιμες στην αγορά.
Σύμφωνα με δεδομένα που έχει συλλέξει η Sovcomflot από δεξαμενόπλοια του στόλου της που χρησιμοποιούν ως καύσιμο LNG, αποδεικνύεται ότι σε σχέση με τα παραδοσιακά βαρέα ναυτιλιακά καύσιμα, η χρήση του LNG επιτυγχάνει σημαντική μείωση στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2), οξειδίου του αζώτου (NOx), οξειδίου του θείου (SOx) καθώς και στις εκπομπές σωματίδιων.
Ο Γενικός Γραμματέας του ΙΜΟ αξιολόγησε θετικά τις προσπάθειες της Sovcomflot για την καθιέρωση του LNG ως βασικού ναυτιλιακού καυσίμου και τα σχέδια της εταιρείας για τη μείωση των εκπομπών σύμφωνα με τους κανονισμούς του ΙΜΟ. Ο Igor Tonkovidov από τη μεριά του, τόνισε ότι η εταιρεία σχεδιάζει στο εξής όλα τα πλοία τα οποία θα παραγγέλνει να χρησιμοποιούν ως κάυσιμο LNG, εκτός εάν ζητηθεί κάτι διαφορετικό από κάποιο ναυλωτή, ενώ παράλληλα ο όμιλος SCF εξετάζει τη δυνατότητα εισαγωγής και άλλων εναλλακτικών καυσίμων και τεχνολογιών που μπορούν να μειώσουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των πλοίων του ομίλου. Η Sovcomflot διαθέτει σήμερα έξι δεξαμενόπλοια που τροφοδοτούνται με καύσιμο LNG, ενώ άλλα πέντε βρίσκονται υπό κατασκευή.
Φωτό: sovcomflot.ru/en
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Επτά μελέτες για τον εξηλεκτρισμό των πλοίων κατά τη διάρκεια του ελλιμενισμού στα λιμάνια Πειραιά, Ηγουμενίτσας, Ραφήνας, Βόλου, Θεσσαλονίκης, Λαυρίου και Ηρακλείου έχουν ήδη…
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν θα προτείνει την απαγόρευση του ρωσικού υγροποιημένου φυσικού αερίου ( LNG) στην τελευταία δέσμη των κυρώσεων επειδή τα κράτη μέλη…
Το πλοίο Guang Rong, μήκους 103 μέτρων με σημαία Κύπρου, προσάραξε στην ακτή της Τοσκάνης, στην περιοχή Μαρίνα Ντι Μάσα. Το πλοίο ήταν αγκυροβολημένο,…
Τη Δευτέρα 27 Ιανουαρίου, το Propeller Club Πειραιά διοργάνωσε την ετήσια εκδήλωσή του για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα…
Νέο κέντρο ελέγχου για τη διαχείριση της παραγωγής ενέργειας από το συνεχώς αυξανόμενο χαρτοφυλάκιο αιολικών, φωτοβολταϊκών και υδροηλεκτρικών έργων του Ομίλου ΔΕΗ στη Ρουμανία…
Μικρό αεροσκάφος που μετέφερε εργαζόμενους στον πετρελαϊκό τομέα στην πολιτεία Γιούνιτι του Νοτίου Σουδάν συνετρίβη την Τετάρτη 29 Ιανουαρίου, με αποτέλεσμα να χάσουν τη…
Στην Κίνα εστιάζει για ακόμα μία φορά η ναυτιλία μεταφοράς χύδην ξηρών φορτίων, καθώς η ζήτηση του μεγαλύτερου εισαγωγέα σιτηρών παγκοσμίως θα αποτελέσει «βαρόμετρο»…
Η ναυτιλιακή βιομηχανία ανοίγει νέους ορίζοντες στην ψηφιακή εποχή με την υπογραφή μνημονίου κατανόησης (MoU) από τον DNV, την HD Hyundai Mipo (HMD) και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ