Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Δύο νέα «πράσινα» RoRo στον Βοθνιακό Κόλπο

Δύο νέα «πράσινα» RoRo στον Βοθνιακό Κόλπο

Email
LinkedIn
Facebook
X

Η εταιρεία κατασκευής συστημάτων που χρησιμοποιούν καύσιμο LNG, MAN Cryo, η οποία ανήκει στη MAN Energy Solutions, έχει υπογράψει σύμβαση προκειμένου να εξοπλίσει τα δύο νεότευκτα πλοία RoRo της σουηδικής ναυτιλιακής εταιρείας Wallenius SOL, τα οποία κατασκευάζονται στο ναυπηγείο Yantai Raffles στην Κίνα. Επιπλέον, η MAN Energy Solutions θα εξοπλίσει το κάθε πλοίο με δύο βοηθητικούς κινητήρες 9L28/32DF διπλού καυσίμου.

Τα δύο πλοία θα αποτελούν τα μεγαλύτερα παγκοσμίως πλοία RoRo τα οποία θα ανήκουν στην κατηγορία Ice Class 1A Super, προκειμένου να επιχειρούν στην περιοχή του Βοθνιακού Κόλπου. Σύμφωνα με τη Wallenius SOL, τα εν λόγω RoRo θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο LNG και θα συγκαταλέγονται στα πλέον φιλικά προς το περιβάλλον πλοία στη συγκεκριμένη περιοχή. Συγκεκριμένα, σε σχέση με τα συνήθη πλοία RoRo που καταναλώνουν καύσιμο μαζούτ, τα νέα πλοία θα έχουν 50% μικρότερη κατανάλωση καυσίμου, 60% λιγότερες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, 98% λιγότερες εκπομπές οξειδίων του θείου (SOx) και 85% λιγότερες εκπομπές οξειδίων του αζώτου (ΝΟx).

Φωτό: Wallenius SOL

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

LNG vs μεθανόλη: Πού γέρνει η ζυγαριά των παραγγελιών

To LNG αποτέλεσε το κορυφαία προτιμητέο ναυτιλιακό καύσιμο για τα πλοία που παραγγέλθηκαν τον περασμένο Σεπτέμβριο, σύμφωνα με δεδομένα του Alternative Fuels Insights platform…

«Πράσινο φως» της ΕΕ για δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα

Η πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να επιβληθούν επιπλέον δασμοί σε κινεζικής κατασκευής ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξασφάλισε την απαραίτητη υποστήριξη από τα κράτη μέλη, όπως ανέφερε…

Αποκτήστε το τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }