
Ο νέος κορωνoϊός με την ονομασία 2019-nCoV μεταδίδεται ταχύτατα, έχοντας προκαλέσει ραγδαία αύξηση των περιστατικών εντός λίγων ημερών. Προς το παρόν ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) δεν έχει εκδώσει συγκεκριμένες ταξιδιωτικές οδηγίες, ωστόσο οι κινεζικές αρχές εφαρμόζουν ήδη πληθώρα προληπτικών μέτρων και περιορισμών για τον καλύτερο έλεγχο και περιορισμό της επιδημίας.
Οι ναυτικοί που ταξιδεύουν από και προς οποιοδήποτε αεροδρόμιο της Κίνας θα πρέπει να κάνουν χρήση μάσκας, να αποφεύγουν άρρωστους ταξιδιώτες και να φροντίζουν για το συχνό και καλό πλύσιμο των χεριών τους. Τα συγκεκριμένα μέτρα θα πρέπει να εφαρμόζονται ακόμα και αν το ταξίδι γίνεται σε κάποια πόλη όπου δεν έχει αναφερθεί κρούσμα του κορωνοϊού, καθώς η κατάσταση ακόμη δεν είναι απολύτως ελεγχόμενη και προβλέψιμη.
Όσον αφορά τους ναυτικούς που βρίσκονται σε πλοία που πρόκειται να προσεγγίσουν ή έχουν προσεγγίσει ήδη λιμάνια της Κίνας, συνιστώνται παρόμοια μέτρα προστασίας. Επιπλέον, οι διαπροσωπικές επαφές με ανθρώπους από τη στεριά θα πρέπει να περιορίζονται και η αποβίβαση από το πλοίο, αν είναι δυνατόν, να αποφεύγεται. Στο πλαίσιο της μείωσης του κινδύνου μετάδοσης του ιού, οι κινεζικές λιμενικές αρχές είναι πιθανό να ζητήσουν αναφορά με αναλυτικά στοιχεία για τη θερμοκρασία σώματος του πληρώματος πριν από την είσοδο του πλοίου στο λιμάνι.
Σε περίπτωση υποψίας ασθένειας από τον 2019-nCoV, θα πρέπει να γίνεται άμεσα ενημέρωση της διαχειρίστριας εταιρείας και των αρμόδιων υγειονομικών αρχών. Επιπλέον, θα πρέπει να ζητηθεί ιατρική βοήθεια όσο το δυνατόν νωρίτερα για τον ασθενή και να ληφθούν μέτρα για την απομόνωση του ασθενούς και την αποφυγή μετάδοσης του ιού στο υπόλοιπο πλήρωμα.
Φωτό: Valda Kalnina/AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ