Θετικά οικονομικά αποτελέσματα για το 2019 παρουσίασε η Costamare Inc., ανακοινώνοντας τα ετήσια ενοποιημένα αποτελέσματα, καθώς επίσης και τα αντίστοιχα τριμηνιαία για το δ΄ τρίμηνο του έτους.
Η εταιρεία εμφάνισε σημαντική αύξηση τόσο στον κύκλο εργασιών όσο και στα κέρδη της για το σύνολο του έτους, συγκριτικά με το 2018.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $478,1 εκατ., αυξημένος κατά 25,7% σε σχέση με το 2018 ($380,4 εκατ.). Τα καθαρά κέρδη έφτασαν τα $99 εκατ. ($67,2 εκατ. το 2018), επίσης σημαντικά αυξημένα κατά 47,3%. Στα στοιχεία τριμήνου για το Q4, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $124,5 εκατ., ενισχυμένος κατά 17,2% σε σχέση με το Q4 του 2018 ($106,2 εκατ.). Τα καθαρά κέρδη τριμήνου ανήλθαν σε $35,9 εκατ. έναντι $19,7 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018.
Η βελτιωμένη εικόνα σε ετήσια βάση προήλθε από τα επιπλέον έσοδα που επέφερε η προσθήκη δέκα πλοίων κατά το 2018 και ακόμα δύο πλοίων το τελευταίο τρίμηνο του 2019, από τους αυξημένους ναύλους κατά το τελευταίο τέταρτο του έτους και τις λιγότερες ημέρες που τα πλοία έμειναν off-hire.
Η Costamare κατέβαλε το $1,5 εκατ. σε έξοδα καθαρισμού των πλοίων της, προκειμένου να είναι συμβατά με τον κανονισμό για το sulphur cap.
Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν σε $0,59 για το σύνολο του έτους ($0,33 για το 2018), ενώ η συνολική ρευστότητα της εταιρείας φτάνει τα $195,9 εκατ.
Ο στόλος της Costamare Inc. αριθμεί 76 containerships, συμπεριλαμβανομένων πέντε νεότευκτων πλοίων υπό ναυπήγηση, με τη συνολική χωρητικότητά τους να φτάνει τα 549.000 TEUs.
Ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Γρηγόρης Ζήκος, σχολιάζοντας την ανακοίνωση των ετήσιων αποτελεσμάτων, επισήμανε ότι «τα καθαρά κέρδη και τα έσοδα ανά μετοχή αυξήθηκαν σημαντικά από τους υψηλότερους ναύλους και την προσθήκη νέων πλοίων. Στο πλαίσιο ανανέωσης του στόλου μας, αποκτήσαμε τέσσερα Panamaxes με μέσο όρο ηλικίας τα 11 έτη, ενώ ταυτόχρονα αποσύραμε ίδιο αριθμό πλοίων με μέσο όρο ηλικίας τα 27 έτη. Τα πλοία μεγαλύτερης χωρητικότητας πέτυχαν υψηλότερους ναύλους, με τη σημερινή προσφορά στα Post-Panamax πλοία να είναι περιορισμένη. Διαθέτοντας 18 Post-Panamaxes, των οποίων οι ναυλώσεις λήγουν τους επόμενους δώδεκα μήνες, μας κάνει να αισιοδοξούμε, δεδομένης της χρονικής συγκυρίας της αγοράς».
Όλη η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.costamare.com/images/news/cmre_q4_2019_earnings_release.pdf
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ήταν Αύγουστος του 2022 όταν και πωλήθηκε για τελευταία φορά VLCC προς διάλυση. Χρειάστηκε να περάσουν πάνω από δύο έτη μέχρι και τα τέλη…
Από το μικρό γαλλικό αρχιπέλαγος της Μαγιότ ως την πλούσια Σαουδική Αραβία και από τις πλούσιες ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις ως τις παραγκουπόλεις της Αφρικής, καμία…
Σε ασφυκτικό κλοιό για τις εξαγωγές LNG της Ρωσίας εξελίσσονται οι αμερικανικές κυρώσεις, καθώς όλο και λιγότεροι αγοραστές επιχειρούν να παρακάμψουν τα αυστηρά μέτρα…
Μόλις δυο άνθρωποι, άνδρας και γυναίκα —μέλη του πληρώματος σύμφωνα με κάποιες πηγές, επιβάτης και αεροσυνοδός σύμφωνα με άλλες—, κατορθώθηκε να ανασυρθούν ζωντανοί, αν…
Οι αρχές του Περού ανακοίνωσαν χθες Σάββατο πως έκλεισαν 91 από τα 121 λιμάνια της χώρας και περιόρισαν την πρόσβαση στις παραλίες, εξαιτίας φουσκοθαλασσιάς…
Οι ρωσικές αρχές χαρακτηρίζουν κρίσιμη την κατάσταση που έχει προκληθεί από την πετρελαιοκηλίδα μετά την βύθιση των δύο ρωσικών τάνκερ στα μέσα Δεκεμβρίου στην…
Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν ζήτησε συγγνώμη από τον Ιλχάμ Αλίεφ, τον πρόεδρο του Αζερμπαϊτζάν, για το «τραγικό περιστατικό» στον ρωσικό εναέριο χώρο που…
Συνεχίσθηκαν σήμερα τα προβλήματα στην λειτουργία πολλών μεγάλων βρετανικών αεροδρομίων εξαιτίας της ομίχλης, ανακοίνωσε η βρετανική υπηρεσία ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας (NATS). Οι προσωρινοί περιορισμοί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ