Tα κινεζικά διυλιστήρια δύσκολα θα αυξήσουν την παραγωγή αποθειωμένων καυσίμων λόγω απουσίας υποδομών, παρά την πρόσφατη απόφαση της κυβέρνησης για φοροαπαλλαγές με σκοπό την ενίσχυση της παραγωγής.
Η έλλειψη προσφοράς από κινεζικής πλευράς κατ’ επέκταση σημαίνει ότι η χώρα δεν θα είναι σε θέση να καλύψει τη μεγάλη περιφερειακή ζήτηση για καύσιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο ελέω των κανονισμών του ΙΜΟ.
Εμπειρογνώμονες και κύκλοι της αγοράς σημειώνουν στο Reuters ότι ο ασιατικός γίγαντας θα πρέπει άμεσα να προβεί σε αναβαθμίσεις στις υφιστάμενες υποδομές του για την παραγωγή και τον ανεφοδιασμό πλοίων με VLSFO.
Μάλιστα, υψηλόβαθμα στελέχη της Sinopec τονίζουν ότι θα χρειαστούν κατ’ ελάχιστο τρεις μήνες προκειμένου να προστεθούν νέες εγκαταστάσεις και να προσαρμοστεί η παραγωγή VLSFO στα δεδομένα της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Προσώρας η χώρα εισάγει καύσιμα με μέγιστη περιεκτικότητα σε θείο 0,5% από τη Σιγκαπούρη και τη Νότια Κορέα, ενώ η εγχώρια παραγωγή της προορίζεται κυρίως για να δοκιμαστεί στην αγορά.
Να σημειωθεί, τέλος, ότι Sinopec και China National Petroleum Corp. (CNPC) συνδυαστικά έχουν παραγωγική ικανότητα περί τους 14 εκατ. τόνους VLSFO ετησίως, ενώ άλλα κινεζικά διυλιστήρια μπορούν να προσθέσουν στον αριθμό αυτό 4 εκατ. τόνους.
Φωτό: Unsplash/Joshua Rawson Harris
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την τελετή ονοματοδοσίας ενός ακόμα νεότευκτου LNG carrier γιόρτασε πρόσφατα η Mitsui O.S.K. Lines (MOL). Σύμφωνα με ανάρτηση της ιαπωνικής εταιρείας στα μέσα κοινωνικής…
Ανοδικές μεν, περιορισμένες δε είναι οι πρόσφατες τάσεις που καταγράφονται στη ναυλαγορά των LPG carriers. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, η…
Ένα ορόσημο για το φιλόδοξο και καινοτόμο project της με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση των θαλάσσιων μεταφορών ανακοίνωσε η TOWT. Συγκεκριμένα, το ιστιοφόρο εμπορικό πλοίο…
Νέα σελίδα ανοίγεται για τα ιστορικά ναυπηγεία της βρετανικής εταιρείας Harland & Wolff, καθώς πρόσφατα ολοκληρώθηκε η εξαγορά τους από τον κρατικό ναυπηγικό όμιλο…
Στη ναυπηγική βιομηχανία των ΗΠΑ εισέρχεται δυναμικά ο νοτιοκορεατικός κολοσσός Hanwha Ocean, καθώς πρόσφατα ολοκλήρωσε την εξαγορά αμερικανικού ναυπηγείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το πρακτορείο…
Ανακατατάξεις (και) στην αγορά πετρελαίου αναμένεται να επιφέρει προσεχώς η επανεκλογή του Ντόναλντ Τραμπ στην προεδρία των ΗΠΑ, καθώς η επιστροφή του στον Λευκό…
H επίμονη νωχελικότητα της ναυλαγοράς των LNG carriers είναι εμφανής τις τελευταίες εβδομάδες. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος ναύλωσης…
Στο τεύχος της 15ης Μαΐου 1980, τα Ναυτικά Χρονικά, στη στήλη των Τεχνικών Θεμάτων, κατέγραψαν την είδηση της ολοκλήρωσης της μετασκευής του υπερωκεανίου «France»…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ