
Tα κινεζικά διυλιστήρια δύσκολα θα αυξήσουν την παραγωγή αποθειωμένων καυσίμων λόγω απουσίας υποδομών, παρά την πρόσφατη απόφαση της κυβέρνησης για φοροαπαλλαγές με σκοπό την ενίσχυση της παραγωγής.
Η έλλειψη προσφοράς από κινεζικής πλευράς κατ’ επέκταση σημαίνει ότι η χώρα δεν θα είναι σε θέση να καλύψει τη μεγάλη περιφερειακή ζήτηση για καύσιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο ελέω των κανονισμών του ΙΜΟ.
Εμπειρογνώμονες και κύκλοι της αγοράς σημειώνουν στο Reuters ότι ο ασιατικός γίγαντας θα πρέπει άμεσα να προβεί σε αναβαθμίσεις στις υφιστάμενες υποδομές του για την παραγωγή και τον ανεφοδιασμό πλοίων με VLSFO.
Μάλιστα, υψηλόβαθμα στελέχη της Sinopec τονίζουν ότι θα χρειαστούν κατ’ ελάχιστο τρεις μήνες προκειμένου να προστεθούν νέες εγκαταστάσεις και να προσαρμοστεί η παραγωγή VLSFO στα δεδομένα της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Προσώρας η χώρα εισάγει καύσιμα με μέγιστη περιεκτικότητα σε θείο 0,5% από τη Σιγκαπούρη και τη Νότια Κορέα, ενώ η εγχώρια παραγωγή της προορίζεται κυρίως για να δοκιμαστεί στην αγορά.
Να σημειωθεί, τέλος, ότι Sinopec και China National Petroleum Corp. (CNPC) συνδυαστικά έχουν παραγωγική ικανότητα περί τους 14 εκατ. τόνους VLSFO ετησίως, ενώ άλλα κινεζικά διυλιστήρια μπορούν να προσθέσουν στον αριθμό αυτό 4 εκατ. τόνους.
Φωτό: Unsplash/Joshua Rawson Harris
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε ανοδική τροχιά κινείται η επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» καταγράφοντας αύξηση κατά 10,8% τον περασμένο Μάρτιο, φτάνοντας τους 2,22 εκατομμύρια επιβάτες. Σύμφωνα…
Την πρώτη παράδοση ναυτιλιακών καυσίμων με βιοκαύσιμα στην Ελλάδα ανακοίνωσε ο Όμιλος Motor Oil μέσω της θυγατρικής Coral Marine. Η παράδοση πραγματοποιήθηκε στο κρουαζιερόπλοιο…
Η ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα παραμένει διαχρονικά αρωγός στις ανάγκες της κοινωνίας. Το γεγονός αυτό αποτυπώνεται στο όραμα της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών «Ναυτιλία και Κοινωνία…
Η Υφυπουργός Ναυτιλίας παρά τω Προέδρω, κα Μαρίνα Χατζημανώλη, πραγματοποίησε επίσκεψη στη Νέα Υόρκη μεταξύ 3 και 5 Απριλίου 2025, στο πλαίσιο προβολής και…
Εν μέσω συθέμελων αλλαγών στην παγκόσμια οικονομία, η αγορά ενέργειας βιώνει συνεχείς μεταβολές, καθώς οι στρατηγικές κορυφαίων εταιρειών διαμορφώνουν νέες ισορροπίες. Στο πλαίσιο αυτό,…
Η Ιαπωνία κάνει ένα τολμηρό άλμα προς το μέλλον της ψηφιακής υποδομής και της βιωσιμότητας, με τη δημιουργία του πρώτου υπεράκτιου πλωτού «πράσινου» κέντρου…
Κατά περίπου 600 πλοία αναμένεται να αυξηθεί σύντομα ο στόλος των Ελλήνων πλοιοκτητών, δεδομένου του ισχυρού orderbook τους. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής…
Νέες στρατηγικές κινήσεις στην αγορά των ΑΠΕ δρομολόγησε πρόσφατα ο γαλλικός ενεργειακός κολοσσός TotalEnergies. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η TotalEnergies υπέγραψε πρόσφατα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ