Προκειμένου να υποστηρίξει τους νέους γονείς και να ενισχύσει τη διατήρηση του εργατικού της δυναμικού μετά τη γέννηση ή την υιοθεσία ενός παιδιού, η Maersk Tankers εισάγει μια νέα πολιτική για τις γονικές άδειες των εργαζομένων της σε όλο τον κόσμο.
Σύμφωνα με τη νέα πολιτική, στους νέους πατέρες θα παρέχεται άδεια πατρότητας τεσσάρων εβδομάδων ενώ αυτοί θα συνεχίσουν να αμείβονται κανονικά. Η απόφαση της Maersk Tankers αφορά υπαλλήλους της που εργάζονται σε γραφεία που διαθέτει η εταιρεία σε όλο τον κόσμο. Συνεπώς η άδεια πατρότητας παρατείνεται κατά δύο εβδομάδες στη Δανία, στη Σιγκαπούρη και στις ΗΠΑ και κατά τρεις σε Ινδία και Ρουμανία.
Οι νέοι πατέρες θα πρέπει να παίρνουν τις τέσσερις εβδομάδες άδειας κατά τον πρώτο χρόνο που ακολουθεί τη γέννηση του παιδιού. Με την κίνηση αυτή η Maersk Tankers ευελπιστεί ότι θα υποστηρίξει τους νέους γονείς κατά το πρώτο διάστημα της γέννησης ή της υιοθεσίας ενός παιδιού και παράλληλα ότι θα αυξήσει την ισότητα για τη γονική άδεια μεταξύ μανάδων και πατεράδων.
Όπως αναφέρει ο Prakash Thangachan, Chief Human Resources Officer της Maersk Tankers, η νέα πολιτική του δανέζικου κολοσσού συμβάλλει στη μεγαλύτερη προσέλκυση και διατήρηση του προσωπικού του, ενώ μακροπρόθεσμα θα οδηγήσει σε φυλετική ισορροπία για το εργατικό δυναμικό του.
Τέλος, υπενθυμίζεται ότι η Maersk Tankers έχει ήδη εφαρμόσει ένα πρόγραμμα σύμφωνα με το οποίο νέοι πατεράδες μπορούν για ένα διάστημα 18-26 μηνών μετά τη γονική άδεια να εργάζονται 20% λιγότερες ώρες και να αμείβονται κανονικά.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Κατηγορίες απαγγέλθηκαν από αμερικανούς εισαγγελείς σε βάρος του ινδού δισεκατομμυριούχου Γκόταμ Αντάνι για το φερόμενο ρόλο του σε υπόθεση δωροδοκίας 265 εκατομμυρίων δολαρίων, βυθίζοντας…
Φορτηγό πλοίο σημαίας Μπελίζ με 10 αλλοδαπούς ναυτικούς προσάραξε σε αμμώδη αβαθή στη θαλάσσια περιοχή 0,8 ναυτικά μίλια δυτικά του λιμένα Αντιρρίου στον Πατραϊκό…
Πισωγύρισμα στους φιλόδοξους στόχους με επίκεντρο την παραγωγή ενέργειας πραγματοποιούν οι ευρωπαϊκοί κολοσσοί του κλάδου. Ειδικότερα, βάσει του Reuters, η BP φιλοδοξεί να επιστρέψει…
Το κόστος παραγγελίας και απόκτησης μεταχειρισμένων δεξαμενόπλοιων έχει πάρει την ανιούσα τα τελευταία έτη. Ωστόσο, σε σύγκριση με τον του Νοέμβριο 2023, το κόστος…
Σημαντικές διαβουλεύσεις και αξιοσημείωτη πρόοδος με επίκεντρο τη συγκέντρωση κεφαλαίων για τη χρηματοδότηση της «πράσινης» μετάβασης της παγκόσμιας οικονομίας πραγματοποιούνται στο πλαίσιο της 29ης…
Θέση για τα απότοκα του επερχόμενου κανονισμού στη ναυτιλία FuelEU Maritime πήραν οι Γερμανοί εφοπλιστές. Πιο συγκεκριμένα, σε τοποθέτησή του ο δρ Martin Kröger,…
O Oίκος Ναύτου γνωστοποίησε ότι η χορήγηση έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης σε ορισμένες κατηγορίες ανέργων ναυτικών για τις γιορτές των Χριστουγέννων 2024 θα γίνει σύμφωνα…
Κατατέθηκε από τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωνσταντίνο Χατζηδάκη στην Ολομέλεια ο Κρατικός Προϋπολογισμός του 2025. Ο κ. Χατζηδάκης καταθέτοντας και σε ηλεκτρονική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ